سرویس خدمات فنی

ساخت وبلاگ

بخش عمران و معماری|مصالح ساختمانی 

مصالح مصرف شده در صنعت ساختمان ابزار دست مهندسان عمران و معماری است , در نقشه‌های ساختمانی هر خط علاوه بر نمایش حدود سازه , معلوم کننده مصالح ساختمانی هم است . حمل نخاله غرب تهران

همانگونه که گزینش مصالح مطلوب برای جلوه‌های ظاهری ساختمان از اهمیت خاصی شامل است بایستی با کاربری ساختمان استمرار در قبال دست اندرکاران محیطی و وضعیت اقلیمی و مسایل اقتصادی هم مورد اعتنا قرار گیرد . 

تداوم و ارتفاع قدمت بنا پباده سازی شده فقط با مصالح گران تظمین نمیشود , در صورتی‌که به ساختمان‌های سابق نگاه کنیم صریح است که اعتنا در گزینش و هم‌نشینی مصالح و اعتنا به جزئیات است که‌این استمرار را ممکن ساخته است . گهگاه با هزینه کمتر می‌توان سازه‌های مستحکم تری ساخت . 

ساختمان‌های مستحکم قدیمی 

برای آشنایی مصالح ساختمانی دانایی از خصوصیت‌های فنی و فیزیکی آن ها کفاف نمیدهد , بلکه برای گزینش درست مصالح نیاز به در حیث تصاحب کردن کارها دیگری است , مثل : 

همنشینی با سایر مصالح پروژه . 
طریق محافظت و احتکار کردن مصالح ساختمانی در گارگاه . 
این فاکتور‌ها نقش زیاد مهمی در پباده سازی و اجرای بنا ایفا مینمایند . در طراحی‌های روز دنیا مساله دیگری همچون مشاجره توسعه و گسترش استوار و به کار گیری از مصالح ساختمانی سبز مطرح است , ساخت مصالح سبز بخش جدیدی از مباحث مهندسی ساختمان هست که در آن استعمال از مصالح قابل بازیافت و بازیافت شده و همینطور ساخت مصالحی که فرایند ساخت و منفعت گیری از آن ها به محیط زیست صدمه کم و لابه لا اقل قابل جبرانی وارد نماید مورد دقت است . لذا این امید‌واریم که مهندسان ما هم پا در‌این میدان نو گذاشته تا بتوانیم سهم مؤثری در کاهش نخاله‌های ساختمانی داشته باشیم و صدمات کمتری از این نظر به محیط زیست وارد سازیم . 

بازیافت نخاله‌های ساختمانی : 
بازیافت نخاله‌های ساختمانی تحت عنوان یک مسائل فراوان اصلی مورد اعتنا کارشناسان قرار گرفته است . می‌توان به درصد شایان توجه نخاله‌ها ناشی از عملیات ساخت و تخریب ساختمان که حدود 23 تا 33 درصد کل زباله‌های کم آب شهرها را تشکیل میدهد اعتنا کرد . 

دلیل حیاتی که پباده سازی و صنعت ساختمان را در راستای بازیافت سوق دهی می‌نماید موردها تحت است : 

هجوم حجم بالای نخاله‌ها جهت دفن در زمین . 
هزینه‌های ذی‌ربط مبنی بر حجم و مسافت حمل نخاله‌ها به طور تصاعدی ارتقا مییابد . 
اشغال بیشتراز حد گوشه و کنار . 
صعوبت متراکم نمودن ان ها . 
عدم آمادگی برای بر افروخته شدن جهت به کارگیری برای ساخت انرژی . 
تلفیقی از این مورد ها سازندگان را برای پیدا نمودن گزینه‌های اقتصادی به کارایی وادار ساخته است . 
بحران مواد ساختمانی زاید در کشورهای صنعتی : 
معضل مواد ساختمانی زائد در کشورهای صنعتی 

با لبریز شدن گنجایش زمین‌هایی که برای دفن نخاله ها , مجاز تشخیص داده گردیده اند , و با دقت به ارتقاء تراکم جمعیت کشور‌های اورپایی و چه بسا ژاپن بازیافت آشغال را به یک صنعت کاربردی و سود آور تبدیل کرده اند . به کار گیری از مصالحی که فرآیند بازیافت آن ها اختلال و پیچیده میباشد نظیر پی او سی‌ها در بعضا بخشها ممنوع شده‌است . 

اهمیت اعتنا به مساله محیط زیست محیطی منجر شده‌است که طرح‌ها و تکنیک‌ها جدیدی مانندل Lego ابتکار عمل شود . انگیزه این روش پباده سازی و ساخت قطعاتی است که به راحتی جاگذاری و یا این که جدا شوند . این مصالح ساختمانی به طور بلوک‌های بتنی می باشند که در محل چیده میشوند و بوسیله تسمه‌های فولادی در محل فیکس و به وسیله اجزای سازه‌ای به یکدیگر چفت میشوند . 

کاهش دورریزها : 

برخی از اشکال مصالح ساختمانی نسبت به سایر مصالح مستعمل دورریز بیشتری ایجاد می کنند , بعنوان نمونه : بتن , آسفالت , نخاله ها . 

حدود 50 درصد اجزای زباله‌های ساختمانی از حیث وزن درصد بالاتری از دید حجم را هم به خویش اختصاص میدهند , مصالح چوبی حدود 25 درصد کل محاسبه می شوند , و البته باقی مصالح اعم از فلزاتی نظیر فولاد و آلومینیوم به همراه شیشه , اجزای سقف , گچ , پلاستیک و غیره یک چهارم نخاله‌های ما‌نده را تشکیل میدهند . 

این تقسیم بندی نشان میدهد که شغل های متعددی می‌توان به مراد گمراه کردن مسیر نخاله‌ها ناشی از ساخت و تخریب از محل دفن آشغال انجام اعطا کرد , انجام این عمل به طرح ریزی نیاز داراست . 

دو ادله دوچندان حساس و مؤثر در طرح ریزی و رئیس زباله‌ها در کارگاه می‌توان به تفکیک مصالح و عملکرد آگاهانه برای کاهش تعداد گونه های مصالح اشاره نمود . 

یک کارفرمای پروژه ساختمانی می بایست برنامه مدونی در امر کاهش نخاله و دورریزی‌ها تهیه و تنظیم نموده باشد . 

جزو کارفرمایان هر دو جنبه منافع اقتصادی و بازیافت و به کار گیری از مصالح سبز و مصالح بازیافتی را در حیث دارا هستند . 

کارفرمایان می بایست مشوق عهدوپیمان کاران جهت پباده سازی و اجرای ساختمان‌هایی باشند که در پباده سازی آنان از مصالح سبز و یا این که مصالح بازیافتی به کارگیری میگردد . 

این ساختمان‌ها برای محقق کردن هدف ها ذیل پباده سازی می گردند : 

حداکثر بازیافت ممکن . 
به کار گیری از مصالح بازیافتی شده و مصالح سبز . 
صرفه جویی در مصرف انرژی . 
کاهش مصرف آب . 
تاکید بر سندها کردن و به کار گیری ی دوباره . 
ارائه یک برنامه مشارکتی برای بازیافت نخاله‌ها در باطن ساختمان در هنگام بهره‌برداری . 
گونه های روش‌های بازیابی مصالح : 
1 ) بازیابی بصورت چرخه ی بسته : درین مراحل نخاله‌ها تبدیل به مصالح شبیه مصالح مامان می گردند , بعنوان نمونه : شیشه‌های معمولی مستعمل مجددا به ورق‌های شیشه تبدیل می شوند . 

بازیافت شیشه 

2 ) بازیابی بصورت چرخه ی گشوده : در‌این فرآیند نخاله‌های بازیافت شده به مصالحی نو تبدیل میگردند , به عنوان مثال : قوطی‌های کنسرو تبدیل به فلس‌های برای تسلیح بتن می شوند یا این که بطری‌های پلاستیکی تبدیل به پایین سازی برای فرش‌های ماشینی و موکت می گردند . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : حمل نخاله,حمل نخاله ساختمانی,حمل نخاله ساختمانی شمال تهران, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 132 تاريخ : شنبه 26 اسفند 1396 ساعت: 18:32

طرفین قرارداد : 

این قرارداد فیمابین کمپانی …………… . به نمایندگی …………… . به آدرس ………………………… . . گوشی تلفن …………… . که در‌این قرارداد صاحب کار نامیده می شود از یک طرف و آقای …………… . فرزند …………… . به شماره شناسنامه …………… . به آدرس ………………………… . . گوشی تلفن …………… . از سمت دیگر که پیمانکار نامیده می شود , مطابق با وضعیت و ویژگی ها پایین امضاء و مبادله شوید . حمل نخاله ساختمانی جنوب تهران

ماده یک ـ موضوع قرارداد 

عبارتست از عملیات گود برداری و خاکبرداری و بارگیری و حمل خامک محل احداث ساختمان ……………… . . بنا شده در ……………… . و تخلیه در گودهای مجاز شهرداری با به کارگیری از اتومبیل آلات ما یحتاج از جمله بیل مکانیکی , لودر , کامیون . 

ماده دو ـ اسناد و مدارک قرارداد : 

2 - 1 - قرارداد حاضر 

2 - 2 - نقشه و ویژگی ها فنی 

2 - 3 - تمامی امر کارهایی که در زمان اجراء به وسیله صاحبکار یا این که دستگاه محاسبه بیان می‌شود . 

2 - 4 - آئین طومار حفاظتی کارگاه های ساختمانی و مبحث 12 ضوابط ملی ساختمان در رابطه با رعایت مورد ها مرتبط با عملیات گودبرداری و حمل و تخلیه خاک که فارغ از پیوست نمودن بخشی از ورقه ها قرارداد می‌باشد . 

ماده سه ـ مبلغ قرارداد : 

مبلغ کل قرارداد ………………… ریال هست که تا 25 درصد قابل ارتقا یا این که کاهش می‌باشد که براساس صورت حالت ترقی فعالیت طبق تأیید دستگاه چک قابل پرداخت خواهد بود . در صورتیکه حجم عملیات بیشتر شده بیش تر از 25 درصد مبلغ فوق الذکر باشد نیاز به تنظیم الحاقیه با بها های نو توافق شده فیمابین خواهد بود . مبلغ خاک کنده شده حاصل از ارتفاع * پهنا * طول زمین و بارگیری و حمل از قرار هر متر مربع …………… . . ریال میباشد . 

تبصره یک : پیمانکار از جور و خصوصیات خاک مورد گود برداری اطلاع بدون نقص دارااست و هیچگونه طولانی تر بهایی از بابت محدودیت و صعوبت فعالیت پرداخت نمیشود . 

تبصره دو : بهای جزو عملیات گودبرداری که به حیث رعایت مساله ایمنی باید به طور دستی انجام گردد از قرار هر متر مکعب خاک کنده شده و حمل شده به بیرون از کارگاه مبلغ ……………… . ریال می‌باشد . 

تبصره سه : بدین قرارداد هیچگونه تعدیلی وابستگی نمی گیرد . 

تبصره چهار : بهای ساخت رمپ بوسیله بیل مکانیکی مبلغ ………………… ریال میباشد . 

ماده چهار ـ نحوه پرداخت : 

بعد از اتمام عمل , پیمانکار مکلف است نسبت به تنظیم صورت موقعیت شغل های صورت گرفته مبادرت و بعداز تأیید نماینده صاحبکار و دستگاه ارزیابی با دقت به مفاد قرارداد نسبت به پرداخت مبلغ کارکرد بعداز کسر 10 درصد حسن انجام فعالیت و 5 درصد مالیات مبادرت خواهد شد . 

ماده پنج ـ مدت قرارداد : 

زمان انجام فعالیت از مورخ عقد قرارداد و تحویل زمین به پیمانکار ………………… . . روز هست . 

تبصره یک : در صورتیکه که پیمانکار سبب تأخیر یا این که طولانی شدن بازه زمانی انجام عمل گردد مطابق با موردها پیش گویی شده در قرارداد خلق خواهد شد . 

تبصره دو : بنابر لحاظ صاحب کار درصورتی که که هیچگونه تقصیری ناشی از انجام فعالیت و تعهدات پیمانکار نباشد تأخیرات اتفاق افتاده مجاز و دوران قرارداد بنابر لحاظ صاحبکار قابل تمدید است . 

ماده شش ـ تعهدات پیمانکار : 

6 - 1 - پیمانکار از دفتر بازدید و از کم و کیف آن کاملاً آگاه می‌باشد و همگی نقشه ها و خصوصیات فنی مرتبط با اجرای فعالیت را رؤیت کرده است 

6 - 2 - پیمانکار می باید در تمام پروسه فعالیت در کارگاه حاضر بوده و در غیاب خویش نماینده تام الاختیار ذیصلاح با داده ها فنی مایحتاج که مورد تأیید صاحبکار هم باشد حضور داشته باشد . 

6 - 3 - پیمانکار جهت اجرای حسن انجام تعهدات خویش مبلغ ……………… . . ریال به طور تحلیل تضمین شده بانکی در قبال دریافت رسید تحویل صاحب کار کند . محاسبه مذکور بعداز اتمام عمل با تقاضای پیمانکار مسترد می شود . 

6 - 4 - پیمانکار از اهمیت و آلرژی فوق العاده حساس تحویل به موقع عمل کاملاً آگاه است و وفادار میشود که شغل های زمینه قرارداد را برابر نقشه ها و خصوصیات داده شده فارغ از هیچگونه بهانه ای در موعد مقرر استارت و به اتمام برساند در غیر اینصورت به شرح پایین خوی خواهد شد . 

6 - 4 - 1 - در‌صورتی‌که پیمانکار نسبت به استارت عمل در موعد مقرر مبادرت ننماید , سپرده پیمانکار به نفع صاحبکار ضبط و قرارداد فیمابین فارغ از نیاز به هیچگونه تشریفات کنسل شده تلقی می‌گردد . 

6 - 4 - 2 - در صورتیکه پیمانکار بعداز آغاز عمل به هر علت فعالیت را متوقف کند صاحبکار قادر است سوای نیاز به تأمین ادله از دستگاه های قضایی و مراجع ذیصلاح نسبت به تهیه و تنظیم صورتجلسه کارکرد که به تأیید دستگاه آنالیز رسیده مبادرت و یک ورژن از آن را تحویل پیمانکار کند . 

6 - 5 - تهیه و تنظیم تمامی خودرو آلات مایحتاج از قبیل لودر , بیل مکانیکی و کامیون جهت گودبرداری و بارگیری و حمل خاک به بیرون از کارگاه و همینطور تنظیم سوخت و بقیه مخارج اتومبیل آلات و تهیه و تنظیم و تأمین مواد غذایی و رفاهی کارکنان شاغل به عهده پیمانکار است . توضیح این که در صورت فساد هرکدام از خودرو آلات پیمانکار می می بایست سریعاً نسبت به تعمیر یا این که جایگزینی خودرو آلات سلامت به جای آن ها مبادرت کند به صورتی که هیچگونه وقفه ای در انجام عمل پیش نیاید . 

6 - 6 - پیمانکار مکلف به بیمه کارمندان خویش است و مسئولیت تمامی حادثه ها ناشی از فعالیت را به عهده گرفته درباره‌ی خسارات وارده به کارکنان خویش و دیگرافراد ثالث هم پاسخگو خواهد بود و ملزم به رعایت همه اصول گودبرداری طبق آئین طومار حفاظتی کارگاه های ساختمانی و مبحث 12 ضوابط ملی ساختمان میباشد . 

6 - 7 - به دست آوردن مجوز از ستاد پاکیزگی و تمیزکاری شهر تهران ( سپنت ) جهت عبور و مرور اتومبیل آلات به محل کارگاه و بیرون از کارگاه و تخلیه مواد حاصل از گودبرداری و خاکبرداری در گودهای مجاز رقم خورده از طرف سپنت و همینطور پرداخت مخارج متعلقه از جمله دلایل و غیره به عهده پیمانکار هست . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : حمل نخاله,حمل نخاله ساختمانی,حمل نخاله در تهران, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 156 تاريخ : شنبه 26 اسفند 1396 ساعت: 11:06

 مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به نهایی حالت رئیس نخاله‌های بخش ها زمین‌لرزه زده , اظهار‌کرد : قرار است نخاله‌های ساختمانی روستاها تا قبلی از پایان سال جمع‌آوری و در 40 نقطه به طور موقت دپو شود . 

فریدون یاوری در اعلام کرد و گو با خبر نگار ایسنا , ذکر کرد : بر پایه ی آخری تصمیم جلسات ذی‌ربط , قرار شد نخاله‌های ساختمانی بخشها روستایی با همیاری بنیاد آرامبخش و دهیاری‌ها در نقاطی که از گذشته مکان یابی و بر پایه ی شاخص‌های محیط زیستی و بهداشتی معلوم شده , دپو شود . 

او تعداد این مرکزها را 40 نقطه اظهار‌کرد و ادامه بخشید : مقرر شده تا گذشته از پایان سال نسبت به جمع‌آوری و انتقال نخاله ها به‌این 40 نقطه مبادرت شود . 

به گفته رئیس کل محیط زیست استان کرمانشاه , مکان‌یابی این مرکزها به شکلی انجام یافته که در مسافت معینی از نیز و از بخش ها مسکونی به دور باشند تا ایراد محیط زیستی و بهداشتی برای مردمان تولید نشود . 

یاوری تاکید کرد : این 40 نقطه موقت است و بعد از آن یا این که نخاله‌ها بازیافت خواهد شد و یا این که برای دفن و دپو دایم به مکان دیگری منتقل می‌گردد که در رابطه مکان همیشگی دفن هم می بایست با همیاری دستگاه‌های ذی‌ربط مثل محیط زیست و دانش کده علم ها طبی تصمیم گیری شود . 

او در رابطه نخاله‌های ساختمانی شهر سرپل ذهاب هم گفت : در‌این شهر هم یک نقطه در لبه پروژه بیوکمپوست سرپل ذهاب برای دپو نخاله معلوم شده که نخاله‌ها در اکنون جمع‌آوری و انتقال به‌این مکان است . 

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه گفت : نهایی تصمیمی که برای نخاله‌های شهر سرپل ذهاب گرفته شده بازیافت آنان با همیاری شهرداری است . حمل نخاله ساختمانی مرکز تهران

یاوری بابیان این که در روزهای اولِ ز‌لزله به دلیل وضعیت خاصی که وجود داشت قابلیت و امکان تحلیل بر آواربرداری و دپو نخاله‌ها کمبود , تیتر کرد : درین روزها تنی چند از مردمان نخاله‌های خویش را در لبه راه‌ها و یا این که پشت روستاها تخلیه کردند که قرار شده نسبت به جمع‌آوری این نخاله‌ها هم مبادرت شود . 

او با اشاره به نزدیک شدن فصل گرما و مشکلات محیط زیستی و بهداشتی ناشی از وجود نخاله‌ها در کناره بخش ها مسکونی , متذکر شد : بیشتر نخاله‌ها از کناره منازل و محل معاش مردمان بدور شده و محیط زیست بر پروسه رئیس نخاله‌ها آنالیز بدون شوخی دارااست . 

ممنوعیت اسکان شبانه در حوالی آبشار یاسوج/برگزاری 12 جشن نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد 

قیم فرمانداری شهرستان بویراحمد از ممنوعیت اسکان شبانه در آبشار یاسوج خبر اعطا کرد . 

به نقل از ایسنا , شاهرخ کناری در نشست ستاد سرویس ها مهاجرت استان افزود : با اعتنا به کمبود نوروفروغ واجب , برای تامین امنیت خوب تر و به سمت تصمیم ستاد سرویس ها هجرت شهرستان بویراحمد , اسکان شبانه مسافر در بوستان آبشار یاسوج ممنوع است . 

او اظهارکرد : در جهت اسکان خوبتر , بیشتراز ۸۶ مکتب برای اسکان مسافرین در حیث گرفته شده‌است و بوستان های شهر یاسوج هم فراهم میزبانی از مسافران می‌شوند . 

قیم فرمانداری شهرستان بویراحمد با اشاره به جلسات ستاد سرویس ها مهاجرت شهرستان , بیان کرد : ستاد سرویس ها مسافرت شهرستان ۳۹ مصوبه داشته است . کمیته هماهنگی کارها شهرداری ها و دهیاری ها بایستی به سر گروهی شهر یاسوج برگزار و هر ۱۵ روز یکبار مصوبات را ارائه دهند . 

کناری بر تامین نوروفروغ آبشار یاسوج تاکید و تصریح کرد : همینطور تصحیح کانال برق و رفع خلل درختانی که منجر جدا برق می گردند , لازم است . 

او جهت دهی حالت دفن آشغال و رئیس پسماند را از سایر مصوبات این ستاد دانست و ادامه بخشید : در دست گرفتن و بررسی شرایط پاک سازی آشغال و نخاله در بخش ها متفاوت هم اجرایی می شود . 

قیم فرمانداری شهرستان بویراحمد بر ایمن سازی مکان های دارنده خطر غرق شدگی با نصب تابلو تاکید و گفت : همینطور توزیع بروشورهای آگهی مکان های توریسم شهرستان واجب است . 

کناری با اشاره به ضرورت جهت دهی سوئیتهای اجاره ای , از برخورد رسمی با آپارتمان های سوای جواز خبر بخشید . 

او از ممنوعیت هرگونه حفاری در شهرستان بویراحمد خبر اعطا کرد و طولانی تر کرد : همینطور نوسازی و ترمیم همگی حفاری ها حداکثر تا ۲۵ اسفند ماه حتمی است . 

مدیرکل ارثیه فرهنگی , صنعت های دستی و توریسم کهگیلویه و بویراحمد هم از برگزاری 12 پایکوبی طی روزها تعطیلات عید نوروز در شهرستانهای استان خبرداد . 

محمود باقری در نشست ستاد سرویس ها مهاجرت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد : انگیزه از برگزاری این نشست هماهنگی و آمادگی بیشتر دستگاه‌های عضو سرویس ها هجرت , بررسی نقاط قوت و ضعف و کاهش مشکلات و چالش‌ها درین حوزه و ارتقا کیفیت سرویس ها مطرح شده به مسافران و گردشگرانی است که‌این استان را تحت عنوان مقصد خویش در روزها عید نوروز تعیین می نمایند . 

او از برگزاری مانور مشترک دستگاه‌های عضو ستاد سرویس ها مسافرت استان خبر اعطا کرد و افزود : این مانور 25 اسفند برگزار میشود و توقع داریم که همگی دستگاه‌ها از جمله پلیس پند و رانندگی , سازمان کل معضل و غیره با تمام توان خودرویی در‌این مانور حضور پیدا نمایند . 

مدیرکل به جا مانده فرهنگی , صنعت های دستی و توریسم کهگیلویه و بویراحمد اعلام‌کرد : با اعتنا به گزینش شهرهای برتر توریسم میهن بر پایه ی شیوه‌نامه تعیین شهر برتر , سه شهر استان را تحت عنوان شهرهای برتر در مشاجره ارائه سرویس ها به گردشگران در روزها عید باستانی تعیین می کنیم . 

باقری تصریح کرد : با اعتنا به تصمیمات اتخاذ شده در کمیته اطلاع‌رسانی مقرر شد برای پرهیز از ارائه آمارهای متعدد , اطلاع‌رسانی درباره با مساله متعدد عید نوروز 97 از جمله جشنواره‌ها , تصادفات و غیره به وسیله سخنگوی ستاد سرویس ها مهاجرت که با حضور استاندار انتخاب می شود , صورت بپذیرد . 

او بابیان این‌که جشنواره‌های مربوط به روز ها عید باستانی می بایست با شرکت کردن مساعی تمامی دستگاه‌ها برگزار شود , ادامه اعطا کرد : تمهیداتی اندیشیده شود که سالن‌های ورزشی و فرهنگی برای اسکان واجب مسافران و گردشگران در موقع نیاز فراهم باشند . 

مدیرکل ارثیه فرهنگی , صنعت های دستی و توریسم کهگیلویه و بویراحمد خواهان ترمیم حفاری‌ها به وسیله دستگاه‌های خدمات‌رسان تا 25 اسفند شد و تیتر کرد : برنامه تجلیل از کارایی کمیته‌های 10‌گانه ستاد سرویس ها هجرت پس از روزها عید باستانی انجام میشود . 

باقری از برگزاری 12 جشن و پایکوبی در روز ها عید باستانی خبر بخشید و تاکید کرد : از این تعداد , هشت پایکوبی با تیتر «صدای بهار» در هشت شهرستان استان و چهار جشن و پای کوبی نیز با تیتر «نوروزگاه» در تراز استان برگزار می گردد . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : حمل نخاله,نخاله ساختمانی,حمل نخاله ساختمانی مرکز تهران, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 146 تاريخ : جمعه 25 اسفند 1396 ساعت: 22:45

کولر آبی رنگ با اسم کولر تبخیری و کولر بیابانی هم شناخته می شود . به کارگیری از کولر آبی رنگ از زمان های دیرباز در مرزو بوم ما همگانی بوده است . کولرهای آبی رنگ مطلوب مناطقی با آب و هوای گرم و کم آب می باشند . عملیات خنک سازی در کولر آبی رنگ از روش تبخیر آب صورت میگیرد , به همین منظور این کولرها منجر ایجاد هوای مرطوب در محیط می گردند . از مکانیسم کارکرد کولرهای آبی رنگ در صنعت های بزرگ هم به کارگیری می شود . مثلا ساختمان بلند های خنک کننده که در صنعت های شیمیایی کاربرد دارا‌هستند هم از تبخیر آب به خواسته خنک سازی به کارگیری می نمایند . 

به دنبال دانستنی هایی درباره با روش سعی , تاریخچه , ساختار و مزایا و معایب کولر آبی رنگ را مطرح میکنیم . در صورتی قصد خرید کولر آبی رنگ را دارید توصیه میکنیم حتما این مقاله را بخوانید . سرویسکار کولر آبی

در بخشها گرم و کم آب , خرید , نصب و به کار گیری از کولر آبی رنگ با صرفه خیس از کولرهای گازی است . در‌این وضعیت از خواص مرطوب کننده این کولرها هم به خیر استعمال می شود . در مناطقی با آب و هوای معمولی هم مکان هایی موجود هست که کولر آبی‌رنگ در آنان کاربرد داراست . مثلا کارخانه ها , آشپزخانه های بزرگ صنعتی , کم آب شویی ها , گلخانه ها , انبارها , پارکینگ ها و . . مکان هایی می باشند که نصب کولرآبی به صرفه است و منجر مطبوع شدن هوای محیط می شود . در بخشها مرطوب و شرجی مانند استانهای جنوبی , کولر آبی‌رنگ , تحت عنوان سیستم تهویه مطبوع , مطلوب نیست . 

تاریخچه کولر آبی 
بادگیر یزد 

فرهنگ های متفاوت در زمان سالیان طولانی روش های هوشمندانه ای برای نزاع با گرما در ناحیه خویش نوآوری کرده اند . صورت نخستین کولرهای آبی‌رنگ بادگیرها می‌باشند که یک‌سری سال پیشین بوسیله ایرانیان تولید گردیده اند . این بادگیرها در بخش ها مرکزی مملکت فراوان مورد به کار گیری بودند و حالا هم تعداد ۹۰۰۰۰۰۰ بادگیر در کشورمان موجود هست . مکانیسم کارایی بادگیرها به‌این شرح است که : باد از روزنه های بادگیر که در پشت بام ساختمان ها درنظرگرفته شده , عبور می نمایند و بعد با عبور از یک محیط آبی رنگ , وارد محیط می گردند و منجر خنک شدن هوای منزل ها می‌شوند . 

امروزه این بادگیرها تغییر و تحول صورت داده و تحت عنوان کولر آبی‌رنگ در بازار عرضه می‌شوند . از این رو در بخشها دیگر دنیا , کولر آبی رنگ را با اسم کولر اهل ایران هم می‌شناسند . 

کولرهای آبی‌رنگ در ساختمان بعضی از هواپیماها که در آخرها ده سال ۱۹۳۰ ایجاد شدند , به دیده می‌خورد . در‌این هواپیماها برای خنک سازی آب جان دار در موتور هواپیما , به جای رادیاتور از کولر آبی‌رنگ به کارگیری می شده‌است . این سیستم معایبی به همراه خویش داشته است . مقدار لوله کشی ضروری برای خنک سازی بسیار بوده و سود آن بزرگ خیس شدن مقدار هواپیما بوده است . هواپیماهای جنگی برای اینکه مقدار کوچکی داشته باشند و از حیث معاند بدور بمانند نتوانستند از این روش به کارگیری نمایند . بعضی از کشورها سیستم خنک سازی با اتیلن گلیکول را جایگزین آن کردند . 

جذاب است بدانید که قبلی از نوآوری و تعبیه کولر گازی در خودرو ها , شرکت های خودروسازی مکانیسم کولر آبی رنگ را تحت عنوان اسباب و اثاث جانبی روی ماشین نصب می کردند . 

روش کار کولر آبی 
علت اینکه دمای هوا در کنار دریاچه ها خنک خیس است , تبخیر آب است که در کولر آبی رنگ به فعالیت میرود . 

تبخیر یک عکس العمل فیزیکی است . در اثر تبخیر آب , هوا و یا این که هر چیزی که در تماس با آن باشد , سرد می شود . گرمای نهان تبخیر بیان کنده اندازه گرمایی است که آب از محیط می‌گیرد تا تبخیر شود . تفاوت در بین دمای حباب خیس و دمای حباب کم آب بیان‌کننده بضاعت هوا برای تبخیر آب و خنک سازی است . در حالتی که دمای حباب کم آب و خیس با نیز برابر باشند , در واقع هوا از رطوبت اشباع شده و تبخیری صورت نمی گیرد . این حالت در بخش ها شرجی صورت می‌دهد . 

بی آلایش ترین نمونه خنک سازی در اثر تبخیر عرق کردن است , در معرض گرما تن عرق را ترشح می نماید تا با تبخیر آن , مرحله تن خنک خیس شود . میزان خنک سازی به نرخ تبخیر مربوط است . در روزهای گرم و مرطوب تن بیشتر عرق می نماید . 

خنک سازی با کولر آبی رنگ کم هزینه است و در مقایسه با اشکال دیگر سیستم تهویه مطبوع , انرژی کمتری مصرف می نماید . از این رو فراوان پرکاربرد است . قابل ذکر است که مصرف آب درین کولرها زیاد بالاست . 

سیستم مستقیم و دو مرحله ای در طراحی کولر آبی 
امروزه کولرهای آبی رنگ در طرح های متفاوت در بازار جانور می‌باشند . در خنک سازی با تبخیر مسقیم , دمای هوا با تصاحب کردن گرمای نهان تبخیر , خنک می شود . در سیستم خنک سازی با تبخیر غیر بی واسطه , علاوه بر عملیات تبخیر از یک مبدل حرارتی هم به کار گیری می شود . در‌این موقعیت هوای مرطوب در تماس با هوای مطبوع تولیدی , قرار نمی گیرد . این سیستم های خنک سازی دو تراز ای یا این که غیر بدون واسطه , رطوبت نسبی کمتری ساخت می نمایند . 

طرز کار کولر آبی دو مرحله ای 

در کولر های آبی‌رنگ معمول هوای گرم خارج در تماس با پوشال های تر قرار گرفته و با بخار کردن آب آن‌ها سرد می شود . اما در سیستم دو سطح ای , هوای گرم ابتدا در تماس با مبدلی قرار میگیرد که در اثر تبخیر سرد شده‌است و با تبادل گرمایی خنک می شود , در سود اندازه رطوبتی که به خویش می‌گیرد کمتر می شود . کارشناسان میگویند سیستم دو تراز ای ۲۰ تا % ۳۰ رطوبت نسبی کمتری در محیط ساخت می نماید . 

پوشال کولر آبی 

پوشال ها میتوانند از جور پشم شیشه , پشم چوب , فیبر , پلاستیک و یا این که کاغذهای ملامین باشند . پوشال چوبی کمی از آب را به خویش جذب می نماید و در مقایسه با پوشال های تصنعی خوبتر کار می نماید . مقدار و ضخامت پوشال یک فاکتور با اهمیت در ارتقا بازدهی است . هر چه ضخامت پوشال بیشتر باشد , تراز برخورد بیشتری تولید می نماید و سبب ساز خنک سازی بیشتر می شود . 

مزایا و معایب کولر آبی در نقایسه با کولر گازی 
مزایا 
نصب کم هزینه 
کارایی کم هزینه 
 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : سرویسکار کولر,سرویس کولر,کولر آبی, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 136 تاريخ : پنجشنبه 24 اسفند 1396 ساعت: 21:52

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به پایانی شرایط مدیر نخاله‌های بخشها ز‌لزله زده , اعلام‌کرد : قرار است نخاله‌های ساختمانی روستاها تا قبلی از پایان سال جمع‌آوری و در 40 نقطه به طور موقت دپو شود . 

فریدون یاوری در اعلام کرد و گو با خبر نگار ایسنا , خاطرنشان کرد : بر پایه ی پایانی تصمیم جلسات ذی‌ربط , قرار شد نخاله‌های ساختمانی بخشها روستایی با همیاری بنیاد تسکین دهنده و دهیاری‌ها در نقاطی که از گذشته مکان یابی و بر طبق شاخص‌های محیط زیستی و بهداشتی مشخص و معلوم شده , دپو شود . 

او تعداد این مرکز ها را 40 نقطه ذکر کرد و ادامه بخشید : مقرر شده تا قبلی از پایان سال نسبت به جمع‌آوری و انتقال نخاله ها بدین 40 نقطه مبادرت شود . حمل نخاله شرق تهران

به گفته رئیس کل محیط زیست استان کرمانشاه , مکان‌یابی این مرکز ها به شکلی صورت گرفته که در مسافت معینی از نیز و از بخشها مسکونی به دور باشند تا ایراد محیط زیستی و بهداشتی برای مردمان تولید نشود . 

یاوری تاکید کرد : این 40 نقطه موقت است و بعداز آن یا این که نخاله‌ها بازیافت خواهد شد و یا این که برای دفن و دپو دایم به مکان دیگری منتقل می‌گردد که در رابطه مکان همیشگی دفن هم می بایست با همیاری دستگاه‌های ذی‌ربط مثل محیط زیست و دانش گاه علم ها طبابت تصمیم گیری شود . 

او در رابطه نخاله‌های ساختمانی شهر سرپل ذهاب هم ذکر کرد : درین شهر هم یک نقطه در کناره پروژه بیوکمپوست سرپل ذهاب برای دپو نخاله معلوم شده که نخاله‌ها در هم اکنون جمع‌آوری و انتقال به‌این مکان است . 

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه اظهار کرد : آخری تصمیمی که برای نخاله‌های شهر سرپل ذهاب گرفته شده بازیافت آن ها با همیاری شهرداری است . 

یاوری بابیان این‌که در روزهای اولِ زمین‌لرزه به دلیل حالت خاصی که وجود داشت قابلیت ارزیابی بر آواربرداری و دپو نخاله‌ها کمبود , تیتر کرد : درین روز ها تنی چند از مردمان نخاله‌های خویش را در کناره راه‌ها و یا این که پشت روستاها تخلیه کردند که قرار شده نسبت به جمع‌آوری این نخاله‌ها هم مبادرت شود . 

او با اشاره به نزدیک شدن فصل گرما و مشکلات محیط زیستی و بهداشتی ناشی از وجود نخاله‌ها در لبه بخش ها مسکونی , متذکر شد : بیشتر نخاله‌ها از کناره منازل و محل معاش مردمان بدور شده و محیط زیست بر روند مدیریت نخاله‌ها نظارت جدی دارااست . 

نائب رئیس سرویس ها شهری شهر‌دار تبریز از اجرای پروسه مقدماتی منعقد تفاهم طومار همیاری با کارخانه سیمان صوفیان برای بازیافت نخاله های ساختمانی به سوی اقتصاد مقاومتی خبر اعطا کرد . 
به نقل از رابطه ها همگانی معاونت سرویس ها شهری شهرداری تبریز , علی مدبر با اشاره به این که بازیافت نخاله های ساختمانی یک کدام از راهکارهای ساخت قیمت افزوده و منفعت وری بیشتر است , اظهار‌کرد : رفع بحران محیط زیست شهری تبریز و آلودگی های بصری را هم به همراه داراست . 

او افزود : اجرای این طرح علاوه بر ساخت مجال سپرده گذاری مطلوب , توان مدیر اشتغال طرفین را هم ارتقا می‌دهد و در کنار آن می توان راهکارهای کاهش حجم روزمره نخاله های ساختمانی در فصل ساخت و ساز را هم ارائه بخشید . 

مدبر اظهار داشت : تمهیدات واجب جهت سوق‌دهی و ارتقا محل گردآوری نخاله های ساختمانی یا این که پسماند ساخت و سازهای شهری انجام شده و مقرر شده‌است , دو راس گردآوری در حوزه ناحیه 5 و6 شهرداری تبریز احداث شود . 

او همینطور با ابیان این‌که حجم ایجاد نخاله های ساختمانی نسبت به فصول ساخت و ساز مختلف است , اظهار‌کرد : طرح شرکت کردن پیمانکاران و کارفرمایان محرمانه پروژه های خرد و کلان ساختمانی شهر تبریز در تسهیل , تسریع گردآوری و انتقال پسماند ساخت و ساز به مرکزها بازیافت هم در هم اکنون اجراست . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : حمل نخاله,حمل نخاله ساختمانی,حمل نخاله در تهران, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 147 تاريخ : پنجشنبه 24 اسفند 1396 ساعت: 12:48

 کمپانی منزه انرژی بنا با توکل بر تخصص و توانمندی , نسبت به انتقال تکنولوژی و نصب و فعال‌سازی امکانات نوین بازیافت نخاله های ساختمانی به مرز و بوم عزیزمان کشور ایران مبادرت کرده است . حمل نخاله ساختمانی جنوب تهران

ضایعات ساختمانی یا این که نخاله‌های ساختمانی , عبارت است از موادی که به صورت تحمیلی و تصادفی در عملیات ساخت‌ و ساز ایجاد میگردد . این ضایعات مشتمل بر مصالح ساختمانی از قبیل عایق , میخ , سیم برق , میلگرد و همینطور ضایعات حاصل از فرآیند آماده‌سازی مقدماتی محل پروژه همچون مصالح لایروبی , کنده درختان و قلوه سنگ‌ها می‌گردد . نخاله‌های ساختمانی , احتمالا دارنده سرب , آزبست و یا این که بقیه مواد خطرناک باشند بخش اعظمی از پسماندهای ساختمانی , تشکیل شده‌اند از مصالحی زیرا خشت , بتن و چوب که سازه به دلایلی در طی عملیات ساخت‌وساز فارغ از به کار گیری مانده‌اند . 

بازیافت نخاله‌های ساختمانی از طریق های استعمال دوباره از ضایعات ساختمانی است . این طرح روشی مبتکرانه جهت بازیافت نخاله‌های ساختمانی ناشی از تخریب ساختمان های دیرین می باشد که اثر ها مثبت زیست محیطی فراوانی داراست . یکی‌از خلل ها شهرهای در حال پیش رفت , فقدان زمین برای دپوی نخاله‌های ساختمانی هست , با اجرای این طرح علاوه بر محافظت زمین‌ها و محیط زیست بها اقتصادی فراوانی با ساخت مصالح ساختمانی به طور کامل مرغوب حاصل خواهد شد . استعمال دوباره از منابع ارگانیک که اثر ها ملی و زیست محیطی دارااست و بها افزوده تولید شده از مزایای اکثر اجرای این طرح است . 

سنگ شکن ها و سرندهای متحرک و قابل حمل هارتل کراشر , کار خردایش و دانه بندی را با شایسته ترین کیفیت , بالاترین منفعت وری و با کمترین هزینه انجام می دهند . این خودرو آلات امکان خردایش و دانه بندی همه سنگ های ارگانیک را داشته و همینطور قابل به کار گیری تحت عنوان خودرو آلات بازیافت نخاله های ساختمان , تیرهای سیمانی برق و یا این که تراورس های خط آهن با قابلیت و امکان جدا سازی فلز آرماتور را دارااست . 

مدیریت مصالح قابل بازیافت دورریز ساختمانی از مهم ترین راهکارهای اقتصادی درکشورهاست 

مواد با اهمیت دورریزهای ساختمانی که امروزه بازیافت میشوند مشتمل بر بتن , چوب , فلزات , خاک , گچ و خشت است . مصالح بازیافتی را می توان در قسمت های گوناگون ساختمان های عمرانی مثل پباده سازی بوستان ها , تسطیح شیب ها , محوطه سازی , منش سازی و تنظیم بتن و هم تحت عنوان مصالح پرکننده زهکشی و زیرسازی رویکرد ها به کار پیروزی . 

تکنیک ها و تجهیزات مختلف در امر جداسازی : 

جهت جداسازی ضایعات ونخاله های ساختمانی روش های مختلفی سفارش می گرددکه به شرح تحت می‌باشد : 

1 ) جداسازی دستی 

2 ) آسیاب ( خرد کن ) 

۳ ) جداکننده مغناطیسی : برای آهن آلات 

۴ ) جداسازی بادی : برای جداکردن ذرات سبک 

۵ ) جداسازی گردوخاک : هودها , فیلترها , سیکلون ها 

۶ ) جداسازی پرتابی : باتوجه به وزن و مقدار جنبش ذرات 

۷ ( جداسازی با سیال : ازطریق شستشو با آب و یا این که ته نشینی و غوطه ور سازی در سیال 

۸ ( سرند ( فیلتر ) : جهت جداسازی مواد خرد شده با میزان های دلخواه همانند سرند لرزان و استوانه ای گردان 

۹ ( جداسازی الکترونیکی : به کارگیری از این دانش برای تشخیص میزان ذرات , تشخیص فلزات آهنی و غیر آهنی وتعیین رنگ اجسام 

۱۰ ( حرارت دوباره : به خواسته جداسازی ملات همراه با نخاله های غیر بتنی ( خشت ) و همینطور قابل بازیافت کردن خشت های کهنه ( تعدادی سال عمر ( 

به کارگیری مجدد بازیافت بتن 

بخش اعظم حجم دورریزهای ساختمانی را بتن تشکیل میدهد , در امر قابلیت به کار گیری از بتن بازیافت می توان : 

اشکال موزائیک 

بتن معمولی غیر دارای سلاح 

قطعات بتن در نما 

خشت سیمانی 

روسازی بتن منش 

 

به کارگیری مجدد و بازیافت آجر 

تمام آجرهای رسی که با ملات آهک یا این که آهک و سیمان پوشیده گردیده اند می‌توانند به کارگیری دوباره شوند . 

از بدور ریزهایی به اسم خشت جوش که عمدتاً در طول ایجاد تولید میگردند می توان در شیب بندی بام استعمال کرد و همینطور با آسیاب کردن آن می شود به تیتر پوزولان در بتن و ملات منفعت پیروزی . با افزودن خاک اره , فوم پلی استایرن و باطله زغال سنگ به خاک رس خشت پزی می توان خشت سبک ایجاد کرد . 

کاربرد دورریزها به عنوان سنگدانه 

سنگدانه های بازیافتی می‌توانند تحت عنوان مبنا و زیراساس در روش سازی مورد به کار گیری قرار گیرند . همینطور در ساخت اعضای بتن دارای اسلحه غیرسازه ای همانند تهیه شیب کف , معابر عمومی و ساخت پی در ساختمان های کوچک به کارگیری میشوند . 

این شرکت آماده ارائه خدمات فوق با تکنولوژی نوین میباشد . 

درخواست های خویش را ارسال نمائید تا متخصصان این موسسه بعداز بررسی های می‌دانی نسبت به نصب و راه‌اندازی امکانات امروزی بازیافت نخاله های ساختمانی مبادرت به فعالیت آورند . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : حمل نخاله,حمل نخاله ساختمانی,حمل نخاله در تهران, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 147 تاريخ : پنجشنبه 24 اسفند 1396 ساعت: 11:45

کولر آبی‌رنگ بزرگ ( صنعتی ) مجموعه گرماسرد در دو خصوصی ECC ( دارنده رشته سانتریفیوژ ) و ECA ( دارنده حرفه آکسیال ) ساخت می گردند . گنجایش های هوادهی این کولر ها از 11000 ( نصفه صنعتی ) تا 45000 ( صنعتی ) متغیر است . علاوه بر این مجموعه گرماسرد با دقت به توصیه مشتریان با شخصیت خویش میتواند مبادرت به سفارشی سازی محصول ها خویش کند . 

ویژگی های کولرهای صنعتی گرماسرد 

بدنه گالوانیزه کلفت با پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره ای فراوان مقاوم 
الکترو موتور ژن تبریز به همراه لرزه گیر 
واسط تبخیری از مال پد سلولزی اوکراینی با تراکم بالا و گارانتی 5 سال 
سیستم در دست گرفتن اتوماسیون ( در دست گرفتن زمان و دما ) 
قابلیت و امکان نصب اینورتور 
دارنده ریموت در اختیار گرفتن 
رشته سانتریفیوژ سکوت در محرمانه ECC و حرفه آکسیال در خصوصی ECA 
صدای زیاد کم 
نصب و مراقبت سهل وآسان 
گارانتی 1سال و سرویس ها بعداز فروش نامحدود 
خرید آنلاین کولرهای صنعتی خصوصی ECC 

خرید آنلاین کولرهای صنعتی محرمانه ECA 

چرا از کولرهای آبی استفاده می‌کنیم ؟ 

آب و هوای بخش اعظمی از بخشها کشور ایران در مجموعه گرم و کم آب مدل بندی می شود . شهرهایی نظیر تهران , یزد , کرمان , اصفهان , شیراز , شهر مشهد , قم , کاشان , همدان و … در زمان فصل گرم سال کم آبی هوا را هم تجربه می نمایند . 

با ذیل داخل شدن رطوبت هوا , کیفیت هوا و همینطور کیفیت معاش کاهش پیدا می نماید . کولر آبی

به کار گیری از کولر آبی رنگ بزرگ درین شهرها علاوه بر تولید خنکی , رطوبت موردنیاز محیط را هم مهیا می نماید . 

راهنمای خرید کولر صنعتی 

کولر سلولزی چه میباشد ؟ 

بدین ترتیب اول ادله در استعمال از کولر آبی رنگ بزرگ در مقایسه با کولر های گازی تامین رطوبت محیط به وسیله کولر آبی رنگ بزرگ است . 

دو‌مین استدلال مصرف برق کم خیس نسبت به کولرهای گازی می‌باشد . کولر آبی رنگ بزرگ مجموعه گرماسرد با بازده بالای 80 % و دارا بودن سیستم هوشمند اتوماسیون به صورت قابل ملاحطه ای در هزینه ها صرفه جویی ساخت می‌نماید . مصرف برق کمتر علاوه بر کاهش مخارج مصرف کننده سبب ساز به کاهش الودگی های محیط زیستی می شود . 

گرماسرد با پباده سازی و ساخت کولرهای صنعتی سلولزی قدمی تازه در صنعت تهویه کسور برداشته است . 

موارد به کارگیری کولر آبی بزرگ 

در سوله های صنعتی , کارگاه ها , اداره ها , مساجد , تالار های ورزشی , استخرها , رستوران های بزرگ , مرکز ها تجاری از کولر های آبی‌رنگ بزرگ جهت تولید دمای مطلوب و رطوبت مطلوب به کارگیری می شود . 

گارانتی کالا و خدمات بعداز فروش : 

تمام تولیدها مجموعه گرماسرد دارنده یک سال گارانتی و سرویس ها بعد از فروش نامحدود میباشد . تیم صنعتی گرماسرد با اطمینان از کیفیت محصول ها خویش تمام محصول ها خویش را به دوران یک‌سال گارانتی می‌کند . 

راهنمایی و مشاوره در خرید کولر صنعتی 

مشتریان متشخص تیم صنعتی گرماسرد می‌توانند از مشورت کردن مجانی متخصصان این مجموعه جهت گزینش مدل و تعداد کولر صنعتی مطلوب فضای خویش استعمال کنند . 

در‌صورتی‌که که فضای متبوع بنا شده در شهر تهران باشد بازدید بدون‌پول بوسیله متخصص ها ما از محل صورت می‌گیرد . 
کولر آبی سلولزی 
کولر مطرح شده بوسیله کمپانی تهویه سپهر , محصولی ارزنده و نوین است که به واسطه ارتقا خنک سازی محیط و دارا بودن سیستم کاهش مصرف برق , توانسته است رضایت حداکثری مشتریان را بدست آورد . 
کمپانی تهویه سپهر در صنعت تاسیسات و ایجاد محصول ها سیستم های مطبوع سرآمد و پیشرو بوده و محصول ها خویش را با بازده بالا و کیفیتی کم حریف به دست شما دوستان عزیز میرساند . این مارک معتمد و اسم آشنا که در طی سالیانی که جلب اعتماد مشتریان خویش را به نیک نامی جلب کرده است , با اندوخته ای گران از تجربیات به محصول ها کیفیت عالی خیس و مالامال طرفدارتر روی آورده است . 
برای اخذ هرگونه داده ها فنی در جهت درخواست استعلام بها کولر می‌توانید با کارشناسان فنی کمپانی با شماره 02188322011 تماس حاصل نمایید . همینطور برای تماس با دیگر واحد های ذی‌ربط خواهشمند است به نصیب تماس با ما رجوع کنید . 

معرفی کولر 
کولر آبی‌رنگ سلولزی هوشمند کم مصرف و توسعه یافته ایجاد شده به وسیله کمپانی تهویه سپهر , محصولی نو و چیره از این موسسه بوده که توان موتور کوپل بدون واسطه ( فارغ از تسمه , فارغ از مبلغی و سوای یاتاقان ) از شاخصه های ممتاز آن است . 
این موتور از دسته فیش باخ است که‌این موتور ها به عارضه ها متعددی کارایی فراوان بهتری نسبت به جور های تسمه ای دارا‌هستند . 
شایان ذکر است که در اشکال کولر , ترموستات هوشمند و توسعه یافته وظیفه در اختیار گرفتن ظریف دمای محیط را برعهده می‌گیرد . از سایر مزایای این جور از کولر ها , استعمال از پد سلولزی در کولر به جای پوشال های معمولی است که هر سال در آستانه فصل‌تابستان از فروشگاه ها خریداری و در کولر قرار داده می شود . 
این گونه از تولیدات در گنجایش های 5000 و 7000 متر مکعب در ساعت و دیگر گنجایش ها قابل ارائه به مشتریان عزیز می‌باشند که می توان با به کارگیری از سیستم های تازه در‌این کولر ها , میزان سرمایش و بازده را ارتقاء داده و بیشترین فایده وری را بدست آورد . 
از مزایای استفاده از پد سلولزی به جای پوشال می توان به مواردی چون : 
بازدهی بیشتر 
کاهش مصرف برق 
کاهش رسوب گیری 
ارتقاء درصد جذب آب 
عدم تشکیل قارچ بر روی بدنه و مورد ها دیگر اشاره کرد . 
به کار گیری از پد سلولزی در کولر آبی‌رنگ سلولزی به جهت وجود ساختار هندسی منظم , سبب ساز می شود که توزیع آب بصورت یکنواخت بر روی آن انجام یافته و در سود , خنک سازی خوب تر و بیشتری انجام شود . از سایر مزایای پد سلولزی به نسبت پوشال , می شود به جذب بالای آب که حدودا متساوی 100 لیتر در هر متر مربع پد است اشاره کرد که موجب می شود مرحله تماس هوا با آب بیشتر شود . 
همینطور به دلیل وجود ضخامت و عدم وجود منافذ بزرگ , از ورود هوای کثیف و گرد و غبار به درون کولر خودداری نموده و در فیض , هوای سلامت تری را خوا هیم داشت . پد های سلوزی حدودا 5 سال قدمت موثر خواهند داشت و می توان از آن استعمال نمود . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : کولر آبی, تعمیرات, سرویس کولر, تعمیر کولر, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 176 تاريخ : چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت: 15:39

حمل نخاله در غرب تهران

طرفین قرارداد : 

این قرارداد فیمابین کمپانی …………… . به نمایندگی …………… . به آدرس ………………………… . . گوشی تلفن …………… . که درین قرارداد صاحب کار نامیده می شود از یک طرف و آقای …………… . فرزند …………… . به شماره شناسنامه …………… . به آدرس ………………………… . . گوشی تلفن …………… . از سوی دیگر که پیمانکار نامیده می شود , مطابق با وضعیت و خصوصیات زیر امضاء و مبادله شوید . 

ماده یک ـ موضوع قرارداد 

عبارتست از عملیات گود برداری و خاکبرداری و بارگیری و حمل خامک محل احداث ساختمان ……………… . . بنا شده در ……………… . و تخلیه در گودهای مجاز شهرداری با به کارگیری از اتومبیل آلات مایحتاج از جمله بیل مکانیکی , لودر , کامیون . 

ماده دو ـ سندها و مدارک قرارداد : 

2 - 1 - قرارداد حاضر 

2 - 2 - نقشه و خصوصیات فنی 

2 - 3 - همه امر کارهایی که در زمان اجراء بوسیله صاحبکار یا این که دستگاه تحلیل بیان میگردد . 

2 - 4 - آئین طومار حفاظتی کارگاه های ساختمانی و مبحث 12 ضوابط ملی ساختمان در رابطه با رعایت مورد ها مرتبط با عملیات گودبرداری و حمل و تخلیه خاک که فارغ از پیوست نمودن قسمتی از سندها قرارداد می‌باشد . 

ماده سه ـ مبلغ قرارداد : 

مبلغ کل قرارداد ………………… ریال هست که تا 25 درصد قابل ارتقا یا این که کاهش می‌باشد که براساس صورت موقعیت ترقی کار طبق تأیید دستگاه محاسبه قابل پرداخت خواهد بود . در صورتیکه حجم عملیات بیشتر شده بیش تر از 25 درصد مبلغ فوق الذکر باشد نیاز به تنظیم الحاقیه با بها های نو توافق شده فیمابین خواهد بود . مبلغ خاک کنده شده حاصل از ارتفاع * پهنا * طول زمین و بارگیری و حمل از قرار هر متر مربع …………… . . ریال می‌باشد . 

تبصره یک : پیمانکار از مدل و ویژگی ها خاک مورد گود برداری اطلاع بدون نقص داراست و هیچگونه بیش تر بهایی از بابت محدودیت و صعوبت کار پرداخت نمی‌شود . 

تبصره دو : بهای قسمتی از عملیات گودبرداری که به حیث رعایت مساله ایمنی بایستی به طور دستی انجام گردد از قرار هر متر مکعب خاک کنده شده و حمل شده به بیرون از کارگاه مبلغ ……………… . ریال می‌باشد . 

تبصره سه : به این قرارداد هیچگونه تعدیلی وابستگی نمی گیرد . 

تبصره چهار : بهای ساخت رمپ بوسیله بیل مکانیکی مبلغ ………………… ریال می‌باشد . 

ماده چهار ـ نحوه پرداخت : 

بعداز اتمام کار , پیمانکار مکلف است نسبت به تهیه و تنظیم صورت حالت شغل های انجام یافته مبادرت و بعد از تأیید نماینده صاحب کار و دستگاه بررسی با دقت به مفاد قرارداد نسبت به پرداخت مبلغ کارکرد بعد از کسر 10 درصد حسن انجام کار و 5 درصد مالیات مبادرت خواهد شد . 

ماده پنج ـ مدت قرارداد : 

مقطع انجام کار از مورخ عقد قرارداد و تحویل زمین به پیمانکار ………………… . . روز است . 

تبصره یک : چنانچه که پیمانکار سبب ساز تأخیر یا این که طولانی شدن مقطع انجام کار گردد مطابق با موردها پیش گویی شده در قرارداد خلق و خوی خواهد شد . 

تبصره دو : بنابر حیث صاحبکار درصورتی که که هیچگونه تقصیری ناشی از انجام کار و تعهدات پیمانکار نباشد تأخیرات اتفاق افتاده مجاز و زمان قرارداد بنابر حیث صاحب کار قابل تمدید هست . 

ماده شش ـ تعهدات پیمانکار : 

6 - 1 - پیمانکار از دفتر کار بازدید و از کم و کیف آن کاملاً باخبر است و همگی نقشه ها و خصوصیات فنی مرتبط با اجرای کار را رؤیت کرده است 

6 - 2 - پیمانکار می می بایست در تمام فرایند کار در کارگاه حاضر بوده و در غیاب خویش نماینده تام الاختیار ذیصلاح با داده ها فنی ما یحتاج که مورد تأیید صاحبکار هم باشد حضور داشته باشد . 

6 - 3 - پیمانکار جهت اجرای حسن انجام تعهدات خویش مبلغ ……………… . . ریال به طور محاسبه تضمین شده بانکی در قبال دریافت رسید تحویل صاحبکار کند . آنالیز مذکور بعد از اتمام کار با تقاضای پیمانکار مسترد میشود . 

6 - 4 - پیمانکار از اهمیت و آلرژی فوق العاده کلیدی تحویل به موقع کار کاملاً آگاه میباشد و وفادار می شود که شغل های مورد قرارداد را برابر نقشه ها و خصوصیات داده شده سوای هیچگونه بهانه ای در موعد مقرر آغاز و به اتمام برساند در غیر اینصورت به شرح تحت خلق و خوی خواهد شد . 

6 - 4 - 1 - در صورتی پیمانکار نسبت به استارت کار در موعد مقرر مبادرت ننماید , سپرده پیمانکار به نفع صاحب کار ضبط و قرارداد فیمابین فارغ از نیاز به هیچگونه تشریفات کنسل شده تلقی می‌گردد . 

6 - 4 - 2 - در صورتیکه پیمانکار بعداز آغاز کار به هر علت کار را متوقف کند صاحب کار قادر است سوای نیاز به تأمین استدلال از دستگاه های قضایی و مراجع ذیصلاح نسبت به تهیه صورتجلسه کارکرد که به تأیید دستگاه ارزیابی رسیده مبادرت و یک ورژن از آن را تحویل پیمانکار کند . 

6 - 5 - تهیه و تنظیم همه اتومبیل آلات مایحتاج از قبیل لودر , بیل مکانیکی و کامیون جهت گودبرداری و بارگیری و حمل خاک به بیرون از کارگاه و همینطور تهیه و تنظیم سوخت و بقیه مخارج خودرو آلات و تهیه و تنظیم و تأمین مواد غذایی و رفاهی کارمندان شاغل به عهده پیمانکار است . توضیح این‌که در صورت فساد هرکدام از اتومبیل آلات پیمانکار می می بایست سریعاً نسبت به تعمیر یا این که جایگزینی اتومبیل آلات تندرست به جای آنان مبادرت کند به صورتی که هیچگونه وقفه ای در انجام کار پیش نیاید . 

6 - 6 - پیمانکار مکلف به بیمه کارمندان خویش است و مسئولیت تمامی حادثه ها ناشی از کار را به عهده گرفته در خصوص خسارات وارده به کارمندان خویش و دیگران ثالث هم پاسخگو خواهد بود و ملزم به رعایت همه اصول گودبرداری طبق آئین طومار حفاظتی کارگاه های ساختمانی و مبحث 12 ضوابط ملی ساختمان می‌باشد . 

6 - 7 - به دست آوردن مجوز از ستاد پاکیزگی و شست و رفت شهر تهران ( سپنت ) جهت عبور و مرور خودرو آلات به محل کارگاه و بیرون از کارگاه و تخلیه مواد حاصل از گودبرداری و خاکبرداری در گودهای مجاز رقم خورده از سمت سپنت و همینطور پرداخت مخارج متعلقه از جمله عارضه ها و غیره به عهده پیمانکار می‌باشد . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : حمل نخاله,حمل نخاله ساختمانی,حمل نخاله در تهران, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 178 تاريخ : چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت: 12:47

پنج هزار کامیون ویژه حمل نخاله در تهران سوق دهی می گردند 
فرمان دار تهران خاطرنشان کرد : پنج هزار کامیون ویژه حمل نخاله در مرحله پایتخت موجود هست که بر طبق برنامه هدایت خواهد شد . به نقل از رابطه ها همگانی فرمانداری تهران , عیسی فرهادی در پایان نشست موقعیت حمل پسماندهای ساختمانی شهرتهران و هدایت آن اظهار داشت : درین نشست مقرر شد موقعیت این تعداد کامیون که درسطح بخشها ۲۲ گانه شهرتهران فعال می باشند با تشکیل نشست ای به طور اصولی سنجیده شود . 
فرمان‌دار تهران تصریح کرد : این گرد هم آیی تا دوهفته آتی به خواسته شرح وظیفه‌های دستگاه های متولی و هم قسمت های رسمی در قضیه هدایت کامیون داران و پیمانکاران کامیون های ویژه حمل نخاله های ساختمانی تشکیل و تصمیمات ضروری گرفته می شود . حمل نخاله در جنوب تهران
او بیان کرد : در‌این نشست همینطور به مساله و مشکلات کامیون داران و سوق دهی آن ها در باب موقعیت بیشتر توشه نخاله های ساختمانی تصمیم گیری شود . 
فرهادی افزود : این بیشتر توشه با دقت به گنجایش آسفالت شهری و توان استاندارد فنی کامیون ها اعم از ترمزها که موجب پیدایش خطراتی در تراز رفت وآمد خیابان ها آن نیز به هنگام شب خواهد بود بر خلاف مورد ها رسمی است . 
فرمان‌دار تهران اظهار‌کرد : کامیون داران و پیمانکاران که رعایت حد تناژ استاندارد حمل نخاله های ساختمانی را نکنند برخورد رسمی صورت خواهد گرفت . 
او افزود : در‌این نشست مقرر شد به سفارش نیروی انتظامی , باسکول هایی برای انتخاب وزن کامیون ها در مبادی خروجی شهر تهران تولید شود . 
فرمان دار تهران اظهار‌کرد : اداره محیط زیست در زمینه ی طرز دفن پسماندهای ساختمانی آنالیز کافی و حتمی را داشته باشد . 
فرهادی افزود : مقررشد جايگاه بندی پیمانکاران ازطریق رئیس پسماند شهرداری تهران و اتحادیه صنفی ذیربط مبادرت و در نشست دو هفته آتی در گزارشی اعلام شود . 
او با اشاره به این‌که تخلیه نخاله در کنار اتوبان ها , محل ورود و خروجی شهر تهران مشکلات متعددی ازجمله موجب پیدایش تصادفات و چه بسا مرگ و میر اشخاص شده خاطرنشان کرد : با سوق‌دهی حالت حمل نخاله های ساختمانی و پیمارانکاران , بخش اعظمی از این مشکلات در آتی نزدیک حل خواهد شد . 
در نشست روز جاری نمایندگان دستگاههایی زیرا نیروی انتظامی , قضایی , رئیس پسماند شهرداری تهران , حفاظت محیط زیست , منابع ارگانیک , صنعت و معدن و اتحادیه های ذی ربط حضور داشتند . 

حمل مکانیزه نخاله های ساختمانی 

با نصب جعبه های ويژه صورت می گيرد ; 
جعبه های حمل نخاله های ساختمانی به طور مکانیزه برای گردآوری نخاله های خرد و فضای سبز در تراز شهر نصب می شود . مدیر سازمان سرویس ها شهری شهرداری اصفهان با اعلام اين خبر اعلام‌کرد : روزمره ۱۲۰۰ بدن ضایعات ساختمانی در شهر اصفهان گردآوری می شود , در این راه شهرداری برای محافظت پاکیزگی شهر و نقل وانتقال نخاله های ساختمانی تجهیزات ویژه ای در حیث گرفته است . غلامرضا ساکتی افزود : به جهت نگهداری پاکیزگی شهر و ایمنی شهروندان , در گروه سرویس ها شهری برای حمل نخاله های کمتر از حجم یک کامیون دربرگیرنده نخاله های خرد , اداره سرویس ها موتوری شهرداری اصفهان قراردادی با یک کمپانی در قالب برگزاری مناقصه انعقاد کرده که مبنی بر این قرارداد جعبه های حمل نخاله در تراز شهر به طور مکانیزه برای شهرداری جهت نخاله های عمرانی , خرد و فضای سبز و نیز برای شهروندان نصب می شود .

یکی بزرگ ترین گرفتاری ها و جراحت های زیست محیطی , تخلیه نخاله های ساختمانی در کناره کناره این شهر است , از کویر های اطراف شهر گرفته تا بزرگ راه ها و اتوبان های در میان راهی , این در حالی است که مکان هایی برای تخلیه نخاله ها ثبت شده ( همچون گردنه زینل ) مرتبط با گروه کمپانی پسماند شهرداری است ; اما متأسفانه شاهد تخلیه نخاله های ساختمانی در بستر رودخانه و جاده های شهر هستیم . مدیر سازمان سرویس ها شهری شهرداری اصفهان در این زمینه بیان کرد : به مراد کار گسترده این مجموعه , در بخشها متعدد شهری اعم از ناحیه ۶ شهرداری اصفهان دفاتری فعال شده تا بعداز اعلام نیاز شهروندان جعبه های حمل نخاله به طور مکانیزه در نقاط درخواستی نصب شود . او با اشاره به این که جعبه های حمل نخاله از زمان نصب در محل درخواستی تا ۴۸ ساعت زمان برای لبریز سازی داراست و جهت همیاری بیشتر با شهروندان گهگاه تا سه روز نیز در محل درخواست شده باقی میماند , اذعان کرد : گنجایش حمل نخاله این جعبه ها در حدود سه بدن است و با یقین اجرای این طرح به نگهداری زیبایی و تمیزکاری شهر و همینطور دقت بیشتر به مباحث ایمنی شهروندان امداد می نماید . ساکتی یادآور شد : این جعبه ها در کنار ساختمان هایی که تعمیرات دارا هستند یا این که در درحال حاضر ساخت و ساز می باشند , با رعایت مورد ها ایمنی و استانداردهای حیث شده در راهبرد ها نصب می شود . او بابیان این‌که شهروندان هنگام ساخت و ساز یا این که انجام تعمیرات ساختمانی ملزم به به کار گیری از جعبه های حمل نخاله می باشند , اظهارکرد : درصورتی که از این جعبه ها به کارگیری نشود از طرف شهرداری برخوردهای حتمی صورت می‌گیرد ; چون طبق ضابطه شهروندانی که نخاله های ساختمانی را در محل های غیرمجاز تخلیه نمایند , با پیگرد رسمی و جریمه مواجه می‌شوند . ریختن مصالح و نخاله های ساختمانی هنگام تغییرات و ساخت و سازها اعم از تخلفاتی می باشند که رئیس پیشگیری و رفع تخلفات

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : حمل مصالح,حمل مصالح تهران,حمل مصالح ساختمانی, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 114 تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1396 ساعت: 23:27

 او‌لین گام در مدیر پسماند های خانه , آنست که دورریزها را کم کنیم ; از مواد و كالاها صحیح به کارگیری کنیم ; رویه های استعمال دوباره را یاد بگیریم و در غایت پسماند های خانه را تفکیک کنیم یعنی پسماند های کم آب نظیر صفحه , مقوا , پارچه , صفحه , شیشه , پلاستیک , چوب و . . . را از پسماند های خیس مثل پسماند میوه ها , صیفی جات و مواد غذایی و تفاله چای و . . . را در دو کیسه مستقل منحصر بریزیم از ظروف بادوام و چند دفعه مصرف برای غذاخوری و یا این که محافظت مواد غذایی به کار گیری كنید .  حمل نخاله ساختمانی تهران

از رومیزی های پارچه ای بجای مدل یکبار مصرف آن به کار گیری فرمائید . 

از جام های فلزی بجای فنجان و استکان یکبار مصرف کاغذی یا این که پلاستیکی به کار گیری فرمایید . 

از تولیدها و كالاهایی به کار گیری كنیم كه در بسته‌بندی های قابل بازیافت به بازار ارایه گردیده اند . 

بجای خرید اثاثیه بازی و یا این که اسباب و اثاث نو کارایی كنید از اسباب و اثاث و لوازم بازی های دوستانتان بصورت مشترک استعمال نمایید . 

از شوینده‌های آلی ارزانتر و کم خطر خیس به کار گیری فرمایید نظیر سركه سپید و عصاره لیمو ( که لک های چربی را می زداید ) و جوش شیرین استعمال نمایید . 

مواد بی مصرف را می توان با تغییراتی به روی آنان مجدد به کارگیری کرد . خط مش های جانور برای قابلیت و امکان استعمال دوباره از اشیاء فراوان بسیار است . صرفا چیزی که ما نیاز داریم این است که با به کار گیری از خلاقیت خویش قابلیت و امکان به کارگیری دوباره از شی ها مو جود در حوالی را ارتقاء دهیم . 

نهاد هایی نظیر کمیته یاری و بهزیستی پذیرای اسباب و اثاث استوک قابل به کار گیری شهروندان می باشند . همینطور اکنون برنامه ای به اسم ( طرح هبه ( در شهرداری تهران در زمان سال اجرا می شود که شهروندان میتوانند از روش تماس با 137 و اخذ کد , هدایا و اسباب مازاد و اضافی قابل به کارگیری خویش را ( مثل مبلمان و اسباب برقی که قابل تعمیر و استعمال میباشند ) در اختیار ماموران شهرداری که با جامه و کارت های ویژه به همراه اتومبیل های منحصربه‌فرد به در منازل آنها مراجعه می نمایند قرار دهند که در صورت نیاز , تجدید بنا شده و در اختیار اشخاص نیازمند قرار می‌گیرد . بعداز تحویل هدایا , خانواده های اخذ کننده کادو , به اشخاص هدیه دهنده اسباب معرفی خواهند شد تا اعتماد نسبت به سعی شهرداری و میزان شرکت کردن ها ارتقا یابد . 

کاهش پسماند 

شیوه های کاهش پسماند در هنگام خرید : 

خرید و مصرف سنجیده کالاها از جمله مواد خوراکی , پوشاک , اسباب و اثاث خانه و غیره , یک کدام از رویه های صرفه جویی و مراقبت محیط زیست است و افزون بر آن توان اقتصاد خانواده را بالا می‌برد . با پس اندازهای کوچکی که از صرفه جویی در خرید یا این که به عبارت خوبتر با خرید درست و منطقی , حاصل می شود می توان سرمایه های بزرگی برای عمل های اثرگذار ساخت و در عین اکنون به نگهداری محیط زیست هم امداد کرد . 

درموقع خرید , کیسه , زنبیل یا این که ساک خرید را همراه خویش ببرید و به فروشنده بگویید به کیسه نایلونی نیاز ندارید . این کار سبب ساز کمتر شدن مصرف کیسه های پلاستیکی میگردد . 

خوبتر است کالای با تداوم خریداری فرمایید تا دوران به کارگیری از آنان طولانی‏تر ‏شود . روشن است تولید ها بادوام , دیرتر وارد جریان پسماند شهری می‏شوند . 

با طرح ریزی یگانه خرید كنید . بنابراین كه گذشته از خرید , ابتدا لیست كاملی از آنچه ر ا که نیاز دارید تنظیم فرمایید . 

برای خرید اثاثیه خانگی شتاب نکنید . ابتدا به نیاز خویش تصور کنید و وسیله ای را تعیین نمائید که نیازتان را برآورده نماید , با میزان مصرف و تعداد اشخاص خانواده تان متناسب باشد و مصرف انرژی مقداری نیز داشته باشد . 

بسته‌های خرید خویش را به دست‌کم برسانید . از كیسه‌های بسته بندی هر چه بیشتر می توانید استعمال كنید و مابقی را همراه با بقیه پسماند های کم آب , به غرفه بازیافت یا این که وانت های گردآوری پسماند کم آب , تحویل دهید . 

روش های کاهش پسماند در اداره ها : 

قبلی از آنکه عکسی را چاپ نمائید یا این که متنی را پرینت فرمایید ابتدا تصور کنید آیا حقیقتا به ورژن چاپ شده آن نیاز دارید ؟ پس تا آنجا که می‌توانید کمتر اسکن نمائید و کمتر از ورژن پرینت شده به کارگیری کنی . 

به جای تکثیر اطلاعیه های همگانی از تابلو اطلاعات استعمال شود . 

از رشته آوری الکترونیک یا این که سوای برگه ( paperless ) بجای طومار نگاری های داخلی به کار گیری فرمائید . 

به مراد كاهش میزان مصرف كاغذ , جوهر و لاک خطا گیر , هنگام تایپ مطالب اعتنا نموده و متن‌ها خویش را بر روی برگه صفحه نمایش بازنویسی فرمایید و در صورت قابلیت از بررسی پرینت به کارگیری نکنید . 

بر روی هر دو طرف كاغذ پرینت تهیه و تنظیم شود تا براین اساس مصرف كاغذ را 50 % كاهش دهید . 

از قسمتهای متن نشده و سپید برگه بعنوان كاغذ یادداشت كوچک مصرف شود . 

یک باکس در محل کار خویش در لحاظ بگیرید و ورقه هایی راکه قابلیت استعمال دوباره آنان موجود است در آن قرار دهید تا از آن ها برای محاسبه پرینت مصرف شود . 

درجلسات , بجای رومیزیها و ظروف یكبار مصرف , از رومیزیها و ظروف قابل شستشو به کار گیری كنید . 

کامپیوتر و متعلقات جانبی آن و تجهیزاتی سابق را که مورد به کار گیری ندارند به مرکزها خیریه , مدرسه های و روستاها بدهید . 

منش های کاهش پسماند در مراسم و تعطیلات 

در گردش ها , برای گردآوری پسماندها بجای كیسه های پلاستیكی , از کیسه های برزنتی به کار گیری كنید . 

در میهمانی ها و گردش ها , از بكار بردن پیش دستی , استکان و بقیه ظروف یكبار مصرف جلوگیری كنید . 

در‌حالتی که میخواهید از خارج طعام تهیه و تنظیم فرمایید , بشقاب را به همراه خویش به رستوران ببرید و از مسیول رستوران درخواست نمایید بجای آنکه از ظروف یکبار مصرف به کار گیری نماید طعام را در ظرف شما بریزد . 

در مراسم سوگواری ملی نظیر روزها محرم و هم در نذری ها , بجای ظروف و استکان های یکبار مصرف پلاستیکی و یونولیتی میتوانید از جام ها و ظروف منحصر به فرد گل ذرت یا این که ظروف بادوام به کار گیری كنيد . 

برای تزیینات , می‌توانید صفحه هدیه , مقوا و کاغذهای رنگی استفاده شده را به کار گیری نمایید . 

بجای کادو , به نوعی سپرده گذاری تصور کنید . به عنوان مثال به گشودن یک اکانت پس انداز . دادن کارت کادو بجای خرید اسباب و اثاث بازی , جامه و . . . هم ایده خیر و خوبی است تا به این ترتیب کادو گیرنده چیزی را بخرد که حقیقتا

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : حمل نخاله,حمل نخاله ساختمانی,حمل نخاله در تهران, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 156 تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1396 ساعت: 22:33

به حیث میرسد تصاحب کردن چاه دستشویی در غیر مناسب ترین زمان حادثه می افتد . خوشبختانه در خیلی از مورد ها شما می‌توانید سوای پرداخت هیچ هزینه ای اختلال گرفتگی چاه و لوله سرویس بهداشتی یا این که سرویس بهداشتی را خودتان حل فرمایید . نقص‌ بخش اعظم این گرفتگی های چاه را می‌توانید با به کارگیری از یک … یا این که یک محلول تمیزکننده چاه خانگی که از آب داغ , جوش شیرین و سرکه تشکیل‌شده , حل فرمائید . در گرفتگی های عمیق خیس روشهای متعدد دیگری موجود هست . تخلیه چاه و لوله بازکنی کاوه امیدوار است با ارائه این مقاله آموزشی در ۷ نصیب شما دوستان را در حل ایراد تخلیه چاه و لوله بازکنی یاری و کمک کند . 

روش اول : استفاده از لوله بازکن دستی 
۱ - از روان شدن سرویس بهداشتی خودداری کنید : 
درصورتی که با اولی فلاش تانک زدن , بخوبی کار نکرد مجدد از فلاش تانک به کار گیری نکنید . این فرمان منجر می شود تا آب بیشتری در کاسه دستشویی عده شود . در قبال , درب فلاش تانک را نهاده و فلپر سرویس بهداشتی را ببندید . بستن فلپر سبب ساز خواهد شد تا آب بیشتری وارد کاسه دستشویی نشود . 

۲ - محیط دستشویی را آماده کنید : 

بعلت این‌که شاید در هنگام تخلیه چاه یا این که لوله بازکنی مواد باطن سرویس بهداشتی به خارج بپاشد , محیط را با مجله یا این که وسیله مطلوب دیگری بپوشانید . همینطور شما بایستی حرفه تهویه را روشن کرده یا این که پنجره را برای خارج رفتن بوی ناپاک محیط گشوده نمایید . 

۳ - بررسی کنید آیا بدون وسیله می شود عامل انسداد را از بین برد : 
در‌حالتی که شما خویش می‌توانید استدلال گرفتگی چاه یا این که لوله را مشاهده فرمائید و بوسیله ای نیاز نیست , این کار را انجام دهید . 

۴ - از یک لوله بازکن با کیفیت استفاده کنید : 
این اساسی است که شما از یک لوله بازکن دستی پلاستیکی سنگین وزن و بزرگ به صورت توپی یا این که بطوری که بصورت لب به لب قرار بگیرد به کار گیری کنید . هیچ گاه از یک لوله بازکن ارزان بها فنجانی صورت برای این کار استعمال نکنید! 

۵ - لوله بازکن دستی را به داخل کاسه توالت وارد نمایید : 
مطمون گردید که لوله بازکن کل شکاف سرویس بهداشتی را پوشانده باشد . همینطور مضاعف حیاتی است که لوله بازکن در آب غوطه ور باشد و اطراف آن هوا نباشد! در صورتی آبی‌رنگ اطراف آن نیست حتما یه خرده آب به کاسه سرویس بهداشتی بریزید . بعداز آن ابتدا به آرامی لوله بازکن را رو به پائین فشار دهید تا هوای آن گرفته شود . آن‌گاه بصورت سرعت بالا آن را بالا بکشید . این کار را تا ۱۵ یا این که ۲۰ توشه بطور مداوم انجام دهید . بردبار باشید زیرا احتمال دارد جسم مشقت در درون چاه یا این که لوله گیر کرده‌با‌شد . 

۶ - فلاش تانک را بزنید تا اگر چیزی مانده است از بین برود :

 در‌حالتی که عملیات لوله بازکنی را انجام دادید و هنوز ایراد رفع نشده , بعداز چند دفعه مجدد در کاسه پاره ای آب وارد فرمائید که‌این کار میتواند به امداد فلاش تانک صورت پذیرد . 

این پروسه را با حوصله تا دقایقی انجام دهید . در حالتی‌که نقص‌ رفع نشد با تخلیه چاه و لوله بازکنی کاوه همراه باشید تا روش دوم را در مقاله آن گاه به شما دوستان خوب معرفی نمائیم . با قدردانی از این‌که با ما همراه بودید . 
رفع گرفتگی لوله های فاضلاب 

گرفتگی لوله فاضلاب مشکلی است که احتمال دارد برای هر فردی پیش آمده است . احتمال دارد برای شما نیز این خلل اتفاق افتاده باشد که لوله فاضلاب مبتلا گرفتگی شده , مسدود شده باشد و آب از لوله عبور نمی‌کند . 

گرفتگی لوله فاضلاب وقتی واقعه میافتد که مواد زایدی غیر از آب وارد لوله شود و این مواد مازاد در نصیب زانویی و خمیدگیهای لوله گیر کرده و به مرور زمان انباشته می شوند . این مواد جمع شده در لوله سبب ساز بسته شدن خط مش لوله شده و اذن عبور آب از لوله را نمیدهند . این گرفتگی احتمال دارد در هر بخش از لوله فاضلاب واقعه بی افتد ولی معمول ترین مکان برای گرفتگی در لوله , خمیدگیهای لوله و زانوییها است . این قسمتها به خاطر داشتن خمیدگی مکان قابل قبولی برای عده شدن مواد مازاد می‌باشد و این مواد مازاد راحت خیس در آن ها گرفتار شده و رویکرد لوله را میبندند . 

معمولی ترین شیوه پیشگیری از انسداد لوله فاضلاب , پرهیز از ورود مواد مازاد ( مواد جامد ) به درون لوله فاضلاب است . اگر‌چه این روش مضاعف بی آلایش و پیش پا افتاده است البته اکثری از اشخاص با عدم رعایت آن در گیر این اختلال میشود و بعد در‌پی شماره شرکت ها لوله بازکنی و تخلیه چاه و حل اختلال خواهند بود . در واقع علت دارای اهمیت گرفتگی لولههای فاضلاب ورود مواد جامد و مازاد به درون لوله است . لوله فاضلاب مکانی برای عبور آب و فاضلاب است و در صورت ورود مواد مازاد , قابلیت انسداد و گرفتگی در آن موجود است . 

بازکردن گرفتگی 

با اعتنا به نکاتی که ابلاغ شد , درصورتی که گشوده نیز مواد جامد وارد لولهها شدند و با ریختن آب نیز از لوله بیرون نشدن و رویکرد لوله گشوده نشد بایستی از روشهای دیگری برای گشودن لوله به کار گیری کرد . روشهای دارای اهمیت و مطلوب برای مفتوح کردن گرفتگی لوله به طور ذیل است . لوله بازکنی تهران

۱ - لوله بازکن دستی 
لوله بازکن دستی که به آن تلنبه هم گفته میشود , وسیله ای مضاعف مطلوب برای گشودن گرفتگیهای سطحی و ضعیف در لوله فاضلاب است . این وسیله متشکل از پمپ و نوع است . یک قطعه پلاستیکی به صورت نیم دایره که به آن پمپ گفته میشود و یک گونه روی آن . زمانی که لوله فاضلاب در گیر گرفتگی شد , نصیب پلاستیگی لوله بازکن را روی دهانه لوله قرار دهید به گونه ای که مرحله پمپ لوله بازکن به دور دهانه لوله و کفشوی را بپوشاند و رویه خروج هوا از آن وجود نداشته باشد . بعد از آن گونه لوله بازکن ( تلنبه ) را در جهت ذیل فشار دهید تا پمپ لوله بازکن به سوی دهانه لوله جنبش نماید . این کار را چندید توشه انجام دهید تا لوله گشوده شود . روش کار تلنبه دستی لوله بازکن بدین صورت است که هنگام فشردن تلنبه لوله بازکن در راستای زیر , هوای درون پمپ لوله بازکن به جهت لولهها جنبش کرده و مواد مازاد باطن لوله را وادار به جنبش می کند , انجام مداوم
 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : لوله باز کنی,لوله باز کنی در تهران,لوله باز کن, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 157 تاريخ : سه شنبه 15 اسفند 1396 ساعت: 2:40

گرفتگی سرویس بهداشتی اعم از مسائلی است که با فیس دادن آن تمام اعضای خانواده را به دردسر می اندازد و احتمالا به سیستم فاضلاب خانه زخم می‌رساند . درک کردن این که چه مسائلی سبب ساز گرفتگی سرویس بهداشتی می شود برای تمامی ی اعضای خانواده و چه بسا طفل ها اضطراری است . کلیه ی ما هنگامی با گرفتگی سرویس بهداشتی مواجه می شویم تصور می کنیم که علت آن پرشدن چاه دستشویی است البته مدام اینطور نیست . گهگاه بی احتیاطی های ما منجر مالامال شدن چاه سرویس بهداشتی می شود . دراین نصیب مهم‌ترین مسائلی که اکثرا باعث گرفتگی چاه سرویس بهداشتی می شود را برای شما اورده ایم تا با رعایت ان ها نیاز به هیچ نوع کمپانی تخلیه چاه و فاضلاب نداشته باشید . 

1 - هر چیزی را درون چاه توالت نریزید : 
گهگاه اشخاص هرچیزی را به دورن چاه سرویس بهداشتی خارجی میریزند . هرقطعه ی جامدی که به دورن چاه رود سبب ساز گرفتگی چاه فاضلاب خواهد شد . این قطعات قادر است دربرگیرنده قطعات پلاستیکی , چربی , گیسو , صفحه و … باشد . بعضی وقت ها سیستم تخلیه چاه فاضلاب میتواند آن را دفع نماید و به دورن چاه سپتیک بریزد . البته گهگاه هم باعث خفه کردن سیستم فاضلاب و گرفتگی ان خواهد شد . 

2 - انداختن دستمال کاغذی در توالت : 
عمده اشخاص برای رعایت بهداشت ار دستمال کاغذی در دستشویی به کارگیری می نمایند و سوای اعتنا به رفتگی چاه دستشویی ان را به داخل چاه می اندازد . این فرمان هم باعث رفتگی چاه خواهد شد . خوب تر است با قرار دادن یه سطل آشغال در سرویس بهداشتی بدین فرمان در خانه خویش خاتمه دهید تا در گیر دردسرهای تخلیه چاه نشوید . 

3 - به حداقل رساندن چیز هایی که در توالت قرار داده اید : 
قفسه ی باطن دستشویی می بایست صرفا مشتمل بر چیزهای اضطراری باشد . همت نمایید قفسه و یا این که طاقچه ی دورن سرویس بهداشتی را دقیقا بالای کاسه سرویس بهداشتی قرار ندهید . سقوط هرچیزی مثل صابون و یا این که مواد شستشو ی دیگر به باطن کاسه سرویس بهداشتی باعث گرفتگی آن خواهد شد . 

4 - راه صحیح بازکردن رفتگی توالت را یاد بگیرید : 
روش های مطلوب و مفید متعددی برای گشودن گرفتگی سرویس بهداشتی وجود دارا‌هستند که می بایست ان ها را یاد بگیرید تا در حالت اضطراری نیازی به موسسه ها تخلیه چاه نداشته باشد . 

5 - به کودک های خود آموزش های لازم را بدهید : 
گهگاه خردسال ها با بردن اثاثیه بازی های خویش به دسشویی یا این که خزینه و بی احتیاطی منجر گرفتگی چاه سرویس بهداشتی می‌شوند . می بایست به ان ها آمزش بدهید که هیچ وسیله ای را به دورن چاه دستشویی نیندازند . و از آنان بخواهید اثاثیه بازی های خویش را به دسشویی نبرند . 


افتادن صابون در چاه توالت 
محافظت صابون در طاقچه های بالای دستشویی موجب می شود مشکلی نظیر افتادن صابون در چاه سرویس بهداشتی به وجود آید . 
صابون های دشوار و بزرگ زمان هنگامی متعددی ارتفاع میکشد تا در لوله های دستشویی پاک شود و منش لوله ای سرویس بهداشتی بازشود . شاید شما زمان هاست که چشم به راه رفع گرفتگی دستشویی میباشید البته هنوز آب به رنج تحت میرود . 

حوصله کردن برای آب شدن صابون یا این که شکستن آن شاید ایام یا این که هفته ها به ارتفاع بینجامد که در ین حالت در صورتی یک دستشویی بیشتر در خانه نداشته باشید موقعیت را برای شما سختر می نماید . 

در‌حالتی که صابون در جزو لوله که آب در آن تجمع یافته است گیر کرده‌باشد خیلی زود حل خواهد شد . ولی در‌حالتی که در بخش های دیگر باشد امداد تصاحب کردن از آب قادر است به شما در بازکردن لوله ی سرویس بهداشتی یاری دهد . 

روش های موثر برای حل کردن صابون در لوله ی توالت : 
برای از در میان بردن صابون گیر کرده در چاه سرویس بهداشتی یک سری کتری آب جوش را در چاه دستشویی تخلیه نمائید . داغ بودن آب در قابل انعطاف شدن صابون و رفع گرفتگی دستشویی اثرگذار خواهد بود . لوله بازکنی راس تهران , لوله بازکنی شرق تهران 

درصورتی که صابون به راحتی در لوله از فی مابین نرفت میتواند با یاری فنر لوله بازکنی که یک دستگاه پرکاربرد در شرکت ها لوله بازکنی است صابون را شکسته و آن را درسمت لوله ی کلیدی ساماندهی نمائید . درصورتی که فنر لوله بازکن در اختیار ندارید میتوانید یک فنر لوله بازکن خانگی بسازید . 

برای ساخت فنر لوله بازکن می‌توانید از یک جالباسی به کارگیری نمایید . جالباسی آهنی را بازکرده و رمز آن را با دستمال پیچیده و با نوار چسب سفت فرمایید و بعد آن را به باطن لوله سرویس بهداشتی بفرسید . در حالتی که نتوانستید صابون را بیابید و برنده به شکستن آن نشدید می‌توانید از یک لوله کش یاری بگیرید . 

لوله کش با ابزارهای لوله بازکنی و مته های منحصر فارغ از جراحت رساندن به لوله ی سرویس بهداشتی هر جور گرفتگی را برطرف خواهند نمود . در آوردن جسم از چاه

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : در آوردن جسم از چاه,بیرون آوردن جسم از چاه,افتادن جسم در چاه, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 153 تاريخ : سه شنبه 15 اسفند 1396 ساعت: 1:11

خدمت کولر گازی بایستی به طور زمان ای صورت پذیرد تا قدمت موءثر و تلاش کولر گازی ارتقا یابد . تعمیر و ردوبدل قطعات کولر گازی در صورت لزوم می‌تواند از پیدایش مشکلات دور از شوخی و زخم به بخش های با اهمیت کولر گازی پیشگیری نماید . تعمیر کولر گازی کاری تخصصی است البته با خدمت به موقع می توان جلوی جراحت های بعدی را گرفت . 

سرویس کولر گازی و شستشوی پنل داخلی 
ابتدا برق با اهمیت دستگاه را جدا کرده آن گاه مبادرت به خدمت کولر گازی فرمایید . حالا کادر جلویی پنل داخلی را گشوده نمایید نیاز یبه به کار گیری از پیچ گوشتی نیست . با گشودن کادر پنل , فیلترها در معرض رویت کرد قرار میگیرند . دوتا غربال را بیرون کرده و پاک نمایید . برای پاک کردن و شستن غربال کولر گازی , می توان از فشارآب یاری گرفت . به کار گیری از شوینده برای شستن غربال ضرورتی ندارد . 

با استعمال از آب و با امداد آب پاش روی کویل های کولر آب پاشیده و این نصیب را پاک نمایید . استعمال از مسواک برای پاک کردن کویل ها مضاعف کاربردی است . در شرایطی که کولر گازی در حوالی آشپزخانه نصب شده باشد باید کویل ها را با به کار گیری از مایع گاز تمیز کن و یا این که دستگاه بخار شوی پاک کرد . چربی ها و بخارات غذایی روی کویل ها را آلوده و آلوده و کثیف می نماید که بایستی بر طرف شود . 

هنگام پاک کردن سنسور فراوان مراقب باشید . نقص‌ در سعی سنسور سبب ساز به عدم تهیه و تنظیم دمای محیط می شود . در صورت انواع در در دست گرفتن و تهیه و تنظیم دما با سرویسکار کولر گازی تماس حاصل نمایید . 

اکنون کادر پنل جلویی را ببندید . خدمت کولر گازی را با خدمت پنل فرنگی ادامه دهید . فراموش نکنید برق محل ورود حتما جدا باشد . 

نصیب پشت کولر و کندانسور را با به کار گیری از فشار آب کارواش خانگی میتوانید به خیر منزه فرمائید . تر شدن حرفه بیرونی در هنگام شستشوی کندانسور مشکلی تولید نخواهد کرد . رشته بیرونی عایق است و جراحت نخواهد روءیت کرد . اعتنا فرمائید فشار آب بسیار نباشید چون به قطعات الحاقی زخم میرساند . 

به باکس برق نگاه فرمایید ممکن است آکنده از گرد و غبار است . با پاک کردن این نصیب خدمت کولر گازی را ادامه دهید . با پیچ گوشتی تمامی پیچ های سیم برق را ببندید احتمال شل بودن پیچ در‌این نصیب مضاعف است . علت حساس صدای کولر گازی در هنگام کار کردن مرتبط با عالی بسته نشدن و لق شدن پیچ های پنل بیرونی است . این کار را با توجه انجام دهید . توجه فرمایید در صورت هر مدل زخم به باکس برق , کولر گازی کار کشته به کار کردن نخواهد بود . 

آموزش افزایش خنک کنندگی کولرگازی و کولرهای آبی 
درباره با فراگیری ارتقاء خنک کنندگی کولرگازی و کولرهای آبی‌رنگ و نقش آنها در زندگی‌های مدرن می بایست اذعان داشت که به دلیل شرایط جغرافیایی سرزمین عزیزمان کشور ایران و آب‌وهوای گرمش و همینطور فراروگریز وصال فصول گرم , کولرها به‌نوعی در منزلت وسایل حتمی برای تأمین رفاه خانواده قرارگرفته‌اند . به‌طوری‌که امروزه بیش تر از ۶۵ درصد خانوارهای شهری و حدود ۲۰ درصد خانوارهای روستایی از این دستگاه به کار گیری می‌نمایند . احتمال دارد جذاب باشد که بدانید اکنون در حدود ۸/۵ تا ۹ میلیون کولر در خانوارهای اهل ایران موجود هست و سالیانه نزدیک به ۵۰۰ هزار دستگاه تازه به ایجاد می رسد . 

حتماً می دانید که کولرهای آبی رنگ , فراوان کمتر از کولرهای گازی برق مصرف می نمایند ( ۵۰۰ وات در قبال ۲۰۰۰ وات ) و تعداد کولرهای آبی‌ مورداستفاده , مضاعف بیشتر از کولرهای گازی در خانه‌ها و اماکن دیگر است . در خصوص کولرهای گازی می بایست اظهار‌کرد که کارکرد این دستگاه‌ها شباهت متعددی به سیستم یخچال فریزر دارااست و خوب تر است در بخش ها گرمسیری و زیاد مرطوب مورداستفاده قرار گیرند البته در کنار بازدهی خوب تر آنها بایستی این نکته را نیز خاطرنشان کرد که بها و هزینه محافظت از آن ها به‌مراتب فراتر از کولرهای آبی رنگ است . البته در صورتی‌که به هر نحوی می خواهید بازدهی یا این که به عبارتی اثر خنکی کولرهای خویش را تا بالاترین حد ارتقا دهید حتمی است نکاتی چندین را به خاطر داشته و انجام دهید . اعتنا داشته باشید در لحاظ به چنگ آوردن این نکات علاوه بر بهره‌مندی از بازدهی فراتر , هزینه‌های کمتر مصرف انرژی را هم برای شما به همراه خواهد داشت . 

طریقه افزایش بهره‌وری و خنک کنندگی کولرگازی 
اولی نکته در زمینه‌ی تناسب گنجایش کولرگازی با متراژ مکان موردنظر است . مضاعف اهمیت داراست که گنجایش برودتی کولرگازی متناسب با فضای مورداستفاده و حالت آب‌وهوایی محل معاش ( ازلحاظ دما و رطوبت ) تعیین شود . کولرگازی های بزرگ‌تر از حد نیاز صرفا منجر مصرف بی‌مورد انرژی الکتریکی میشوند . از کولرهای گازی برای بخشها گرم و مرطوب استعمال نمایید . 

کلید باد زن ( حرفه ) در کولرهای گازی به شما قابلیت و امکان میدهد هنگام شب از دستگاه صرفا برای تهویه به کار گیری نمایید . این آیتم , هزینه برق مصرفی کولرگازی را به میزان متعددی کاهش میدهد . 

به کار گیری بی‌مورد و یا این که هم زمان از وسایل خانگی گرمازا مثل : اجاق گاز , سماور , لامپ‌های گوناگون و . . منجر ارتقا گرمای دفتر کار و سکونت می‌گردد و نیاز به استعمال از کولر را ارتقاء میدهد . حتی‌الامکان از روشن کردن بی‌دلیل وسایلی مانند مورد ها ذکرشده اجتناب فرمایید . 

برای کاهش هزینه‌های مصرف انرژی و ساخت گرما بوسیله وسایل , خوب تر است کارهایی مانند پخت‌وپز , شستشو و اتوکشی را در ساعاتی انجام دهید که گرمای هوا کمتر است . 

همان‌طور که می دانید کولرهای گازی ازجمله پرمصرف‌ترین وسایل خانگی میباشند . به این ترتیب درصورتی‌که ضرورتی به به کارگیری از این گونه کولر نیست خوبتر است در استعمال از آنها دوری کنید . در توان قابلیت از روشن نگه‌داشتن مداوم کولرگازی طی روز خودداری کنید . البته در شرایطی‌که استعمال از کولرهای گازی لازم است می بایست کارایی شود تا از استعمال در ساعت پیک مصرف برق ( از نیم ساعت قبلی از اذان مغرب تا ۳ ساعت بعدازآن ) که مصرف انرژی الکتریکی در کانال برق مرزوبوم به حداکثر می رسد دوری کرد . 

مدام به یاد داشته باشید هنگام خرید دستگاهی را تعیین فرمایید که دارنده آرم استاندارد و برچسب انرژی باشد و با دقت به برچسب انرژی دارنده بالاترین جايگاه همت و بازدهی باشد . سرویس کولر گازی

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : سرویس کولرگازی,کولر گازی,سرویس و تعمیر کولر, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 160 تاريخ : دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت: 0:55

ابتدا صافی سینک , روشویی , چاه و محل گرفتگی را بردارید . معمولاً موی , زباله یا این که چه بسا صابون در تحت صافی توده میشود و منجر میگردند که آب به راحتی به فاضلاب جریان پیدا نکند . بعضا صافی ها را میتوان با دست یا این که کارد در آورد البته بعضا دیگر با پیچ محکم گردیده اند و شما برای مفتوح کردن آن ها بایستی از پیچ گوشتی به کار گیری فرمائید . احتمال دارد پس از درآوردن صافی , بازدارنده دیگری هم تحت آن باشد که می بایست آن را نیز درآورده یا این که گشوده فرمائید . نکته : مراقب باشید که پیچ را در مکان مطمئنی قرار دهید که احیاناً در ترک نیفتد یا این که گم نشود . 

در‌این سطح بایستی هر چه زباله در نزدیکی صافی و تحت آن موجود است زدوده شود تا مسیر جریان آب آزاد گردد . بسته بدین این‌که چه قدر جرم موجود هست , احتمال دارد ضروری باشد صافی و یا این که پایین و اطراف آن را با مسواک یا این که پارچه ای , منزه نمایید . 

صافی و یا این که بازدارنده را همانگونه که درآوردید یا این که گشوده کردید , سرجای خویش بگذارید . 

پس از این کار شیر آب را گشوده فرمائید تا ملاحظه کنید گرفتگی رفع شده یا این که خیر . 

نکته : در حالتی که گرفتگی سطحی و جزئی باشد این روش معمولاً پاسخ می دهد . 

استفاده از اسید لوله بازکنی 

شما می‌توانید جوهر نمک , اسید لوله بازکن یا این که هر ماده شیمیایی از دسته جامد یا این که محلول که مطلوب انجام این کار باشد را تحت عنوان چاه گشوده کن به کار گیری فرمائید . اسید لوله بازکن در صورتی‌که به صدق استعمال شود , می‌تواند بیشتر گرفتگی ها را برطرف نماید , ولی گذشته از خرید از مطلوب بودن دسته محلول لوله گشوده کن برای لوله ها و فلزاتی که با اسید لوله بازکن در تماس خواهند بود , اطمینان حاصل فرمایید . 
نکته : پیشین از به کار گیری از محلول لوله گشوده کن , شیوه کار و مورد ها ایمنی مندرج بر روی آن را بخوانید و به آنان کار نمائید .

در شرایطی که احیاناً به جهت گرفتگی هنوز یه خرده آب در سینک , روشویی , وان گرمابه یا این که روی صافی موجود است , آب را با ظرفی بیرون نمائید . 

در‌حالتی که از اسید لوله بازکن منحصر رفع گرفتگی لوله به کار گیری می‌کنید , می بایست بر روی آن میزان حتمی برای به کارگیری مندرج باشد . بسته به مدل محلول لوله گشوده کن , اندازه ماده مایحتاج متعدد است . راز ظرف اسید لوله بازکن را به آرامی گشوده فرمائید و مراقب باشید هنگام گشودن , محلول لوله گشوده کن به خارج نپاشد . 
نکته : هنگام به کار گیری از هر ماده شیمیایی جهت بازکردن لوله فاضلاب , حتماً از دستکش و ماسک مطلوب به کار گیری فرمایید . 
نکته : در صورتی هنگام به کار گیری , یه خرده از اسید لوله بازکن جای نامناسبی سرازیرشد , سریعاً آن را تمیز فرمائید . 

پس از ریختن محلول لوله گشوده کن داخل محل گرفتگی , می بایست یه خرده شکیبایی نمائید تا اسید لوله بازکن اثر خویش را بگذارد . در صورتی بر روی ظرف ماده شیمیایی زمان مایحتاج برای اثرگذاری ماده متن نشده , معمولاً حدود 15 تا 30 دقیقه کافی است . 
نکته : به طور ظریف زمان بگیرید که بیشتر از زمان مایحتاج اسید لوله بازکن باقی نماند . در‌حالتی که محلول لوله گشوده کن بیشتر از زمان مایحتاج بماند , می‌تواند سبب خوردگی و پوسیدگی لوله فلزی یا این که پلاستیکی شود . 

بعداز زمان مایحتاج , اسید لوله بازکن می بایست اثر خویش را نهاده باشد . شیر آب سرد را گشوده فرمائید . در شرایطی که گرفتگی رفع شده باشد بایستی آب سریعاً جریان پیدا نماید و زیر برود . 
هشدار : چنانچه پس از یک یا این که چند دفعه به کارگیری از یک ماده شیمیایی , گرفتگی رفع نشد , به هیچ وجه اسید لوله بازکن های متفاوت را با نیز ترکیب نکنید یا این که محلول لوله گشوده کن متفاوتی را فورا به کار گیری نکنید . 

استفاده از تلمبه دستی برای لوله بازکنی 

به کارگیری از تلمبه دستی , از سایر روش های گشودن لوله فاضلاب و چاه گشوده کن است . 
سینک , روشویی , وان خزینه را بایستی با 5 الی 10 سانتی متر آب مالامال فرمایید . بایستی به میزان ای آب باشد که رمز تلمبه دستی تحت آب برود . 
رمز تلمبه دستی را روی ترک محل گرفتگی بگذارید و مکرراً آن را فشار داده و به طرف خویش بکشید . احتمال دارد حتمی باشد یه خرده نیرو وارد نمایید تا تلمبه به صدق کار نماید . با این کار , تلمبه آب و جرم هایی که منش را مسدود کرده اند به خارج می مکد . دقت فرمائید که احتمالاً هنگام انجام این کار آب آلوده و کثیف و جرم هایی که خط مش را مسدود کرده اند به خارج می‌پاشند و احتمال دارد خرقه شمارا آلوده نمایند . 
برای این روش لوله باز کنی , به نکات زیر توجه نمایید : 
• بعداز آبادی توشه انجام کار بالا , بررسی فرمایید که آیا گرفتگی رفع شده یا این که خیر . 
• در شرایطی که با انجام این کار گرفتگی رفع نشد , احتمالا واجب باشد بیشتر نیرو وارد نمایید یا این که روش گشودن لوله فاضلاب و چاه گشوده کن دیگری را آزمون فرمائید . 
• در صورتیکه گرفتگی رفع شده باشد آب به داخل ترک جریان پیدا مینماید و زیر می‌رود . نیز چنین منجر رفع بوی بد دستشویی می شود . 

استفاده از جوش شیرین و سرکه برای لوله بازکنی 
در طول های دیر باز که محلول لوله بازکن وجود نداشت , چنته لوله بازکن اعم از روش گشودن لوله فاضلاب به شمار می امد . ولی به کار گیری از جوش شیرین و سرکه مضاعف از چنته لوله گشوده کن موثرتر است . 
برای به کار گیری از جوش شیرین جهت رفع گرفتگی , به آب جوش نیاز دارید . زیرا مشخص و معلوم نیست دقیقاً چه میزان آب جوش نیاز دارید , کتری را تا حداکثر یه خرده که جا داراست آکنده‌از آب نمایید و در انتظار گردید تا جوش بیاید . 
مستقیماً آب جوش را باطن رخنه‌ سینک , روشویی یا این که محل گرفتگی بریزید . احتمال دارد همین کار فورا گرفتگی را رفع نماید . 
در‌صورتی‌که آب جوش به تنهایی گرفتگی را رفع نکرد , به مقدار یک چهارم جام جوش شیرین و یک استکان سرکه سپید را مجزا باطن ترک محل گرفتگی بریزید . 
پس از ریختن این دو , 15 الی 20 دقیقه شکیبایی فرمائید تا اثر خویش را بگذارند . 
یک توشه دیگر کتری را تا جایی که قابلیت داراست مالامال نمایید و شکیبایی نمائید تا جوش بیاید . 
چاه باز کنی مشهد

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : چاه باز کنی,چاه باز کن,تخلیه چاه,چاه باز کنی مشهد, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 140 تاريخ : يکشنبه 13 اسفند 1396 ساعت: 21:58

 وزارت خط مش وشهرسازی تحت عنوان متولی بررسی برحمل کالاهای برون شهری و هم دستگاه مدیر شهرداری تحت عنوان مسئول ناظر بر حمل مواد داخل شهری , با غفلت از تدوین کردن و بیان دین طومار مرتبط با حمل مصالح ساختمانی باطن شهری و برون شهری , منجر گردیده اند که خطرات جانی بخش اعظمی درکمین شهروندان باشد . 

خطرات حمل مواد مصالح ساختمانی باطن شهری و برون شهری ازجمله معضلاتی است که درکنارسایرمشکلات وحوادث مرتبط با ساختمانی خطرآفرین شده و با حادثه ها جانی و مالی همراه بوده است . 

نظارت تنها بر حمل بار در ترددهای برون شهری‌است تا شهری 

دراین باره پزشک معالج محمود صفارزاده - نائب رئیس پژوهش ها و فناوری راءس پژوهش ها رویکرد , تسکین دهنده و شهرسازی خلاء ضابطه و پایه گذاری کردن دین نامه‌های ذی‌ربط را مهم‌ترین برهان خلل ها حمل مواد ساختمانی محاسبه مینماید و می گوید : متاسفانه درکشور ما قانون ها مشخص و مشخصی برای حمل مواد ساختمانی نیست و دین نامه‌ها و شرایطی که در رابطه طریق حمل مواد موجود است تنها مواد پرخطر , قابل اشتعال و خطرناک که فقط ترددهای برون شهری را دربرمی‌گیرد مشمول می گردد . 

او با تاکید بر این دستور که برای ترددهای داخل شهری حمل مواد ساختمانی یا این که فاقد قوانین وآیین طومار هستیم یا این که این که در بیان آن تعلل انجام یافته و در دست گرفتن های اضطراری برروند حمل مواد ساختمانی نداریم , تاکید میکند : دین طومار های حمل توشه تنها مرتبط با مواد پرخطراست که در ترددهای میان شهری بوسیله پلیس منش مورد در اختیار گرفتن قرار می‌گرد و در شرایطی‌که نیز نظارتی بر پروسه حمل کالای ساختمانی صورت میگیرد تنها برون شهری است درحالی که بالاترین خطرات حمل این مواد مرتبط با ترددهای شهری است . 

نائب رئیس پژوهش ها و فناوری راءس پژوهش ها روش , تسکین دهنده و شهرسازی درعین حالا زمان حمل این مصالح که عموما در ساعت ها آخرین روز صورت و در شب صورت می گیرد را استدلال دیگری در ضعف در دست گرفتن مصالح ساختمانی چک می کند و تاکید داراست : در حین شب نیروهای پلیس ارشاد رانندگی در قیاس با زمان روز , در اختیار گرفتن و بررسی کمتری صورت میگیرد و همین مسائل در ارزیابی درست بر مراحل حمل مصالح ایراد تولید میکند . 

صفارزاده در همین هم اکنون عدم آموزش‌های ضروری راننده‌ها و اشخاصی که توشه را تحویل می گیرند را هم از سایر عواملی چک می‌نماید که باعث تولید بهم ریختگی و غوغا در فرآیند حمل مواد ساختمانی می گردد و خاطرنشان ایجاد میکند : مسوولان و دستگاه های متولی بایستی برای حمل مصالح ساختمانی دین طومار های ذی‌ربط را بنا کردن نمایند و وزارتخانه شیوه وشهرسازی بایستی قانون ها حمل ونقل کالاهای ساختمانی برون شهری و وزارت مرز و بوم وشهرداری هم ملزم هستندکه دین طومار حمل مواد مصالح ساختمانی را تنظیم و بیان نشده است . 

نائب رئیس پژوهش ها و فناوری راءس پژوهش ها رویه , تسکین دهنده و شهرسازی بابیان این که بنا کردن دین طومار و اعمال مفاد آن میتواند او‌لین گام برای پیشگیری ازحوادث جانی و مالی ناشی از حمل مواد مصالح ساختمانی پایه گذاری کردن دین طومار است اظهار‌کرد : ولی برای آئین طومار های برون شهری به طور موردی موجود هست ولی این‌که چقدر این دین طومار اجرایی می شود و چقدر پلیس دراین قضیه طاقت فرسا گیری می نماید و چقدر برنحوه تلاش پلیس دراین قضیه بررسی می شود , اینها مواقعی است که جای دعوا و بررسی دارااست . 

دو پارامتر اساسی و الزام آور در حمل صحیح مصالح ساختمانی 

همینطور حیدرجهان بخش عضو هیات مدیره اداره نظام مهندسی ساختمان استان تهران در تشریح عارضه ها حمل غلط مصالح ساختمانی ابتدا با تقسیم بندی مدل و فرآورده مصالح و مواد ساختمانی و تفکیک آن ها به سه گونه میگوید : یک قسمت از مصالح ساختمانی که مشتمل بر موادی نظیرگچ , خاک و . . . است در صورت قرارگرفتن درمعرض باد ویا تغییرات جوی , از دید ماهوی تغییر و تحول صورت میدهند و مجاورت آنان خیر فقط منجر از فی مابین رفتن و جراحت کیفی به آن‌ها میگردد بلکه سالم شهروندان را هم با خطرمواجه می نماید . 

او در رابطه بخش دوم مصالح ساختمانی که قسمتی از مصالح مشقت بار محسوب میشوند اینگونه میگوید : تیم دیگر از مواد ساختمانی هم موجود هست که هر چند وضعیت جوی تاثیرچندانی برماهیت آنان ندارد البته حمل آن ها در هرشرایطی با خطرات بالایی همراه است که تیرآهن , فولاد و . . . از شمول این جور می شوند . 

عضو هیات مدیره اداره نظام مهندسی ساختمان استان تهران تفکیک مصالح را به دلیلی تعبیرمی‌کند‌ که به گفته او دو پارامترمهم و دارای اهمیت را الزام آورمی‌کند و می گوید : حمل درست مصالح ونیز ممانعت از خسارات جانی به شهروندان دو مولفه مهمی است که در فرِآیند بارگیری , حمل و تخلیه بایستی مدنظرقرارگیرد . 

او با ذکرمثالی می گوید : مثلا حمل غلط بلوک های ساختمانی سبب ساز می شود که آنان در روند سه گانه بارگیری , حمل و تخلیه خرد شوند واگرمجموع زخم های ناشی از حمل خطا مصالح را درمقیاس کلان درنظربگیریم می‌بینیم که‌این مراحل حاوی زیانهای اقتصادی است . 

دنیا بخش همینطور با ذکرمثالی در رابطه تبعات جانی ناشی از حمل طرق غلط مصالح می گوید : مثلا گهگاه حمل غلط آهن آلات و جداشدن آن‌ها از اتومبیل آلات حمل سبب ساز شده خسارات جانی اکثری برای شهروندان تعیین شود . 

وی درادامه اظهارت خویش به تجارب کشورهای توسعه یافته برای حل این بحران ادامه می‌دهد : درکشورهای توسعه یافته حمل استاندارد مصالح و منفعت گیری از راه‌های امروزی بسته بندی , منفعت گیری از راننده های کارشناس ونیزبکارگیری اتومبیل آلات توسعه یافته و تخصصی , برنده گردیده اند که حمل مصالح ساختمانی را به درمراحلی ایمن به سرنوشت برسانند . 

عضو هیات مدیره اداره نظام مهندسی ساختمان استان تهران با تاکید براینکه درکشورما عکس راه فوق حاکم است و هیچ یک از فاکتورهای حمل مصالح ازتخصص ضروری برخوردارنیستند خاطرنشان کرد : مثلا دربحث امکانات وماشین آلات حمل مواد ساختمانی بخش اعظمی وقت ها از اتومبیل آلاتی غیرمرتبط وبا تعدادی برابرظرفیت به کار گیری می شود وهمزمان بکارگیری راننده های فاقد علم فنی حمل مواد ساختمانی ونیز عدم بسته بندی درست مواد , سبب ساز می شود که شاهد پیدایش حادثه ها جانی بخش اعظمی ازاین رهگذرباشیم . حمل مصالح تهران

عالم بخش درتوضیح ضرورت تخصصی بودن راننده های اتومبیل آلات ونیز منفعت گیری ازماشین آلات کارآمد می گوید : برای مثال در شرایطی‌که درحمل تیرآهن از خودرو آلاتی که دارنده توان مغناطیسی می‌باشد استعمال شود , راننده حرفه ای میتواند درزمان پیدایش رویدادها ولغزش تیرآهن از خودرو با استعمال ازدکمه های مربوط بازدارنده از سقوط تیرآهن ورهاشدگی آن‌ها در کف خیابان شود . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : حمل مصالح,حمل مصالح تهران,حمل مصالح ساختمانی, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 129 تاريخ : شنبه 12 اسفند 1396 ساعت: 17:26

به نقل از رابطه ها همگانی حفاظت محیط زیست استان تهران , بیست و سومی گردهمایی کارگروه مدیر پسماند استان و پنج‌مین گردهمایی درسال جاریبه دبیری محیط زیست استان تهران در محل معاونت عمرانی استانداری تهران برگزار و مساله دارای ارتباط به حوزه پسماندهای ویژه دعوا و تبادل حیث شد . 

این گزارش میافزاید : اعم از فرمان شغل های مهم و با اهمیت این گرد هم آیی بررسی قبول و یا این که عدم دریافت مسئولیت اداره رئیس پسماند شهرداری تهران راجع به مدیر سایتهای پیش گویی شده دفن پسماندهای ویژه بنا شده در زمین ها هوشنگ آباد و عزیز آباد بود که نماینده این اداره در‌این ارتباط کلام از اعلام انصراف و عدم قبول مسئولیت رئیس سایتهای دفن پسماندهای ویژه مذکور به وسیله مدیران شهرداری تهران به دربین آورد و بیان کرد : در‌این ارتباط هیچگونه مسئولیتی به حیث رسمی بر عهده شهرداری تهران نمی‌باشد . به دنبال عبدل زاده نائب رئیس محیط زیست انسانی سازمان کل حفاظت محیط زیست استان تهران یادآوری کرد : درصورت عدم دریافت رئیس سایتهای مذکور از جانب شهرداری تهران طبق مقررات و دین طومار های اجرایی ضابطه رئیس پسماندها , استانداری بایستی مراتب را بمنظور انجام فرآیند مناقصه جهت شناسایی و تعیین پیمانکار ذیصلاح بصورت اطلاع رسانی در مجله های کثیرالانتشار درج کند . 
همینطور ارائه نتایج گرد هم آیی کارشناسی انتخاب روش تعرفه پسماندهای طبابت و بررسی آن اعم از امر شغل های دیگر این نشست بود . 
مهندس عبدل زاده با تشریح قضیه بی خطرسازی آشغال های بیمارستانی اظهار داشت : در شرایط فعلی مرکزها درمانی بعداز بی خطرسازی پسماندهای بیمارستانی هم این آشغال ها باید سوزانده شود . او استقرار آشغال سوز بصورت متمرکز جهت آشغال های بیمارستانی و ویژه را زیاد دارای اهمیت دانست . 
در پی این نشست قضیه رهاسازی نخاله های ساختمانی در کناره خیابانها و لبه شهرهای استان مورد بررسی قرار گرفت . 
درین نشست شرایط جان دار مدیر نخاله های ساختمانی در تهران به وسیله نماینده معاونت پسماندهای عمرانی و ساختمانی شهرداری تهران تشریح شد . او اظهار داشت : 50 هزار بدن نخاله در تهران بصورت میانگین روزمره ساخت و گردآوری می شود و پیش گویی می شود در روزهای آینده به 56 هزار بدن رسد او مراحل استحصال نخاله های ساختمانی را رو به ارتقاء دانست . او از طرق نو حمل و پردازش پسماندهای ساختمانی و هم چگونگی کار در دفترها سرویس ها الکترونیک متعلق به شهرداری تهران حرف اظهار‌کرد . 
در دست گرفتن وسایل حمل نخاله های ساختمانی از روش دوربین های بومی به وسیله شهرداری تهران از سایر نکات مورد اشاره بوسیله نماینده معاونت پسماندهای ساختمانی و عمرانی شهرداری تهران در‌این نشست بود او در جواب به سوال نائب رئیس محیط زیست انسانی سازمان کل حفاظت محیط زیست استان تهران درباره‌ی تخلیه نخاله های ساختمانی در زمین ها کشاورزی اطراف شهر و تغییرکاربری زمین ها مذکور , به استقرار دهیار دراین محدوده ها اشاره نمود و اظهار کرد این زمین ها محدوده کنترلی مرتبط با ما نمیباشد . نماینده معاونت پسماندهای ساختمانی و عمرانی شهرداری تهران از عقدقرارداد با بعضی از شهرداریهای جداگانه اطراف درباره ی سوق‌دهی و تخلیه نخاله های ساختمانی در زمین ها معین شده خبر اعطا کرد و ذکر کرد سفارش میشود همه کامیونهای حمل نخاله به سیستم مجهز شوند . درپایان این زمینه نائب رئیس محیط زیست انسانی سازمان کل حفاظت محیط زیست استان تهران تاکید کرد : حتمی است سیستم های نظارتی و کنترلی شهرداری روی این موردها با شدت بیشتری اعمال گردد . او اظهار داشت : ضمناً اداره رئیس پسماند مکلف است استراتژی‌ها , پیشنهادات و برنامه های عملیاتی خویش را به خواسته ارتقاء بازیافت نخاله های ساختمانی از 20 % به دست کم 50 % را تنظیم و در گردهمایی بعدی کارگروه ارائه کند . 
این گرد‌همایی سه میهمان دیگر نیز داشت . نائب رئیس عمرانی فرمانداری دماوند , شهر‌دار دماوند و مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست این شهرستان که به ارائه گزارش مفصل در زمینه‌ی چگونگی رئیس پسماندهای شهرستان دماوند پرداختند . تشکیل اداره رئیس پسماند شهرستان دماوند و سوق‌دهی شرایط رئیس پسماندهای شهرستان مطابق ضوابط مدیر پسماند اعم از مصوبات این گرد‌همایی بود . / حمل نخاله ساختمانی شمال تهران

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : حمل نخاله,حمل نخاله ساختمانی,حمل نخاله ساختمانی شمال تهران, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 161 تاريخ : جمعه 11 اسفند 1396 ساعت: 13:24

 کولری است که با تبخیر آب , هوا را خنک می کند . کولرهای آبی‌رنگ با مراحل سرمایش تبخیری کار میکنند . 

سرمایش تبخیری یک مراحل زیاد کهن است که منشأ آن به هزاران سال قبلی , در تمدن‌های باستانی جمهوری اسلامی ایران و مصر بازمی‌گردد . خنک‌کننده‌های تبخیری نوین مبتنی بر نمونه‌های اولیه‌ای که در دههٔ ۱۹۰۰ ایالات متحده ساخته شد ساخت می گردند . سرمایش تبخیری میتواند بصورت بدون واسطه یا این که غیر بدون واسطه و خودبخودی یا این که مختلط , صورت پذیرد . در سرمایش تبخیری بی واسطه , میزان آب مو جود در هوای خنک شده ارتقاء می یابد . در سرمایش تبخیری غیرمستقیم , تبخیر در داخل یک مبدل حرارتی انجام می‌گردد و اندازه رطوبت جانور در هوای خنک شده , تغییری نمی کند . از آنجایی که بالا بودن نرخ تبخیر رطوبت نسبی را ارتقا داده و احتمالا موجب عدم آسایش محیط شود روش سرمایش تبخیری بی واسطه می بایست در مناطقی اجرا شود که رطوبت نسبی در آنجا کم باشد . هرگاه فرآیند تبخیر بطور ارگانیک صورت بپذیرد تبخیر خودبخودی انجام می شود . در‌حالتی که می‌توان یک گوشه و کنار را با تبخیر خویش بخودی خنک نمود که در آن سدی از آب راکد یا این که در جریان مثل حوضچه یا این که فوارهٔ آب وجود داشته باشد . در مواقعی که تبخیر بوسیله دستگاه‌های مکانیکی صورت پذیرد تبخیر مختلط است . روشن است که در‌این مدل تبخیر انرژی مصرف میگردد , اما میزان انرژی مصرفی در مقایسه با تهویهٔ مطبوع دوچندان کمتر است . شالوده روش سرمایش تبخیری , ترمودینامیک تبخیر آب یا این که به عبارت دیگر تغییر تحول موقعیت آب از مایع به بخار است . 

شبکه خروجی کولر :

این شبکه میان روزنه هوا و برزنت قرار داشته و هرچقدر بتوان از برخورد نوروفروغ آفتاب با این نصیب پرهیز نمود , سرمای بوجود آمده , تلفات کمتری داشته و بازده خنک‌کنندگی کولر آبی رنگ ارتقاء خواهد یافت . - شبکه داخلی : این شبکه باطن کولر قرار دارد و پروانه علیه آن میباشد . 

بدنه کولر - پارچه برزنتی :

جهت پرهیز از انتقال لرزش‌های کولر وه شبکه فرنگی الزاماً بایستی از برزنت استعمال شود . بدهی است این پاچه بایستی کاملاً تندرست باشد . 

ناودان‌ها :

بر روی هریک از درپوش‌های کولر مسیری جهت ورود و توزیع اب موجود است که به ناودانی پر اسم و رسم است . - آب پخش کن ( سه روش آب ) - مبلغی بزرگ و مبلغی کوچک : به وسیله دو مبلغی و تسمه رابط دربین آن ها نیروی مکانیکی به‌وجود آمده در الکتروموتور به محور رشته منتقل میشود . هم جهت بودن دو مبلغی دوچندان فوق‌العاده حساس است . 

شناور ( فلوتر ) :

با استعمال از شناور میزان آب درون مخزن کولر همواره اثبات است . اجزاء الکتریکی کولر آبی رنگ - کابل رابط چهارسیم : جهت انتقال برق از کلید به کولر . 

فیوز : جهت حفاظت الکتریکی کولر در برابر خطراتی چون اضافه بار . 

باکس ترمینال :

جهت ساخت اتصالات مطمئن و عایق از بدنه کولر . - کلید منحصربه‌فرد کولر : جهت فعال‌ساز‌ی و در اختیار گرفتن موتور دو به دور و واتر پمپ . 

الکترو موتور دوسرعته :

جهت به چرخش درآوردن حرفه در کولر آبی رنگ ; که دربرگیرنده قسمت‌های تحت می باشد : 


خازن راه‌انداز/خازن تصحیح ضریب قدرت/کلید گریزو فرار از مرکز/سیم پیچ راه‌انداز/سیم پیچ بدور کند/ سیم پیچ به دور تند . 


پمپ آب کولر : به یاری واتر پمپ , آب از مخزن به سه خط مش آب منتقل و از آنجا به ناودان‌ها جهت دهی می شود . 

سرویسکار کولر

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : سرویسکار کولر,سرویس کولر,کولر آبی,کولر گازی, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 127 تاريخ : پنجشنبه 10 اسفند 1396 ساعت: 14:30

لوله بازکنی و رفع هرگونه گرفتگی لوله با گونه های دستگاه لوله بازکنی ازجمله دستگاه تراکم هوا ودستگاه فنر لوله بازکنی 

حفر گونه های چاه های فاضلاب اعم از حفر چاه جذبی , حفر چاه ارت , حفر چاه دستی و حفر چاه برقی 
تشخیص و پیشگیری سرعت بالا لبریز شدن چاه و تخلیه به موقع آن 
رفع نشت چاه های سرویس بهداشتی اهل ایران و فرنگی 
لوله بازکنی و رفع گرفتگی ها ی سینک ظرفشویی و رفع گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی و اهل ایران 
رفع گرفتگی چاه , لایروبی چاه , ترمیم چاه و حفر چاه در کل بخشها 
لوله بازکنی و تخلیه چاه سینک دستشویی خارجی و اهل ایران 
رفع بوی بد و نامطبوع چاه فاضلاب , اشکال توالت ها و گرمابه و رفع هر نوع نم زدگی و رطوبت درساختمان 
بضاعت و توان تبدیل چاه های کهنه و کهن به تازه به وسیله سرویسکاران کاردان و ارتقا منفعت وری آن 
نصب و راه‌اندازی سیفون سرویس بهداشتی اهل ایران و دستشویی خارجی 
لوله کشی آب و فاضلاب , لوله کشی سرویس بهداشتی , لوله کشی دستشویی خارجی 
انشعاب فاضلاب شهری با به کار گیری ازسرویسکاران حرفه ای 
تخلیه و لایروبی ساختمان های مسکونی , ساختمان ها اداری , استخر ها , ساختمان های تجاری و تخلیه زباله گیر و لجن گیر 
بنایی ساختمان برای کارایی خوبتر لوله کشی به طور کلی و جزئی اعم از محکم کاری , دیوار چینی , گچ کاری , و کاشی کاری , , سیمان کاری و همینطور قیر گونی کف خدمت های بهداشتی و خزینه به جهت پیشگیری از رطوبت 
نصب امکانات فاضلاب موردنیاز مثل چربی گیر و هوا کش و سپتیک تانک 
بضاعت بازکردن اشکال لوله ها اعم از لوله های پلیکا , لوله های چدنی , لوله های سیمانی , لوله های مسی و… با فنر لوله بازکنی 
تشخیص پارگی لوله اعم از لوله کشی آب و فاضلاب و تشخیص پارگی لوله با دستگاه های منحصر 
قابلیت بده بستان کاسه سرویس بهداشتی خارجی به اهل ایران و یا این که اهل ایران به دستشویی خارجی 
تشخیص پارگی لوله با دستگاه نشت یاب و دستگاه های تازه و ظریف آمریکایی و ژاپنی با توجه بالا و تضمینی 

جامع خدمات لوله بازکنی و چاه باز کنی مشهد 

لوله بازکنی با دستگاه ژنراتور برقی و پمپ تراکم مواد فارغ از خرابی و کنده کاری تضمینی رفع بوی بد فاضلاب و آشپزخانه تشخیص پارگی و ترمیم درآوردن شی ها از لوله تخلیه چاه با پمپ مکنده و ساکشن انجام کلیه امورات ساختمانی بصورت شبانه روزی حتی ایام تعطیلات , لوله بازکنی با دستگاه تمام اتوماتیک بدونه کنده کاری و کثیف کاری باا نواع فنرمعمولی ریز و فنرفولادی سرفنر مته دار برای لوله های مشقت بار سیمانی از۵متر تا ۱۰۰متر , و پمپ تراکم هوا , در آوردن شی ءها مثله طلا و جواهرات و موبایل از لوله فاضلاب و کفشور با دستگاه مکش و ابزار مخصوص در مشهدلوله بازکنی در مشهد شبانه روزی جستجوی لوله بازکن و تخلیه چاه در شهر مشهد لیست تمام خصوصیات , شماره تلفن ها و رضایت مشتریان 

در هر ساعت از شبانه روز و بلافاصله بعد از تماس و اعلام نیاز شما , فنی کار ( ارائه دهنده ی خدمات فنی ) موردنیاز شما , به شما معرفی شده و به شما کد فنی کار داده می شود تا با جستجوی در وبسایت , خصوصیات فنی کار مربوطه را ملاحظه بفرمایید . 

در‌صورتی‌که که نیاز به سرویس ها فنی زیر داشته باشید , می‌توانید از طریق سایت فنی کارا , به جستجوی نیروهای فنی مورد نظرتان در محدوده خودتان بپردازید : 

لوله بازکنی شبانه روزی مشهد 
خدمات مرتبط با تخلیه چاه و لوله بازکنی 
لوله بازکنی 
تخلیه چاه 
حفر چاه 
رفع گرفتگی چاه 
لوله بازکنی دستشویی فرنگی و ایرانی 
رفع انسداد لوله آبگرمکن 
وصل کردن فاضلاب ساختمانی و فاضلاب سوئیت به فاضلاب شهری 
ارائه سرویس ها لوله بازکنی به طور ۲۴ ساعته و شبانه روزی 
تشخیص علت و عامل لبریز شدن چاه فاضلاب منزل و ارائه شیوه های خودداری در صورت نیاز استفاده کننده 
تعمیر تاسیسات ساختمانی برق کشی لوله کشی آب فاضلاب 
لایروبی چاه فاضلاب , لایروبی چاه صنعتی , لایروبی چاه خانگی , لایروبی چاه آشپزخانه ها و لایروبی چاه مرکزها بزرگ تجاری 
سرویس ها فنی ردوبدل دستشویی خارجی , تبدیل اهل ایران به خارجی 
تشخیص آرم های مالامال شدن چاه فاضلاب اعم از خارج زدن آب فاضلاب از نزدیک ترین آب رو متصل به چاه نظیر : کفشور پارکینگ یا این که آشپزخانه و سرویس بهداشتی طبقه زیرین و همکف 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : لوله باز کنی,لوله باز کن,لوله باز کنی مشهد, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 133 تاريخ : پنجشنبه 10 اسفند 1396 ساعت: 2:31

1 - روی هم گذاشتن بی نقص کف دستشویی و سرویس بهداشتی اهل ایران یکی‌از این روشهاست . 

به دلیل به نیز تناول کردن عایق قیرگونی و ایزوگام کف خدمت و کندن سرامیک کف این روش پاره ای هزینه بر و وقتگیر است . 

گزینش آکس دلخواه و دکورا سیون سرویس بهداشتی خارجی و کفشور خدمت از مزایای این روش می‌باشد . 

2 - برداشتن صرفا نصیب دستشویی اهل ایران و نصب سرویس بهداشتی خارجی و کفشور در حوالی آن روش کم هزینه تبدیل اهل ایران به خارجی است . 

درین روش باید با اعتنا واجب کاسه سرویس بهداشتی اهل ایران شکسته و برداشته شود و به ایزوگام جراحت نرسد . 

بعد از برداشتن بی نقص کاسه توالت سرویس بهداشتی اهل ایران لوله کشی فاضلاب دستشویی خارجی و کفشور آن انجام میشود . 

طرز تعویض دستشویی اهل ایران با خارجی می بایست به نحوی باشد که در سرویس بهداشتی یک کفشور وجود داشته باشد . 

بعد از لوله کشی دستشویی خارجی کف نصیب تخریب شده , سرامیک میشود . 

برای همگونی کف بایستی در صورت وجود سرامیک در بازار ابعاد و رنگ سرامیک حتی الامکان شبیه کف سریس اولیه باشد . 

در صورت قابلیت سیفون دستشویی اهل ایران برداشته شود , چون دستشویی خارجی به سیفون لوله کشی احتیاج ندارد . 

برای لوله کشی فاضلاب خارجی سایز لوله بایستی ترجیحا 110 یا این که 90 باشد تا دفع فاضلاب خوب تر صورت بگیرد . 

نصب توالت فرنگی در حمام : 
چنانچه لوله فاضلاب سرویس بهداشتی خارجی در خزینه از گذشته درنظرگرفته شده باشد که کار نسبتا راحت می باشد . 

در‌حالتی که لوله فاضلاب در کف خزینه وجود نداشته باشد , بدون چاره به استعمال از کفشور گرمابه می باشیم . 

اکثر زمان ها لوله های فاضلاب در کفشور حمامها سایز 63 , 75 یا این که 90 هستند . 

در صورتیکه که سایز لوله فاضلاب دستشویی خارجی کوچک باشد , خروج فاضلاب به مشقت انجام میشود . 

البته در مواردی که راه حل ای جز نصب خارجی در خزینه با لوله 63 می‌باشیم , هم قابلیت و امکان انجام موجود است , تنها می بایست بدانید که گرفت و گیر درین سایز لوله برای دستشویی بیشتر هست . 

لوله کشی آب سردوگرم و پرکن دستشویی خارجی نسبت به لوله کشی فاضلاب آن کار مضاعف سهلی می‌باشد . 
 

لوله کشی توالت فرنگی 

سرویس بهداشتی خارجی یکی مهم‌ترین اثاثیه در واحد های مسکونی است و کمتر میزبان ای است که هیچ گاه با مشکلات مرتبط با لوله کشی سرویس بهداشتی خارجی یا این که گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی مواجه نشود . 

در صورتیکه قصد نصب سرویس بهداشتی خارجی را دارید , بایستی بدانید که نصب سرویس بهداشتی خارجی کار معمولی ای نیست و برای انجام آن می بایست عامل خیر و خوبی داشته باشید . در صورتی‌که سرویس بهداشتی خارجی گرفته باشد و به هیچ روشی نتوانستید آن را گشوده فرمائید , احتمال دارد ضروری باشد لوله کشی دستشویی خارجی را بررسی فرمایید یا این که سرویس بهداشتی خارجی را بده بستان نمائید . شاید سرویس بهداشتی خارجی مشکلی نداشته باشد البته به دلیل دیرین شدن یا این که ترک برداشتن کاسه سرویس بهداشتی قصد نصب سرویس بهداشتی خارجی را داشته باشید . 

فاصله استاندارد توالت فرنگی با دیوارلوله کشی فاضلاب توالت فرنگی 

توجه داشته باشید که مسافت استاندارد سرویس بهداشتی خارجی تا دیوار پشت آن می بایست حدود 30 سانتی متر باشد . مسافت دستشویی خارجی تا دیوار , از راس لوله خروجی فاضلاب آن که پایین سرویس بهداشتی خارجی قرار گرفته است مقدار گیری میشود . شاید در بعضا منزل های کهن مسافت راءس لوله خروجی دستشویی خارجی از دیوار پاره ای بیشتر یا این که کمتر باشد . مسافت راءس لوله فاضلاب دستشویی خارجی تا دیوار با مسافت دو پیچی که سرویس بهداشتی خارجی را به زمین وصل کرده اند یکسان است و می‌توانید مسافت دیوار تا یکی دو پیچ را میزان بگیرید . در صورتی در هر طرف سرویس بهداشتی خارجی دو پیچ بود یعنی در مجموع 4 پیچ سرویس بهداشتی خارجی را به زمین وصل کرده بود , جهت مقدار گیری مسافت استاندارد دستشویی خارجی از دیوار , مسافت اواسط دربین دو پیج یک طرف را تا دیوار میزان بگیرید . 

هنگام نصب دستشویی خارجی یا این که لوله کشی سرویس بهداشتی خارجی حتماً بایستی آب مو جود در کاسه دستشویی خارجی را تخلیه فرمائید و شیر آبی‌رنگ که به سرویس بهداشتی خارجی وصل میشود را هم تا نهایی سطح جدا فرمایید . 

جلوگیری از گرفتگی در لوله کشی توالت فرنگی 

خیلی خوبتر است قبلی از آن که به دلیل گرفتگی در لوله کشی دستشویی خارجی , ناچار به بده بستان سرویس بهداشتی خارجی شویم , قبلی از این‌که گرفتگی به اختلال غیر قابل حلی تبدیل شود آن را رفع کنیم . رفع گرفتگی لوله کشی سرویس بهداشتی خارجی را میتوان با تلمبه دستی یا این که روش های مختلف انجام بخشید . 

جهت دوری از گرفتگی لوله کشی دستشویی خارجی عالی است به موارد ذیل دقت کنیم :

لوله کشی فاضلاب سرویس بهداشتی خارجی 

احتمال گرفتگی لوله کشی سرویس بهداشتی خارجی می تواند با پرت کردن چیزهایی مانند دستمال دستشویی , موی , حوله کاغذی , نخ دندان , مواد چرب , پوشک طفل , اشیا پلاستیکی و بعضی تولیدات بهداشتی بیشتر شود به این دلیل‌که که‌این مواد آهسته آهسته در لوله عده می‌شوند و جلو زیر رفتن مواد دیگر را هم می گیرند و به ندرت در لوله کشی دستشویی خارجی گرفتگی تولید میشود . در شرایطی‌که چیزی که در سرویس بهداشتی خارجی می اندازید پس از یک تا یکسری ساعت به‌تدریج پیوستگی بافت خویش را از دست ندهد , می‌تواند سبب گرفتگی دستشویی خارجی شود . مثلا تکه کوچکی دستمال کاغذی را در سرویس بهداشتی خارجی بیاندازید بعداز مدتی مشاهده می‌کنید که قابل انعطاف شده و قادر است به راحتی ذیل برود و از لوله کشی سرویس بهداشتی خارجی فارغ از تولید گرفتگی رد شود . خدمات توالت فرنگی

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : خدمات توالت فرنگی,توالت فرنگی,توالت ایرانی, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 157 تاريخ : چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت: 23:54

تخلیه چاه 
طبیعی است که مساله اکثری با ارتقاء جمعیت , بزرگ شدن شهر و دوچندان شدن منازل مسکونی و اداری بوجود خواهد آمد . یک کدام از مهم‌ترین این مساله , مضاعف شدن ساخت فاضلاب و در سود , احتمال ارتقا مشکلات بهداشتی و بیماری ها است . برای این مراد , سیستم فاضلاب شهری بوجود آمده است تا بتواند فاضلاب را به طور سیستماتیک در اختیار گرفتن و گردآوری نماید . چاه باز کنی

البته متاسفانه در ایران , ما هنوز مشغول حفر چاه فاضلاب هستیم و حتما بایستی با مشکلات ناشی از آن نیز دست و پنجه قابل انعطاف کنیم . یکی‌از مهم ترین این مساله , مالامال شدن و گرفتگی چاه ها است . درین مدل موردها , واجب است با به کارگیری از ابزارآلات و دستگاه های تخصصی , مبادرت به خالی کردن چاه مذکور شود . به دنبال کاملا درباره‌ی این روند توضیح خوا‌هیم بخشید تا بتوانید آگاهانه راجع‌به آن تصمیم بگیرید . 

ولی در شرایطی‌که که شتاب دارید و می‌خواهید زودتر با متخصصین تخلیه چاه کلام فرمایید , کافی است با یکی شماره گوشی تلفن های کمپانی تخلیه چاه ستاره تهران تماس حاصل نمایید . 

حفاری چاه فاضلاب 

پیشین از آنکه به سراغ مشاجره تخلیه چاه برویم , بگذارید درخصوص اشکال چاه های فاضلاب حفاری شده سخن کنیم : 

چاه جذبی :

مبنا کارایی این چاه ها مبتنی بر جذب هست . این یعنی که چاه های مذکور می بایست دارنده امکان جذب آب باشند . اعتنا داشته باشدی که برای حفر چنین چاهی , می بایست به محصول خاک و گونه زمین دقت ویژه داشت . مثلا , زمینی که محصول خاک آن از شن و ماسه باشد , به نیکی آب را جذب می نماید و برای چاه جذبی مطلوب است . البته این مسائل در خصوص خاک رس درست گو نیست . 
سپتیک تانک :

چاه سپتیک در واقع یک چاه نیست . بلکه یک تانکر بزرگ است که در تحت زمین قرار میگیرد و اذن نمی دهد فاضلاب جابجا شود . البته مشخصا , هنگامی اضطراری خواهد بود تا نسبت به تخلیه این چاه مبادرت های اضطراری صورت پذیرد . معمولا فرآورده تانک های سپتیک از بتن یا این که مصالحی است که نسبت به نفوذ و خوردگی مقاوهم می باشند و به خیر و خوبی فاضلاب را درون محیط محافظت می نمایند . از این چاه ها به صورت گسترده در ساختمان هایی که نمیتوان در آن ها چاه جذبی حفر کرد , به عنوان مثال واحد مسکونی و حیاط دار , کارگاه ها , هتل ها , رستوران ها , مجتمع های تفریحی و ورزشی , و . . . به کار گیری میشود . 
تخلیه چاه 

همان گونه که دیدید , چاه ها به دو مدل گوناگون حفاری می گردند . در هر دو گونه هم قابلیت و امکان لبریز شدن و گرفتگی چاه موجود است . ولی در چاه های سپتیک , این تخلیه چاه امری معمولی است و می بایست به صورت مرسوم صورت پذیرد . 

در هنگام مالامال شدن چاه , شما بایستی با یک کمپانی تخلیه چاه تماس حاصل نمایید و از آنان درخواست امداد نمایید . یک کمپانی تخلیه چاه دارنده متخصصین و دستگاه های مخصوصی است که می‌توانند عملیات تخلیه چاه را در حین کوتاهی برای شما انجام دهند . 

چگونه بفهمیم که عملیات تخلیه چاه لازم است؟ 
برای آنکه بفهمید آیا چاه شما به تخلیه نیاز دارااست یا این که خیر , چندین نماد موجود است که درپی آن‌ها‌را با شما مطرح می‌کنیم : 

مشاهده سوسک و حشره ها موذی مضاعف در منش های خروجی چاه 
گرفتگی ناگهانی آب ریز فاضلاب و مشاهده بالا وارد شدن تراز آب با مصرف 
بوی نامطبوعی که از محل کفشو و سیفون چاه تولت و توالت منزل شما به مشام می‌رسد 
تر شدن تراز موزاییک در چاه هایی که در ایوان و محیط های گشوده قرار گرفتند 
بالا وارد شدن آب دستشویی 

چه دلایلی که به پر شدن چاه فاضلاب منجر می‌شوند؟ 
دقت داشته باشید که مالامال شدن چاه فاضلاب , امری معمولی است و علی الخصوص در چاه های فاضلاب سپتیک , دیر یا این که زود واقعه می افتد . ولی بیایید ببینیم چهخ عواملی می‌توانند به آن سبب ساز شوند : 

ضایعاتی همچون موی , پلاستیک , چربی در میزان دوچندان میتوانند منجر تولید لایه های ضد آب شوند و در سود روش نفوذ آب به باطن چاه را از در بین ببرند و نیاز به تخلیه چاه را به‌وجود بیاورند . 
در زمین هایی که ماسه ای نیستند , احتمال دارد مکش آب در خاک به‌تدریج ضعیف شود و زیرا قطر چاه کم است یا این که انباری ندارد , چاه پر سرعت مالامال شود . 
همان طور که گفتیم , چاه های حفر شده در زمین های شنی به مراتب کمتر از زمین های خاکی لبریز میشوند , ولی در چنین چاه هایی نیز احتمالا فضولات , کف صابون , چربی ها و مواقعی از این دست به دیواره چاه نشت نمایند و در سود , جلوی مکش آب را بگیرند . اعتنا داشته باشید که در چنین مواقعی , تخلیه چاه فقط کفایت نمیکند و حتمی است عملیات لایروبی چاه صورت پذیرد . 
تخلیه چاه چه طور انجام می شود؟ 
رایج ترین روش برای تخلیه چاه , به کار گیری از پمپ لجن کش است . این پمپ ها مصارف اکثری در کار تخلیه چاه دارا‌هستند و توان بالایی در پمپاژ کردن و مکش چاه دارا هستند . به علاوه , اذن جابجابی فاضلاب خانگی و صنعتی به مکان های دیگر را به ما می دهند . این پمپ های لجن کش با اسم های دیگری همچون پمپ غلیظ کش , پمپ فاضلاب یا این که پمپ گل کش نیز شناخته می گردند . 

این پمپ ها به دو گونه پمپ لجن کش تک فاز و سه فاز تقسیم میگردند . این پمپ ها میتوانند از محصول چدن , استیل و برنجی باشند . 

ابزار دومین نیز که معمولا در سرویس ها تخلیه چاه همگانی میباشند , تانکرهای تخلیه چاه می باشند . این تانکر ها پمپ های تخلیه چاه را بر روی خویش سوار می نمایند و به راحتی میتوانند حجم متعددی از فاضلاب را جابجا نمایند و به محل های درنظرگرفته شده برای فاضلاب به وسیله شهرداری برسانند . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : چاه باز کنی,چاه باز کن,تخلیه چاه, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 177 تاريخ : چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت: 15:20