سرویس خدمات فنی

ساخت وبلاگ

رسوب گیری کولر آبی رنگ یکی‌از مهم‌ترین خدمت های عصر ای در کولرهای آبی‌رنگ است . همگی مردمان کشورمان جمهوری اسلامی ایران و راز اسر جهان با کولرهای آبی‌رنگ آشنا می‌باشند . درصد بالایی از مردمان دنیا مخصوصا در بخش ها گرم و کم آب هر ساله یک سری بالایی از این سیستم های سرمایشی تبخیری را خریداری مینمایند . به نحوی که در سالهای اخیر در کشورمان کشور ایران ورود ارز از روش ساخت و صادرات همین سیستم های سرمایشی معمولی شایان توجه بوده است . البته عامل این همگی استقبال از کولرهای معمولی و صنعتی تبخیری چیست؟  سرویسکار کولر آبی در مشهد

مکانیسم کارایی کولرهای آبی‌رنگ فراوان بی آلایش و ابتدایی است . چنانچه در خصوص تاریخچه این سیستم ها اندکی تحقیق و مطالعه فرمائید , مراعات خواهید کرد که انسان , از ابتدایی ترین فرهنگ و تمدن ها با استعمال از مکانیسم تبخیر آب ( Water Evaporation ) محل معاش خویش را خنک می نموده است . همین به کار گیری از آب در خنک سازی باعث شده‌است تا درصد بالایی از کولرهای عالم و کشور‌ایران ( بیشتراز 80 درصد ) را کولرهای آبی‌رنگ تشکیل دهند . به کارگیری از آب قادر است مزایا و عوارض متعددی را در بر داشته باشد . 

مزایای سیستم تبخیری 
اولا این‌که آب را می توان ارزان ترین سیال خنک کننده در عالم دانست . 
میزان دسترسی به آب دوچندان بیشتر و آسوده خیس از هر سیال خنک کننده دیگری است . 
آب , هیچ مدل آلاینده ای را وارد محیط معاش و هوای نمیکند و از همین رو کولرهای تبخیری را دوستدار طبیعت یا این که Eco Friendly می نامند . 
البته از طرفی همین به کارگیری از آب هم ایراداتی را به کولرهای آبی رنگ وارد ساخته است که منجر تکاپوی تولیدکنندگان برای رفع آنها شده‌است . اولی خلل بها آب است که در طول بازه ی فعلی و با اعتنا به معضل آب نمی‌توان از آن جشم پوشی کرد . در مقاله‌ها دیگر وبسایت می‌توانید راجع‌به مصرف اب کولرهای آبی رنگ و راهکارهای کاهش آن مطالعه فرمایید . 

ولی مورد دوم وجود املاح در آب است . وجود املاح و موادتشکیل دهنده سنگین وزن از جمله عنصرها نمک و آهک در آب باعث می شود تا به مرور زمان واسط های تبخیری از جمله پوشال ها یا این که پدهای سلولزی مبتلا رسوب گرفتگی شده و به مرور امکان و بازدهی نخستین خویش را از دست بدهند . این فرمان میتواند علاوه بر کاهش ریت خنک سازی سیستم سرمایشی مذکور , با ارتقا میزان انرژی برق مصرفی سیستم مخارج عملکردی را هم بالا پیروز شود . برهان این فرمان را هم می توان در شیوه کارایی کولرهای آبی رنگ جست . 

تلاش کولرهای آبی رنگ 
شیوه تلاش این کولرها مبتنی بر تبخیر آب است . آب در زمان پدها توزیع شده و جذب آن‌ها میگردد . براین اساس هوای گرم در تماس با این رطوبت جذب شده گرمای خویش را به آب داده , باعث تبخیر آن می شود ; و با اعتنا به آنتالپی تبخیر بالای آب , تا جايگاه حرارت قابل مراعات ای افت دما پیدا می نماید . 

پرواضح است که وجود رسوبات در نقص‌ و فرج پدهای سلولزی یا این که پوشال ها منجر کاهش جذب رطوبت به وسیله پدها شده و از طرفی میزان عبور جریان هوای گرم هم طی پدها به شدت افت می‌یابد . ارتقا وزن پدها و پوشال ها که منجر افتادگی به مرور زمان آنها خواهد شد هم میتواند جای دعوا داشته باشد . البته برای پرهیز از این حالات چه بایستی کرد؟ 

رسوب گیری کولر آبی‌رنگ 
رسوب گیری یا این که رسوب زدایی کولر آبی‌رنگ یکی‌از مهم‌ترین راهکارهایی است که میتواند با ایراد ارتقاء رسوبات و املاح آب در کولرهای تبخیری رویا رویی نماید . علاوه بر پدهای سلولزی و پوشال های کولر , گهگاه چه بسا بخش هایی از بدنه کولرها را هم رسوبات آب فرا می‌گیرند . رسوبات آب می‌توانند چه بسا روی واتر پمپ و لوله کشی های سیستم های سرمایشی هم تاثیر گذارده و آن‌ها را مسدود سازند . علاوه بر تمام این موردها , انتقال این رسوبات نمکی و آهکی به محیط خانه و دفتر می‌تواند باعث پیدایش آلرژی و حساسیت در یوزرها و بیماری آنان گردد . براین اساس نیاز به رسوب زدایی است . برای این مراد روش های مختلفی توصیه شده‌است . 

راهکارهای رسوب گیری کولر آبی رنگ 
به کار گیری از پدهای سلولزی به جای پوشال 

پدهای سلولزی را تحت عنوان پدهای خویش تمیز کن یا این که دارنده پاک سازی خودکار ( Self - Cleaning ) هم میشناسند . به این مفهوم که ساختار و پباده سازی این پدها به نحوی است که با ساختار کانال این منظم خویش می‌توانند به سهولت رسوبات آبی رنگ را پاک سازی کنند . با اندکی جریان ملایم آب روی پدها می توان تمام رسوبات و املاح نشسته در مشکل و فرج آنها را زدود . 

به کارگیری از رسوب گیر کولر آبی‌رنگ 
رسوب گیر کولر آبی‌رنگ وسیله ای دربرگیرنده یک محیط , غربال رزینی , اتصالات فیتینگی ( Fitting ) و غیره است که قادر است با جذب املاح آب بازدارنده ارتقاء رسوبات در سیستم های تبخیری گردد . غربال رزینی ( Resin Based Filter ) این دستگاه اکثر زمان ها به طور میکسی از فیلترهای رزینی آنیونی و فیلترهای رزینی کاتیونی ساخته می شود تا قوی باشد همگی املاح و عنصرها آب , از جمله موادتشکیل دهنده با توشه مثبت یا این که موادتشکیل دهنده با توشه منفی را جذب و از سیستم حذف کند . 

مکانیسم کارایی این رسوب گیرهای کولر آبی‌رنگ به طور قابل انعطاف کردن آب یا این که کاهش مشقت آن است . براین اساس با کاهش مشقت آب , میزان متراکم شدن آن و رسوب کردن املاح کاهش پیدا کرده و بازده کارایی کولر آبی رنگ تضمین میگردد . ولی می شود به مراد ارتقاء همت رسوب گیرهای تبادل یونی , آنها را با فیلترهای الیافی یا این که پلی فسفات هم ادغام نمود که در این صورت شاهد نرمی بالاتری از آب خواهید بود . 

فیلترهای تصفیه آب سبب ساز میشوند رسوب گیری کولر آبی رنگ با مسافت های هنگامی متعددی انجام گیرند . 

طرز به کار گیری از رسوب گیرهای کولرهای آبی‌رنگ هم زیاد معمولی است و کافی است آن‌ها‌را در مسیر آب و روی شیلنگ انتقال آب کولر نصب فرمائید . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : سرویسکار کولر آبی,سرویسکار کولر آبی مشهد,سرویسکار کولر, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 187 تاريخ : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1397 ساعت: 17:05

عیبهای سیستم لوله های فاضلاب و بسته شدن لوله های ساختمان ها بخش اعظم اشکالاتی که در سیستم گرفتگی 

لوله بازکنیدر منازل پیدایش می نماید که عمدتا به دلیل صحیح انجام نشدن لوله کشی فتضلاب می‌باشد . اما بامورد بررسی قراردادن این اشکالات میتوان به راحتی انهارابرطرف کرد .  لوله کش

از اشکالات که معمولا به وجود میاد به دلیل ناصحیح کار گذاشتن لوله های ساختمانها وسیفونهامیباشد . 

اشکالات دیگر این است در حین لوله کشی وبنایی ودوقاب ریزی کف به باطن سیفونها رفته این سبب ساز میشود که بعداز مدتها لوله ساختمان گیر کندونیاز به لوله بازکنی فنر برقی داشته باشد . کوچک بودن لوله ها هم ایز نقص‌ را به‌وجود خواهد آورد 

در‌حالتی که ساختمان چندساله باشد و از لوله های چدنی به کار رفته باشد ولوله های چدنی رسوب گیر هست وبعد از تعدادی سال مشکلات گرفتگی ایجا می‌نماید ونیاز به لوله بازکنی وفنر برقی ویا تراکم هوا دارااست . گرفتگی لوله های چدن به دلیل کار کرد یک سری ساله سبب میشود لوله زنگ اهن بخود بگیرد وسایز درون لوله به جهت زنگ اهن تنگتر میشود و سبب گرفتگی مکررمیشود صرفا منش بازکردن لوله چدنی رسوب زودایی با فنرفولادی است . 

نکات کلیدی در نصب لوله های فاضلاب : 

درصورت قابلیت می بایست از کار گذشتن لوله های فاضلاب در تحت ساختمان اجتناب کرد . اماچنانچه این قابلیت و امکان وجودنداشته باشد بایستی به نکات زیرتوجه کرد . 

1 - لوله فاضلاب بایستی در خط بی واسطه و با یک شیب کار گذارده شود . 

2 - بایدبرای همگی قسمتهای لوله فاظلاب قابلیت دسترسی جهت نظافت آماده گردد . 

3 - روزنه های انسان روی داخل ساختمان می بایست به در پوش دولبه مجهز باشد . 

4 - بایداز اتصالات انعطلاف پذیراستفاده کردولوله ها راباmm150مواد دانه ای همراه تخته تراکم پذیری به ضخامت 25mmدرمحل اتصلال هر لوله جهت محافظت انعطاف پذیری تسلط نمود . 

عوارض دیگر گرفتگی لوله های ساختمان 
چنانچه لوله فاضلاب ساختمان بیش ازاندازه بزرگ باشد . عمق اب داخل لوله کاهش میابد و شاید برای انتقال موادجامد کافی نباشد . ازطرف دیگرچنانچه لوله فاضلاب ساخمان بیش ازاندازه کوچک باشد . این دستور می‌تواند به بیش تر توشه و پس زدن آب ازدریچه هایآب روی تراس و آب گرفتگی منتهی شود . درصورت احتمال توسعه ساختمان به شیب کارگذاری لوله عمق وصافیسطح داخلی آن اعتنا کار گذاشتن لوله وابسته است . برای یافتن قطر لوله های فاضلاب ولوله های آب سطحی جداول ونمودارهای مختلفی موجود است . درروش دیگرقطر لوله های فاظلاب رامی توان با محاسبه انتخاب کرد . 

عیب یابی سرویس بهداشتی خارجی و تعمیر آن 
تعمیرات سرویس بهداشتی خارجی حاد به چند علت انجام میگیرد . اعم از عارضه ها بیشتر که سبب فساد در دستشویی خارجی می شود پیدایش مشکلاتی در گرفتگی لوله ی سرویس بهداشتی خارجی و یا این که فساد سیفون دستشویی می‌باشد . 

فساد سیفون منجر دور از هم شدن بوهای نامطبوع در محیط می شود و گرفتگی دستشویی هم موجب بالا زدن آب سرویس بهداشتی خواهد شد . درین نصیب به رفع این مشکلات و طرز ی تعمیر دستشویی خارجی وخیم میپردازیم 
عوارض فساد سیفون و تعمیر آن : 
اعم از دلایلی که سبب می شود سیفون سرویس بهداشتی خارجی به خیر و خوبی کار نکند کم بودن حجم آب تانک خارجی , فساد پرکن و یا این که فلوتر خارجی , حاد بودن پمپ تخلیه , فساد سیستم دستشویی خارجی و تهیه و تنظیم نبودن پیچ ها هست . 
در حالتی‌که بوی نامطبوع فاضلاب به باطن خانه روش پیدا کرد علت اکثر ی آن کم بودن آب جانور در سیفون یا این که نصب غلط دستشویی خارجی هست . 

اعم از دیگر مشکلاتی که منجر پیدایش انواع در سیستم دستشویی خارجی می شود تخلیه نشدن آب است که دراین‌صورت خلل از پیچ ها یا این که گیر کردن بدنه ی اهرم در تانک می‌باشد . بلند بودن ارتفاع زنجیر هم منجر تولید این اختلال خواهدشد . 

در شرایطی که آب جانور در دستشویی پر سرعت تخلیه نمی‌شود می‌تواند انواع از شترگلو باشد . بستن زانوی طولانی تر در شترگلو و یا این که نبودن ونت کم آب باعث پیدایش این اختلال خواهد شد . 

رفع گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی : 
از سایر عواملی که سبب می شود گرفتگی دستشویی خارجی میباشد . گیر کردن شی فرنگی داخل لوله ی دستشویی سبب ساز پیدایش این نقص‌ خواهد شد . گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی عوارض متفاوتی داراست که بسته به آن روش های مختلفی برای رفع گرفتگی دستشویی موجود هست . در صورت گیر کردن شی فرنگی با استعمال از فنر لوله بازکنی می توان مانع ها را از شیوه آب فاضلاب خارج کشید . به کار گیری از دستگاه تراکم هوا و فنر فولادی یا این که فنر لوله بازکن برقی برای رفتگی های شدید کاربرد داراست . 

برای لایروبی دیوارها از فنر فولادی استعمال می نمایند . 

دستگاه تراکم هوا با فشار هوا و آب , لوله یا این که دستشویی گرفته شده را گشوده می نماید . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : لوله کشی,لوله کش,انواع لوله, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 203 تاريخ : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1397 ساعت: 3:13

پیام آشنا : قیم فرمانداری ویژه کرج ذکر کرد : طبق ضابطه رئیس پسماند اشخاصی که در مکان‌های ممنوع , نخاله تخلیه مینمایند خلافکار محسوب شده و طبق ضابطه با آنها برخورد می گردد .  حمل نخاله ساختمانی شرق تهران

علی قنبر وقتی صبح روز قبل در کارگروه هدایت پسماند شهرستان کرج , ضمن تاکید بر ضرورت سوق‌دهی نخاله های ساختمانی ذکر کرد : طبق ضابطه رئیس پسماند اشخاصی که در مکان‌های ممنوع , نخاله تخلیه می نمایند خلاف‌کار محسوب شده و طبق ضابطه با آنان برخورد می گردد . 

او به‌دنبال ابراز تاسف کرد : بعضا از خودروهای حمل ضایعات و نخاله های ساختمانی پسماندهای عمرانی و ساختمانی را در لبه کمربندی‌ها , معابر کم رفت و آمد و در جوار پل‌ها و پایین گذرهای شهری تخلیه می نمایند به همین جهت و برای رویا رویی با این بی رسمی , گشت‌های اداره مدیر پسماند شهرداری با هماهنگی ماموران نیروی انتظامی خلافکاران را به مراجع قضایی معرفی نمایند . 

هنگامی اظهار‌کرد : مبتنی بر ماده ۲۰ ضابطه رئیس پسماندها , خودروهای تخلیه‌کننده در اماکن غیرمجاز علاوه بر مجازات‌های ذکر شده در ضابطه , به یک تا ۱۰ هفته توقیف محکوم می شوند . 

او همینطور در اختیار گرفتن رفت و آمد کامیون های حمل نخاله و تجهیز آنان به GPS را از راهکارهای موثر برای آنالیز بر مورد پسماند های عمرانی و ساختمانی تیتر کرد . 

قیم فرمانداری شهرستان کرج بعضی مشکلات مرتبط با دپو و دفن آشغال درین شهرستان اشاره نمود و افزود : در کلیه حوزه های پسماند از جمله شهری , طبابت و صنعتی و ویژه , دارنده مشکلاتی هستیم . 

او از مدیران عضو کارگروه سوق دهی پسماند خواست تا برای دستیابی به شهری منزه و ارتقاء رضایت شهروندان , خدمتگزاری دارای تعهد بوده و پیگیری مصوبات جلسات کارگروه را در موعد مقرر خویش انجام دهند . 

وقتی بیان کرد : برای داشتن شهری سلامت و پیشرفته , می بایست اقدامات فرهنگی صورت بپذیرد و حفاظت از محیط زیست در شهروندان نهادینه شود تا شاهد کاهش هدر رفت سرمایه های ملی و تخریب محیط زیست باشیم . 

شهردهگلان در حصار نخاله ها صورت نمایی می کند/ ازعلل آزاد سازی نخاله درحاشیه شهر فقدان یا این که به دور بودن مکان نخاله است 
شهردهگلان در حصار نخاله ها صورت نمایی می کند/ ازعلل آزاد سازی نخاله درحاشیه شهر کمبود یا این که به دور بودن مکان نخاله است 
حالت نابسامان نخاله های ساختمانی رهای در لبه شهر دهگلان علاوه بر مخدوش کردن چشم انداز زیبای شهر بستر ساز مشکلات ومعضلاتی دیگر برای شهروندان شده‌است . 

به نقل از خبر نگار دهگلان شیفته , یک کدام از مشکلاتی که شهردهگلان با آن دست به یقه است چالش نخاله های ساختمانی است که امروزه با توسعه و گسترش ساخت و سازهای عمرانی و ساختمانی , همینطور تخریب و تجدید بنا ساختمان ها , میزان پسماندهای ساختمانی و عمرانی به نحو چشمگیری در درحال حاضر ارتقاء است . 

این شهرستان با وجود تعدد مشکلات در تمامی قضیه ها با محرومیت دست و پنجه قابل انعطاف می نماید و حدود چندینن ساله با چالش آزاد سازی نخاله های ساختمانی روبرو می‌باشد که متاسفانه تا به امروز هیچگونه اقدامی از سمت دستگاههای ذیربط برای حل این خلل صورت نگرفته است . 

با ترقی روزافزون و رویش جمعیت و بسط جامعه ها بشری نیاز جامعه ها به ساخت و ساز و بسط اماکن ارتقاء مییابد که‌این دستور منجر ساخت روز افزون نخاله ساختمانی شهری خواهد شد و با عدم آنالیز و طرح ریزی و جهت دهی مناسب دستگاههای ذی ربط در این خصوص مشکلات تخلیه غیر رسمی نخاله ساختمانی در کناره شهر دهگلان و جاده ها خود نمایی می نماید . 

در جاده منتهی به گورستان نو شهر دهگلان آزاد سازی نخاله های ساختمانی به طور غیر رسمی در کناره شهر جمع شده و سبب آلودگی محیط زیست و بدمنظر شدن فیس شهر شده‌است . 

یک کدام از عللی که سبب ساز شده نخاله های ساختمانی در لبه جاده رها شود به دور بودن محل تخلیه است که می بایست با این اصل دقت کرد که مهم ترین پارامتر در تعیین محل نخاله ها نزدیک بودن به راس شهر است تا مورد قبول مردمان قرا بگیرد تعیین محل دفن نخاله بدور از شهر سبب ساز ارتقاء تخلفات و تخلیه غیرقانونی در کناره شهر می شود . 

طبق ضابطه رئیس پسماند شهری کسانی که در مکان های ممنوعه نخاله تخلیه می نمایند مجرمند البته ضابطه مانع مدیر شهری در مواقعی آن طور که می بایست دور از شوخی گرفته نمی‌شود . 

محیط زیست وابسته به فرد خاصی نیست و برای محافظت آن کلیه اشخاص جامعه مسئولیت دارا هستند و می بایست همیاری حتمی را در این طریق داشته باشند . 

یکی شهروندان دهگلانی ضمن ابراز نگرانی از وجود نخاله های خیابان ساحلی در مسیر قبرستان تازه ذکر کرد : وجود این نخاله ها رخ شهر را فراوان زشت نشان می‌دهد نیاز است این نخاله ها سوق‌دهی شده و از این مسیر به منزلت نخاله منتقل شود . 

او از شهرداری , شورای شهر ودستگاههای ذیربط خواست تا نسبت به‌این چالش راه حل ای بیندیشند . 

چیمین حسامی مدیریت شورای اسلامی شهر دهگلان در رای زنی با خبر نگار ما اظهار داشت بابیان این که نخاله های ساختمانی در قسمت های گوناگون عمرانی , ساختمان سازی و گودبرداری ها , مشتمل بر خشت , بتن , سنگ های ساختمانی , قطعات گچی , چوب , پلاستیک و فلزات است , بیان کرد : گهگاه شاهد تخلفات و تخلیه غیررسمی نخاله های ساختمانی در لبه جاده و یا این که در مکان های نا مناسب که به وسیله رانندگان کامیون حمل کننده نخاله ساختمانی بیشتر در ساعتها شب صورت میگیرد . 

 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : حمل نخاله,حمل نخاله ساختمانی,حمل نخاله در تهران, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 194 تاريخ : سه شنبه 4 ارديبهشت 1397 ساعت: 22:56

گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی شاید به عوارض مختلفی چهره دهد که در اکثری از این موراد نیاز به امکانات خاصی برای مفتوح کردن لوله ی سرویس بهداشتی خارجی نخواهید داشت .  باز کردن توالت فرنگی

در بیشتر مورد ها اشخاص برای مفتوح کردن سرویس بهداشتی خارجی و رفع گرفتگی آن از تلمبه یا این که مواد شیمیایی استعمال مینمایند . ولی گهگاه هم میتوان لوله بازکنی سوای نیاز به تلمبه هم انجام بخشید . 

در شرایطی که که گرفتگی دستشویی به دلیل مشکلات و نصب غیر درست سیستم فاضلاب سرویس بهداشتی نباشد ایراد به راحتی برطرف خواهد شد . 

شیوه های مفید متعددی برای مفتوح کردن گرفتگی دستشویی جان دار می‌باشد که مهم ترین آن به کارگیری از تلمبه دستی است . در صورت گرفتگی سرویس بهداشتی اولی استراتژی این است که به سراغ یک تلمبه ی دستی بروید و قبلی از به کار گیری به نیکی آن را گرم نمائید . البته اگه تجهیزاتی نظیر تلمبه دستی برای گشودن دستشویی خارجی دراختیار ندارید سفارش ما به شما به کارگیری از یک بطری نوشابه است . 

لوله بازکنی با بطری نوشابه : 
تراز ی نخستین : 

یک بطری نوشابه تنظیم نمایید و رمز آن را به صورت تحت برش دهید . 
سطح ی دوم : 
نصیب بریده شده را پاره ای زاویه دار روی رخنه‌ سرویس بهداشتی قرار دهید و آغاز به تلمبه زدن فرمائید . تا گرفتگی لوله برطرف شود . 
رفع گرفتگی دستشویی خارجی با بطری نوشابه 
گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی احتمال دارد به عوارض مختلفی چهره دهد که در بخش اعظمی از این موراد نیاز به امکانات خاصی برای مفتوح کردن لوله ی سرویس بهداشتی خارجی نخواهید داشت . 

در بیشتر مورد ها اشخاص برای مفتوح کردن دستشویی خارجی و رفع گرفتگی آن از تلمبه یا این که مواد شیمیایی به کارگیری می نمایند . ولی گهگاه هم میتوان لوله بازکنی سوای نیاز به تلمبه هم انجام اعطا کرد . 

در شرایطی‌که که گرفتگی دستشویی به دلیل مشکلات و نصب غیر درست سیستم فاضلاب دستشویی نباشد اختلال به راحتی برطرف خواهد شد . 

راه و روش های اثرگذار متعددی برای مفتوح کردن گرفتگی دستشویی مو جود است که مهم ترین آن به کارگیری از تلمبه دستی است . در صورت گرفتگی سرویس بهداشتی اولی استراتژی این است که به سراغ یک تلمبه ی دستی بروید و گذشته از استعمال به خیر و خوبی آن را گرم نمایید . ولی اگه تجهیزاتی نظیر تلمبه دستی برای مفتوح کردن دستشویی خارجی در اختیار ندارید توصیه ما به شما به کارگیری از یک بطری نوشابه است . 

لوله بازکنی با بطری نوشابه : 
سطح ی نخستین : 

یک بطری نوشابه تهیه و تنظیم نمایید و راز آن را به صورت ذیل برش دهید . 

تراز ی دوم : 

نصیب بریده شده را یه خرده زاویه دار روی شکاف سرویس بهداشتی قرار دهید و استارت به تلمبه زدن فرمائید . تا گرفتگی لوله برطرف شود . 

در صورت گرفتگی شدید لوله میتوانید با یک کمپانی دارای اعتبار لوله بازکنی تماس حاصل فرمایید چون گرفتگی شاید در اثر مالامال برودن چاه سرویس بهداشتی باشد . 

عیب یابی سرویس بهداشتی خارجی و تعمیر آن 
تعمیرات دستشویی خارجی وخیم به چند علت انجام می‌گیرد . اعم از عوارض اکثر که منجر فساد در دستشویی خارجی می شود پیدایش مشکلاتی در گرفتگی لوله ی دستشویی خارجی و یا این که فساد سیفون دستشویی می‌باشد . 

فساد سیفون سبب متفرق شدن بوهای نامطبوع در محیط می شود و گرفتگی سرویس بهداشتی هم موجب بالا زدن آب سرویس بهداشتی خواهد شد . در‌این نصیب به رفع این مشکلات و روش ی تعمیر دستشویی خارجی وخیم می‌پردازیم .

عارضه ها فساد سیفون و تعمیر آن : 
اعم از دلایلی که سبب می شود سیفون دستشویی خارجی به نیکی فعالیت نکند کم بودن حجم آب تانک خارجی , فساد پرکن و یا این که فلوتر خارجی , وخیم بودن پمپ تخلیه , فساد سیستم سرویس بهداشتی خارجی و تهیه نبودن پیچ ها میباشد . 

در صورتی‌که بوی نامطبوع فاضلاب به باطن خانه رویکرد پیدا کرد علت اکثر ی آن کم بودن آب جان دار در سیفون یا این که نصب غلط دستشویی خارجی می‌باشد . 

اعم از دیگر مشکلاتی که منجر پیدایش انواع در سیستم سرویس بهداشتی خارجی می شود تخلیه نشدن آب است که در‌این‌صورت خلل از پیچ ها یا این که گیر کردن بدنه ی اهرم در تانک هست . بلند بودن ارتفاع زنجیر هم سبب ساز ساخت این اختلال خواهدشد . 

در‌حالتی که آب جانور در سرویس بهداشتی سرعت بالا تخلیه نمی‌شود می‌تواند گونه های از شترگلو باشد . بستن زانوی بیشتر در شترگلو و یا این که نبودن ونت کم آب منجر پیدایش این نقص‌ خواهد شد . 
رفع گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی : 
از سایر عواملی که سبب می شود گرفتگی دستشویی خارجی است . گیر کردن شی فرنگی داخل لوله ی سرویس بهداشتی منجر پیدایش این نقص‌ خواهد شد . گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی عارضه ها متفاوتی دارااست که بسته به آن روش های مختلفی برای رفع گرفتگی سرویس بهداشتی موجود هست . در صورت گیر کردن شی فرنگی با استعمال از فنر لوله بازکنی می توان سختی ها را از منش آب فاضلاب خارج کشید . به کار گیری از دستگاه تراکم هوا و فنر فولادی یا این که فنر لوله بازکن برقی برای رفتگی های شدید کاربرد دارااست . 

برای لایروبی دیوارها از فنر فولادی استعمال می نمایند . 

دستگاه تراکم هوا با فشار هوا و آب , لوله یا این که سرویس بهداشتی گرفته شده را گشوده می نماید . 

برای گرفتگی های خفیف خودتان میتوانید دست بکار گردید . البته در‌حالتی که گرفتگی دستشویی شدید بود و خودتان نتوانستید از پس آن برآیید از ریختن اسید مضاعف در لوله اجتناب نمایید و با یک کمپانی تخلیه چاه تماس حاصل نمایید . 

 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : بازکردن توالت فرنگی,توالت فرنگی,لوله بازکنی توالت فرنگی, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 206 تاريخ : سه شنبه 4 ارديبهشت 1397 ساعت: 4:05

پیشین از این که به تعمیر فلاش تانک بپردازیم می بایست بدونیم که به هیچ عنوان فلاش تانک چجوری فعالیت میکنه؟ بطور کلی میشه اظهار‌کرد عمل فلاش تانک یا این که سیفون سرویس بهداشتی اینطوره که آب رو توی مخزن خودش نگه میداره و یکدفگی تمام آب رو آزاد میکنه تا با شدت به وجود اومده دستشویی شسته بشه .  خدمات فلاش تانک

برای توضیح بیشتر میتونیم بگیم که درپوشی وجود داره که با وزن آب جلوی جاری شدن آب رو میگیره . هنگامی که ما ضمانت کننده رو می کشیم , درپوش برداشته شده و آّب آزاد میشه . تا‌زمانی‌که آب درون مخزن خالی نشده شناور متصل به مخرن , درپوش رو بالا نگه میداره تا آب به طور کامل بیرون بشه و پس از اون درپوش مجدد روی لوله مجرای آب رو میپوشونه . حال آب وارد مخزن میشه تا این‌که سیستم فلاش تانک ورود آب رو جدا کنه تا آب هدر نره . 

در زمان شبانه روز رویکرد ای که گفته شد توشه ها و توشه ها تکرار میشه و چنانچه توی هر یکی‌از سطح های بالا اختلال پیش بیاد شما نیاز به تعمیر فلاش تانک پیدا میکنین . 

عیب یابی سیفون یا این که فلاش تانک 
گذشته از تعمیر فلاش تانک می بایست ببینیم چرا فلاش تانک وخیم شده . اما عارضه ها زیادی برای فساد سیفون وجود داره که در‌این بخش تکراری ترین اونها رو میگیم . 

آب بندی نشدن 
کمتر شدن تخلیه آب 
چکه کردن آب 
عدم تخلیه آب 
ریختن آب از مخزن فلاش تانک 


آب بندی نشدن 
راز ریز شدن آب به باطن سرویس بهداشتی میتونه نشونه ی عدم آب بندی سیفون باشه که در اینصورت نیاز به تعمیر فلاش تانک داره . 

کمتر شدن تخلیه آب 
اگه فلوتر ( وسیله ای برای در دست گرفتن تراز مایع که ظاهری حبابی صورت داره ) یا این که پرکن مخزن حاد باشه , مخزن به صدق لبریز نمیشه و در فیض تخلیه آب کمتر میشه . 

اعتنا کنین اگه شیر تخلیه تهیه و تنظیم نباشه و در وضعیت کم قرار گرفته باشه , تخلیه آب کمتر میشه . 

چکه کردن آب 
اگه اتصال ها صحیح و مهندسی شده نباشه , اورینگ ها در جای منحصر به فرد خودشون نباشن و مهره ها شل باشن ممکنه سیفون چکه کنه . 

عدم تخلیه آب 
اگه اهرم سیفون و وسایل متعلق به اون مشکلی داشته باشن تخلیه آب به صحت انجام نمیشه . همینطور ممکنه اهرم درون چنگکی جا نیفتاده باشه یا این که اهرم به صدق نصب نشده باشه یا این که چنگکی به جایی مانند در فلاش تانک گیر کرده باشه . 

ریختن آب از مخزن فلاش تانک 
اگه شناور تهیه و تنظیم نباشه و یا این که به در فلاش تانک گیر کنه آب از مخزن فلاش تانک روان میشه . 

ترفندی برای تعمیر فلاش تانک 
از مالامال شدن و خالی شدن خودکار فلاش تانک خودداری کنین , یعنی پس از هربار به کار گیری شیر فلاش تانک رو ببندین و برای توشه دیگه که وارد دست شویی میشین شیر آب رو گشوده کنین تا مخزن برای استعمال لبریز بشه . این فعالیت رو تا کمتر از یک ماه تکرار کنین تا توشه جرم به چنگ آوردن به دور لوله آب , دیگه فلاش تانک چکه نکنه . 

اگه براتون سوال پیش اومده که چرا اینکار رو می‌کنیم بهتره بدونین هنگامی که سیفون خالی بشه مدام مقداری آب توی اون باقی میمونه در حدی که ته مخزن تنها تر باشه . با کم آب شدن آب , پاره ای جرم روی لوله ها رسوب میکنه که همین رسوبات جلوی چکه کردن رو میگیرن , با این عمل جلوی هدر رفتن آب رو نیز گرفتین . 

اگه گشوده نیز روش های بالا کمکتون نکرد میتونین با تماس گرفتن به شخص کارشناس برای تعمیرسیفون خونه تون مبادرت کنین 

فلاش تانک مطلوب برای نصب سرویس بهداشتی خارجی 
فلاش تانک ها امروزه نیز در سرویس بهداشتی های اهل ایران و نیز خارجی کاربرد دارااست . فلاش تانک ها هر یک دارنده مزیت ها و کاربرد های مختلفی می‌باشند که تعیین را برای شما پیچیده خواهند کرد . گزینش یک فلاش تانک بسته به نیاز و انگیزه شما از نصب فلاش تانک متعدد خواهد بود . فلاش تانک ها از یک منشاء تغذیه و یک لوله ی انتقال آب تشکیل شدهاست . در نصب دستشویی خارجی این نکته دوچندان دارای اهمیت شما که یک فلش تانک مطلوب در سیستم سرویس بهداشتی خارجی به فعالیت رود . هنگام گزینش سرویس بهداشتی خارجی گذشته از نصب سرویس بهداشتی خارجی داده ها ضروری و کافی را در رابطه با میران مصرف آب بوسیله فلاش تانک به دست آورید . درین نصیب به معرفی اشکال فلاش تانک ها میپردازیم . 

فلاش تانک توکار : 
در شرایطی که زیبایی توالت برای شما اهمیت دارااست سفارش ی ما به شما به کار گیری از فلاش تانک ها ی تو فعالیت میباشد . این فلاش تانک ها همان طور که از نامشان پیداست هنگام نصب سرویس بهداشتی خارجی باطن دیوار نصب میشوند . به‌این صورت که برای به کارگیری از این فلاش تانک هات می بایست دکمه ی نصب شده بر روی دیوار را استعمال کرد . از این دسته فلاش تانک ها در هتل ها , رستوران ها , منزل های مجلل و ارگانها ی مدنی به کار گیری می شود . 

فلاش تانک خود کار 
در حالتی‌که تمیزکاری و تمیری توالت برای شما زیاد دارای اهمیت است توصیه ما به شما نصب فلاش تانک اتومات هنگام نصب دستشویی خارجی میباشد . در صورتیکه از فلاش تانک ها خودکار در سیستم دستشویی خارجی به کارگیری نمائید بعد از بازکردن درب سرویس بهداشتی فلاش تانک به طور خودکار فعالیت نموده و آب را تخلیه می نماید . 

فلاش تانک دو مخزنه 
برای صرفه جویی بیشتر و خوبتر در مصرف آب سفارش ما به شما به کار گیری از فلاش تانک های دومخزنه است . این فلاش تانک ها از دومخزن با حجم های گوناگون درست شده گردیده اند که به گزینش شما فعالیت می کنند . با نصب این فلاش تانکها می‌توانند از میزان اب هدر رفته به میزان متعددی کم نمایید . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : فلاش تانک,خدمات فلاش تانک, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 162 تاريخ : سه شنبه 4 ارديبهشت 1397 ساعت: 1:27

بیشتر مواقع منش چاه گرمابه یا این که سرویس بهداشتی رفته رفته گرفته میشه و آب عالی عبور نمی کند , این نقص‌ , خصوصا در منازل سابق ساز بیشتر صورت می‌دهد .  لوله بازکنی کرج

برای بازکردن گرفتگی چاه گرمابه هر مقطع یکبار می بایست با سیفون تلمبه زد یا این که از مواد گشوده کننده لوله مانند چانته یا این که اسید به کار گیری کرد تا خط مش آب گشوده شود . ولی در بعضا مواقع اسفاده از این لوله بازکن ها برای رفع گرفتی های چاهک گرمابه جوابگو نبوده و خویش هم سبب پیدایش مشکلاتی دیگری اعم از از در میان بردن لوله های فاضلاب گرمابه و رخنه‌ کردن آن‌ها می شود که در‌این حالت خلل شما تنها با ردوبدل لوله ها برطرف خواهد شد . 

از موادی که برای اینکار فراوان استعمال می نمایند و به کار گیری از آنها به لوله جراحت میرساند موردها پایین میباشد : 

چانته ( سود سوزآور ) 
اسید های حاذق 
محلول های شیمیایی لوله بازکنی 
برای گشودن چاه گرمابه در استعمال از این مواد بیشتر توجه فرمائید . 

ادله گرفتی چاه خزینه 
استدلال مسدود شدن خط مش آب لوله های خزینه 

توده شدن موی باطن سیفون یا این که لوله ی گرمابه هست . جرم به دست آوردن و رسوب در دیواره های لوله سبب ساز باریک شدن قطر لوله شده و گرفتگی لوله را باعث می گردند . به کارگیری از اسیدهای کارکشته برای بازکردفتگی خزینه اثرگذار می باشند البته متاسفانه منجر شکاف شدن لوله میگردند . برای این فعالیت میتوانید از یک ماده ی جایگزین به کارگیری فرمایید . 

گشودن لوله های پوسیده ی گرمابه با پودرلباس شویی : 

برای گشودن لوله ی گرمابه می بایست بی خطرترین آنها و در عین درحال حاضر اثر گذار ترین آنها‌را تعیین کرد . روش های زیادی برای مفتوح کردن گرفتگی لوله ی حام به صورت تضمنی موجود هست که اولی منش آن استعمال از پودر باسشویی میاشد . 

برای بازکردن گرفتی لوله ی خزینه ابتدا اب داغ را داخل لوله بریزید وسپس برای بازکردن لوله نیمی از پودر را داخل لوله بریزی و 

مجدد آب داغ را گشوده نمائید . در‌حالتی که گرفتگی برطرف نشد مجدد این فعالیت را تکرار نمائید تا منش گرمابه به خیر گشوده شود . برای انجام خوب تر این فعالیت میتوانید یک تلمبه ی دستی را گرم کرده و از آن استعمال کنید . 

ماده های شوینده ی استراتژی قابل قبولی برای بازکردن کفشوی فاضلاب گرمابه میباشند . از هر ماده ی شوینده ی دیگری مانند ششمپو هم میتوانید به کارگیری کنیددومین راه و روش بری بازکردن گرفتگی لوله های خزینه به کارگیری از فنر لوله بازکن برقی است که شرکتهای لوله بازکنی این عمل را برای شما به شایسته ترین صورت انجام می دهند . 

محلول های بی خطر لوله بازکنی 
گرفتگی های لوله های خانه می‌تواند یک اختلال دور از شوخی در هر منزلی باشد که رفع آن بایستی دراولویت کاری شما باشد . گشودن گرفتگی های متفاوت لوله بوسیله مواد و محلول های بی خطر لوله بازکنی در اکثری از مورد ها قادر است مشکلات شمارا برطرف کند . به کارگیری از محلول های شیمیایی خطر آفرین بوده و بکاربردن آنها سبب ساز از در بین رفتن لوله های فاضلاب و به خطر پرت کردن سالم ساکنین خانه شود . از این رو سفارش ما به شما به کار گیری از محلول های لوله بازکنی ارگانیک و خانگی میباشد . 

به کارگیری از آب جوش : 
در حالتی که نقص‌ گرفتگی لوله ی شما به دلیل تحمع چربی باشد به کار گیری از آب جوش می‌تواند موءثر باشد . بعد از هر توشه ظرف شستشو یه خرده آب جوش در لوله ی آشپزخانه بریزید تا گرفتگی حدالامکان برطرف شود . 

بازکردن سیفون آشپزخانه : 
سیفون آشپزخانه به دلیل صورت و فرمی که دارااست مواد غذایی در پیچ‌و‌خم های آن تجمع مییابد و گرفتگی لوله را موجب می شود . برای رفع گرفتگی لوله ی آشپزخانه سیفون را بازکرده و مواد مو جود در آن را تخلیه فرمایید . 

چه گونه از سود سوز آور برای بازکردن گرفتی لوله استعمال کنیم : 
سود سوز اور اعم از مواد کار کشته می‌باشد که می‌تواند گرفتگیهای شدید لوله را برطرف کند . 

لوله بازکنی به امداد جارو برقی : 
موسسه ها لوله بازکنی برای بازکردن گرفتی های از پمپ های دمنده به کارگیری می‌کنند . از آن جایی که جارو برقی هم قادر است یک دمش در لوله ساخت نماید می‌تواند برای مفتوح کردن لوله از این وسیله هم به کار گیری فرمائید . با این وسیله می توان مواد مازاد جانور در لوله را به داخل فاضلاب سوق دهی نمائید . 

به کارگیری از تلمبه ی دستی : 
یک کدام از از طریق های متداول لوله بازکنی استعمال از تلمبه ی دستی می‌باشد . برای بازکردن گرفتگی , تلمبه را بر روی محل ورود چاهک قرار دهید و آغاز به تلمبه زدن فرمائید . قبلی از انجام این فعالیت خوبتر است پاره ای تلمبه را گرم فرمایید . 

از موادطبیعی دیگری که گرفتگی های لوله را برطرف می نمایند دربرگیرنده مورد ها پایین هست . 

آب لیمو ( ماندن در لوله به دوران یک ساعت ) 
آبژاور یا این که سفیدکننده ( ماندن در لوله به برهه زمانی قریه دقیقه ) 
سه جام ب جوش و یک جام جوش شیرین ( ماندن در لوله به برهه زمانی یک ساعت ) 
یک جام سرکه ( ماندن در لوله به دوران سی دقیقه ) 
برای بازکردن لوله می‌توانید از این مواد به طور جدا استعمال فرمائید . بعداز گذشت دوران زمان رقم خورده از آب جوش برای کامل شدن شدن کار لوله بازکنی به کارگیری کنید . 

رفع گرفتگی های شدید لوله : 
در حالتی که گرفتگی لوله ی شما با امداد روش های ارگانیک گشوده نشد میتوانید از یک کمپانی لوله بازکنی ماهر برای انجام این فعالیت امداد بگیرید . شرکت ها لوله بازکنی با به کار گیری از دستگاه های توسعه یافته سوای زخم رساندن به سیستم لوله کشی خلل لوله های شما‌را برطرف خواهند نمود . 
بازسازی مجدد  نمایش سورس دانلود سورس کپی

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : لوله بازکنی کرج,لوله بازکنی,لوله بازکن, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 185 تاريخ : سه شنبه 4 ارديبهشت 1397 ساعت: 0:39

کولر آبی‌رنگ بزرگ در محیط های صنعتی مورد به کارگیری قرار می‌گیرد . سعی کولر آبی رنگ بزرگ نسبتاً با سعی کولرهای آبی رنگ خانگی شباهت داراست البته میزان هوادهی , میزان اقتدار هوادهی و پرتاب هوادهی به مراتب بیشتر از کولرهای خانگی است . تعمیرات کولر آبی مشهد

تفاوت کولر آبی رنگ بزرگ و کولر آبی‌رنگ خانگی 
میزان هوادهی کولر آبی‌رنگ بزرگ و صنعتی بیشتر از کولر آبی‌رنگ خانگی است 
در دو جور سه فاز و تک فاز ایجاد می گردند . 
حرفه هوادهی در کولر صنعتی آبی رنگ بزرگ قادر است از جور سانتریفیوژ و یا این که آکسیال باشد . 
کولر آبی‌رنگ بزرگ پرتابل صنعتی قادر است در فراخور نیاز محیط صنعتی در مکان های مختلفی قرار داده شود . 
الکترو موتور مورد استعمال در کولر آبی‌رنگ بزرگ با ای پی بالا بوده 
کولر صنعتی بزرگ دارنده سیتم کنترلی هوشمند است و قابلیت و امکان طرح ریزی هفتگی دارااست . 
در کولر های آبی رنگ بزرگ جهت چرخش آب در واسط تبخیری از پمپ های سانتریفیوژی و یا این که دو یا این که سه تا پمپ استعمال می شود . 
کولر آبی‌رنگ بزرگ ساخت تیم صنعتی گرماسرد یکی‌از شایسته ترین گزینش ها در مرزو بوم میباشد که با پباده سازی مهندسی و استعمال از کیفیت خوب ترین متریال ایجاد و به بازار عرضه میشود . 

اشکال گونه های کولر آبی رنگ بزرگ : 
کولر صنعتی سانتریفیوژی ( در گنجایش های 13000 , 18000 , 25000 , 35000 , 40000 ) 
کولر صنعتی آکسیالی ( در گنجایش های 13000 , 18000 , 25000 , 35000 , ) 
کولر صنعتی پرتابل ( در گنجایش های 13000 , 18000 , 25000 ) 
کولر صنعتی پلیمری ( در گنجایش های 13000 , 18000 , 25000 ) 
در تمام گونه های کولر های صنعتی ساخت گرماسرد از واسط تبخیری پد سلولزی 10 سانتی متری به کار گیری می‌گردد که جان دار ارتقاء بازده تا 86 % می شود . استعمال از پد سلولزی علاوه بر ارتقا بازده منجر تولید هوای تمیز و عاری می شود و از شیوع بیماری های تنفسی و چشمی به میزان متعددی می کاهد . 

سیستم های سرمایشی کولر آبی‌رنگ 18000 

کولر آبی‌رنگ 18000 یک کدام از مالامال فروش ترین گونه های کولر های صنعتی است که با دقت به گنجایش برودتی و قیمت خوب ان یکی‌از پرکاربردترین آن ها است . این کولر نسبت به ایرواشرهای با گنجایش شبیه علاوه بر بازده فراتر , بها ذیل تری هم داراست و همین دستور منجر می شود که رغبت صنعتگران بدین سیستم خنک کننده مضاعف فراوان است . 

کولر آبی‌رنگ 18000 با سیستم سرمایشی تبخیری و تولید رطوبت نسبی مطلوب برای آب و هوای گرم و کم آب اکثر وقت ها شهرهای کشور‌ایران ( نظیر تهران , اصفهان , کرمان , شیراز , گرگان , مشهد مقدس و … ) زیاد مطلوب هست . 

خصوصیت های کولر 18000 سلولزی 
سیستم سرمایشی از مدل تبخیری EVAPORATIVE 
میزان هوادهی 18000 متر مکعب بر ساعت 
فرآورده بدنه از گالوانیزه کلفت با پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره ای مقاوم در قبال نور و روشنایی بدون واسطه خورشید و رطوبت باران و محیط 
دارنده الکتروموتورژن تبریز با اقتدار 5 . 5 اسب بخار با IP54 و جریان 8 . 5 آمپر 
بازده خنکی دوچندان بالا نزدیک به 83 % 
پد سلولزی اوکراینی با ضخامت 10 سانتی متری با قدمت فراوان بالا ( حدود 3 تا 5 سال برای آب با مشقت معمولی ( آب شهری ) ) 
مجهز به سیستم پخش آب کتف ای جهت بازده فراتر و کاهش مصرف آب 
مطلوب جهت تالار هایی با شبکه کشی ( نزدیک به 20 - 25 متر ) 
تولید هوای عاری از آلاینده , ذرات آویزان و باکتری ها 
بازده فراتر و بها ذیل خیس کولرهای سلولزی اعم از کولر 18000 نسبت به ایرواشرها با گنجایش شبیه 
خنکی بیشتر نسبت به کولرهای پوشالی تا 30 % 
عدم تولید و نشر بوی نا مطبوع در محیط 
دارنده حرفه سانتریفیوژ با بالانس استاتیک و دینامیک با دستکم صدا و لرزش 
1‌سال گارانتی طلایی و سرویس ها بعداز فروش نا محدود 
تحویل 1 - 2 روز کاری 
ارسال به تمام شهرهای جمهوری اسلامی ایران 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : تعمیرات کولر آبی,تعمیر کولر آبی,تعمیرات کولر آبی مشهد, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 165 تاريخ : دوشنبه 3 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:49

شارژ گاز R410Aآموزش روش شارژ گاز R410a در کولر گازی اینورتر ( کم‌مصرف ) ؟ 

گذشته از این‌که به روش شارژ گاز R410a بپردازیم می بایست توضیحاتی داده شود تا شما با این گونه مبرد بیشتر آشنا گردید . 

گازهای فریون یا این که به عبارتی مبرد استفاده‌شده در اسباب برودتی شیمیایی بوده و از ترکیبات مختلفی تشکیل می گردد که در طی سالیان به کار گیری از آنان عملکرد شده که هرساله نوعی از این ترکیبات تهیه و تنظیم شود که علاوه بر راندمان فراتر نسبت به گازهای قدیمی‌تر با محیط سازش بیشتر و ( ODP ( OZON POTANTI DEPLETION ( تخریب لایه ازون ) کمتری داشته باشد . بیشترین تخریب لایه ازون بوسیله مبرد R11 می باشد که به‌عنوان پایه قرار داده‌شده و با عدد یک نشان داده می گردد حالا هرقدر مبرد دارنده ODP کمتری باشد صدمه کمتری به لایه ازون وارد می‌نماید .  سرویسکار کولر گازی تهران

که شما میتوانید مشاجره بی نقص آن را در برگه مبردها دنبال فرمائید . 

مواد تشکیل یا این که ترکیبات دهنده گاز R410a چیست؟ 
گاز R410a از مخلوط دو گاز ( R - 125 ( CF3CHF2 و ( R32 ( CH2F2 به‌صورت ۵۰ /۵۰ ساخته شده است که ازلحاظ سرمادهی مضاعف عالی بوده و دارنده نقطه‌جوش منفی ۵۱٫۴ - مرتبه است که در مقایسه تخت‌گاز R22 که دارنده نقطه‌جوش منفی ۴۰٫۸ سکو است دوچندان راندمان بالاتری داشته و سازگار با ODP هم هست که دارنده گنجایش سوز و سرما سازی زیاد خیر و خوبی بوده و برای مبدل‌های حرارتی کوچک مثل کولر گازی فراوان خوب ست . 

طرز شارژ کردن کولر گازی با‌گاز R410a 

با توضیحات بالا به‌صورت مختصر و موءثر با‌گاز R410a شناخت پیدا کردید و بایستی بدین نکته دقت فرمایید که‌این گاز متاع جدیدی است که در عمده کولرگازی‌های اینورتر مورداستفاده قرار می گیرد . 

فرآیند انجام عمل 

هنگامی شما با کولر گازی اینورتر مواجه می شوید برای شارژ گاز یا این که تعمیر کولر گازی اولی کاری که میکنید بایستی به برچسب فنی کولر اعتنا کرده و از گونه گاز و اندازه به عمل رفته در سیستم طمئن گردید نظیر صورت تحت که می بینید گاز آن را R410a معرفی کرده و اندازه آن را ۱٫۱۰ کیلوگرم معلوم نموده است . برچسب فنی کولر گازی 

هنگامی از مدل گاز سیستم که R410a مطمئن شدید می بایست از فقدان یا این که فقدان گاز در سیستم مطمئن گردید در صورتیکه دراین مورد مشکلی دارید به برگه شیوه شارژ گاز رجوع کنید 

بعداز موردها بالا در‌این سیستم شارژ گاز R410a به دو وضعیت می تواند وجود داشته باشد : 

خالی بودن کولر از گاز به‌صورت بدون نقص 
نبود گاز در کولر گازی اینورتر یا این که افزودن گاز R410a 
خالی بودن کولر ارز گاز به‌صورت بدون نقص 

درصورتی که سیستم کاملاً فاقد گاز R410a بود شایسته ترین و اصولی‌ترین روش برای شارژ گاز به‌صورت وزنی است که با به کارگیری از معیار اندازه مورد نیاز گاز شارژ می شود 

نکته : روی برچسب فنی دستگاه نظیر صورت بالا جور گاز و اندازه آن درج‌شده است . 

میزان گاز درج‌شده روی برچسب فنی برای ۵ متر لوله محاسبه‌شده پس در حالتی‌که در نصب کولر گازی شما میزان لوله بیشتر از ۵ متر استفاده‌شده باشد بایستی به ازای هر متر لوله بیشتر ۲۰ گرم گاز به سیستم اضافه‌تر شارژ نمائید 

ولی در‌صورتی‌که برای شارژ گاز معیار نداشتید میتوانید با به کار گیری از گیج مانوفیلد به اندازه ۱۱۰ PSI تا ۱۲۰ PSI گاز شارژ نمایید اما این اندازه گاز برای وقتی است که دمای محیط باطن یعنی وی اواپراتور ۲۷ سکو سانتی‌گراد و دمای محیط خارج یعنی کندانسور ۲۵ سکو سانتی‌گراد باشد دقت داشته باشید گاز R410a بایستی حتماً به‌صورت مایع شارژ شود یعنی هنگام شارژ بایستی کپسول را برعکس نمائید مثل صورت پایین : شارژ گاز R410a 

به دلیل فرکانسی بودن موتور کولرهای گازی اینورتر نمیتوان آنها را با استعمال از آمپر دستگاه شارژ کرد چون کمپرسور این مدل سیستم دائماً مبنی بر دمای محیط و امر استفاده کننده به کولر در هم اکنون تغییر و تحول به دور موتور است یعنی شاید الآن در بیشترین شرایط خویش باشد مثلاً ۶ آمپر اما یکسری ثانیه آن گاه در کمترین وضعیت یعنی ۱ آمپر . پس به‌هیچ‌عنوان این روش برای شارژ گاز R410a سفارش نمیشود . 

فقدان گاز در کولر گازی اینورتر یا این که افزودن گاز R410a 

وقتی که شما با سیستمی روبرو می شوید که متوجه می شوید گاز آن براثر نشتی یا این که هر علت دیگر کم شده شده‌است پس از جستن علت نبود گاز می بایست آن را شارژ فرمائید . 

افزودن گاز R410a با‌گاز R22 یه خرده تفاوت داراست 

با اعتنا به این که گاز R410a از دو گاز گوناگون تشکل شده‌است زمانی سیستم نشتی دارااست شما دقیقاً نمی‌دانید که چه میزان از کدام گاز در سیستم وجود دار د و چه اندازه از کدام گاز خارج‌شده است پس اصولی‌ترین و علمی‌ترین روش این است که در صورتی متوجه شدید ۱۰ % تا ۱۵ % بیشتر از گاز کل سیستم کم شده شده‌است حتماً می بایست تمام گاز را خالی کرده و مجدد آن را شارژ نمائید اما درصورتی که کمتر از اندازه ذکرشده از سیستم گاز خالی‌شده بود می توانید آن اندازه را به طور مایع طولانی تر فرمائید . 

نکته : اما روش بالا روش علمی و اصولی شارژ گاز R410a کولر گازی اینورتر است البته به دلایلی که مطمئناً شما نیز در صورتی‌که جزء تعمیرکاران اهل ایران باشید می دانید در کشور ایران اکثری از تعمیرکاران به‌این روش فعالیت نمیکنند و در هر حالتی از نبود گاز , گاز را به سیستم بیشتر می کنند که‌این فعالیت مشکلات پایین را به همراه خواهد داشت 

سیستم راندمان و سرمای کافی را نخواهد داشت 
در زمان طولانی سبب صدمه زدن به کمپرسور میگردد 
روغن کولر گازی را فاسد می کند 
و مطمئناً مشتری از سرمای دستگاه راضی نبوده و این‌یک امتیاز منفی ( ازلحاظ کسب درآمد درازمدت ) برای یک تعمیرکار است که یک مشتری ناراضی داشته باشد 
 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : سرویس کولرگازی,کولر گازی,سرویس و تعمیر کولر, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 195 تاريخ : دوشنبه 3 ارديبهشت 1397 ساعت: 2:16

همگی ساله تعداد متعددی از حادثه ها مجموعه نجات اداره آتش‌ آدرس را رویدادها چاه فاضلاب تشکیل می دهد و گویا است در هریک از این رویدادها , تلفات مالی و جانی فراوانی را هم به همراه داشته است .  لایروبی و تخلیه چاه

از سالها قبلی تا به امروز هزاران رینگ چاه با روشهای گوناگون در محیط استان تهران و پایتخت حفر شده که حادثه ها متفاوت ناشی از این چاهها هر روزه یقه گیر شهروندان شده و جان و متاع آنها‌را به خطر میاندازد . 

از سوی دیگر زیرا این جور چاهها با گذشت زمان فرسوده میگردند بدین ترتیب گونه های چاهها همواره حامله رخداد ای ناراحت کننده برای مردمان می‌باشند , به همین بهانه خطرها ناشی از وخیم بودن چاه , هنگامی معلوم می شود که شخصی از ساکنان ساختمان با ریزش دهانه چاه مواجه شده و به عمق آن سقوط نماید و در پایین خروارها خاک و سنگ مدفون میشود . 

به نظر می رسد تا وقتیکه حفر این چاهها ادامه داشته باشد پیدایش حادثه ها ناشی از آن هم دوام خواهد داشت , ولی برای کاهش رویدادها چاه ضروری است ضوابط ما یحتاج از طرف مسئولان دستور به صورت دور از شوخی مورد دقت قرار گرفته شود و نیز چنین مهندسین ناظر در احداث ایمن این جور بناها ارزیابی دائمی داشته باشند . 

در این جهت اداره حریق آدرس هم خویش را مسئول می داند تا مردمان را هر چه بیشتر از خطرها چاهها علی الخصوص چاههای فاضلاب با خبر سازد و شهروندان نیز این حق را دارا هستند تا داده ها بیشتری راجع‌به خطرها چاه داشته باشند و با دانش و درایت بیشتری خویش را از خطرها بدور نمایند . 

به همین جهت مهندس محمود قدیری نائب رئیس پیشگیری اداره حریق آدرس استان تهران و پایتخت گفتگویی با ما داشته تا راجع‌به گونه های حادثه ها ناشی از چاه فاضلاب , چگونگی وقوع حادثه ها مرتبط با چاهها و همینطور راههای پیشگیری از این رویدادها توضیح دهد که مشروح این مصاحبه را پیرو می‌خوانیم : 

در استان تهران و پایتخت چه دسته چاههایی موجود هست و کماکان حفر میشود؟ 

اما در استان تهران و پایتخت چاههای مختلفی با هدف ها مختلفی حفر میشود البته به طور کلی دو گونه می‌باشند , یکی چاههای آب و دیگری چاههای فاضلاب 

کدام یک از چاهها واقعه ساز هستند؟ 

هر مورد از اشکال چاه می تواند رخداد ساز باشد ولی درین بین چاههای فاضلاب از فراوانی و پتانسیل بیشتری در زمینه‌ی پیدایش رویدادها مرگبار برخوردار می باشند . 

آیا برای حفر چاه نیازی به گرفتن مجوز میباشد؟ 

اساسا برای حفر چاههای فاضلاب نیازی به اخذ مجوز نیست اما برای حفر چاههای آب حتما بایستی اذن حفر چاه از اداره آب به طور جواز اخذ شود . 

آیا کارگران حفر چاه و تخلیه چاه زیر بررسی سازمان های مسئول قرار دارند؟ 

با اعتنا به اطلاعات دردسترس هیچ اداره و یا این که نهادی از قبیل ارگانهای مدنی و یا این که شهرداری بر کار این کارگران ( کارگران تخلیه چاه و حفر چاه ) ارزیابی و کنترلی ندارند . 

مهمترین نکات ایمنی از نگاه اداره حریق آدرس برای به دست‌کم رساندن وقوع این جور حادثه ها چیست؟ 

در حالتی که اصول علمی و ایمنی در حفر چاه , تخلیه چاه و یا این که هر کار دیگر از سمت مهندسان , پیمانکاران و و همینطور مقنیها , حفاران و چاهکنها به نظیر تمام شغل های عمرانی و ساختمانی دیگر در حیث گرفته شود می توانیم امیدوار باشیم که تعداد پیدایش این دسته رویدادها به دست‌کم رسد . برخی از مهمترین این اصول عبارتند از : 

الف ) شناسایی فرآورده و جور خاک محل متبوع برای حفر چاه و رعایت نکات ایمنی برای مقاوم سازی دهانه چاه در پروسه گوناگون 

ب ) بررسی مسافت محل حفر چاه با چاههای مو جود و کهن : در صورتیکه مسافت در میان چاهها کم باشد در هنگام حفر چاه این قابلیت موجود هست که دیواره دربین چاهها تخریب شده و محتویات چاه همسایه به باطن چاه جدید ساز نفوذ نماید و به درون آن تخلیه شود که‌این شرایط بدون شک سبب پیدایش رویدادها خطرناک و مرگ توشه میشود . 

ج ) به کار گیری از ابزار و اثاثیه استاندارد و قابل اعتماد : استعمال چرخ چاههای غیرمقاوم و شکسته و یا این که طنابهای غیر مقاوم و یا این که مقاوم مجروح می‌تواند احتمال سقوط افرادویا دپو و ظروف انتقال خاک را ارتقاء داده ومنجر به زخم دیدگی و مرگ اشخاص شود . 

د ) وقتی که کارگری درگیر حفاری باطن چاه است , شخص دیگری تحت عنوان ناظر ایمنی برفراز چاه ( دهانه چاه ) بایستی وظیفه حفظ از مسایل ایمنی و سقوط اشیا به باطن چاه را برعهده گیرد . 

ه ) به کارگیری از امکانات حفاظت شخصی نظیر کلاه , کفش ایمنی , دستکش و هارنس نقش مؤثری در کاهش صدمات در رویدادها چاه را ایفا می‌کند . 

و ) قبلی از ورود به باطن چاه می بایست از مسئله کلیدی مطمئن بود : 

۱ - عدم وجود گازهای سمی چاه بویژه سولفید هیدروژن ( H2S ) در درون چاه که تحت عنوان یک کدام از مهم‌ترین کارداران پیدایش حادثه ها و سوانح مرگبار بشمار میآید ; استعمال از دستگاههای گازسنج منحصر چاه برای شناسایی این گاز مضاعف موثر است . 

۲ - ثبات و پایداری خاک دیوارههای چاه 

ز ) استعمال از لامپ فروغ و روشنایی چاه با ولتاژ حداکثر ۴۸ ولت اعم از نکات حتمی به شمار میآید ; زیرا استعمال از ولتاژ بیشتر از این در باطن چاه که تن از با خاک مرطوب رابطه دارااست مضاعف خطرناک است و احتمال دارد منجر برق گرفتگی و مرگ اشخاص شود . 

ح ) بعداز بارندگی و یا این که نفوذ آب به اطراف رینگ چاه و یا این که داخل چاه , رعایت تمام جوانب احتیاط برای انجام عملیات داخل چاه می بایست در لحاظ گرفته شود . 

ط ) تخلیه نخالهها و خاکهای چاه در صورت قابلیت می بایست در مسافت نسبتا به دور از چاه صورت پذیرد . پیشنهاد می شود این مسافت کمتر از ۳ متر نباشد . 

ی ) چاههای فاضلاب منازل به ویژه چاههای کهن ( اگر چه که منازل مرمت شده باشد ) به یکی‌از پتانسیلهای خطر ساز خانهها تبدیل شده‌است . برای اطمینان از عدم ریزش چاه رعایت این نکات واجب است : 

۱ - محل و مکان ظریف چاه برای ساکنین ساختمان مشخص و معلوم باشد . 

۲ - ساکنین ساختمن هرگونه نشست زمین در محل چاه و یا این که ساخت ترک در دیوارهای در حدود آن را دور از شوخی بگیرند . 

۳ - در صورت نمناک بودن دیوارها , اطراف و یا این که کف زمین , ایراد را با یک کارشناس چاه برای بررسی شرایط در بین بگذارید ; دراین باره اداره حریق آدرس استان تهران

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : لایروبی چاه,لایروبی و حفر چاه,لایروبی و تخلیه چاه, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 209 تاريخ : يکشنبه 2 ارديبهشت 1397 ساعت: 21:30

مقاوم در قبال کلر و مواد شیمیایی در سیستم لوله کشی UPVC : لوله و اتصالات یو پی او سی مقاومت بالا در قبال کلر و مواد شیمیای و خوردگی دارا هستند . مقاومت زیر فلزات در قبال کلر سبب خورده شدن آنان و در پلیمرهایی نظیر PP منجر کم آب شدن و آسیب پذیر خیس شدن میشود که‌این دستور سبب ساز کوتاهتر شدن قدمت این سیستم ها و امکانات آنان میشود در حالیکه این نقص‌ در لوله و اتصالات UPVC حل شده‌است .  نصب شیرآلات

عدم رسوب گیری و زنگ زدگی در سیستم لوله کشی یو پی او سی UPVC : در استخر ها و محل هایی نظیر جکوزی که آب گرم در آن جریان داراست به مرور زمان رسوب متعددی که حاصل از املاح و مواد ضدعفونی هست در اتصالات و شیر آلات تشکیل میشود . این ایراد که در کل سیستم لوله کشی فلزی ( گالوانیزه و استیل ) به فراوانی مشهود است منجر افت فشار و از فعالیت افتادن شیر آلات خواهد شد . در حالیکه نقص‌ فوق در سیستم های لوله کشی یو پی او سی UPVC حل شده‌است 

نصب پر سرعت , راحت و کم هزینه سیستم لوله کشی UPVC : نصب سرعت بالا و آسوده با مخارج نصب ذیل خیس در سیستم لوله کشی یو پی او سیUPVC در مقایسه با بقیه سیستم ها لوله کشی استخر , همینطور زیبایی و هماهنگی سیستم لوله کشی یو پی او سی UPVC خلاف فلزات ( گالوانیزه , استیل ) و پلیمرهای دیگر اعم از پلی اتیلن که نیاز به ساپورت کردن برای نمای خوبتر دارا هستند و حجم بیشتری برای فضای موتور منزل و تاسیسات می‌گیرند از سایر علل برتری یو پی او سی PVCU نسبت به سیستم های لوله کشی شبیه است . 

آب بندی مطمئن در سیستم های لوله کشی UPVC : مثلا در اتصالات پلی اتیلن که به دو روش جوشی و کوپلی است که دسته جوشی در صورت اجرای درست مطمئن خیس خواهد بود به دلیل ارتقا ارتفاع فراوان پلی اتیلن علیه دما و فشار بالای سیستم لوله کشی جکوزی این سیستم ها در نقطه اتصال ضعیف می‌باشند و به دلیل عدم سازش پلیمر با بتن بنابرین آب بندی لوله ها به خصوص لوله های مکش استخر که از بتن عبور می‌کنند زیاد خلل است که‌این ایراد در سیستم لوله کشی نوین PVCU با امداد والکراس یا این که رینگ آب بند حل شده‌است . و همین طور عدم آب بندی مطلوب در مقاطع عبور لوله از بتن در لوله کشی استخر و جکوزی که‌این خلل در لوله کشی یو پی او سی UPVC حل شده‌است . 

قابلیت استعمال لوله , اتصالات وشیرآلات UPVC در موتور منزل های استخر و جکوزی : که به جهت تنوع مضاعف اتصالات و شیرآلات یو پی او سی UPVC در موتور منزل های استخر و جکوزی قابل به کار گیری است که‌این دستور مثلا برای اتصالات و شیرآلات پلی اتیلن و یا این که پلی پروپلین قابل صحت نیست . 

مقاومت لوله و اتصالات UPVC در قبال حریق : سیستم لوله کشی یو پی او سی UPVC هیچ نوع رسانایی به احتراق ندارد و بایستی در لحاظ گرفت که در حالت رخداد حریق به هیچ وجه قابلیت و امکان نفوذ به مرحله لوله یو پی او سی را ندارند . 

مرحله صاف و صیغلی لوله های UPVC : لوله های یو پی او سی از مواد بی رنگ و رایحه ساخته میشوند به همین علت از مرحله درون آینه صاف خویش , لوله های UPVCیوپی او سی دست کم جریان حیف کردن از آن رد می شود , خاصیت فیزیکی لوله هایUPVC هیچگونه تاثیر پذیری از آفتاب بی واسطه و یا این که برف و باران ندارند . 

قابلیت اجرای شیب در لوله های UPVC : برخی اوقات نیاز است سیستم لوله کشی در سمت موتور منزل دارنده شیب باشد که‌این فرمان به راحتی در سیستم لوله کشی یو پی او سی UPVC قابل انجام هست . 

افت دوچندان کم فشار سیستم لوله کشی UPVC نسبت به سایر سیستم ها 

ضد رسوب و ضد اسید بودن لوله , اتصالات و شیرآلات UPVC از سایر مزیت های این سیستم نسبت به دیگر سیستم های لوله کشی است . 

ارتفاع قدمت بالا لوله و اتصالات UPVC : به دلیل مقاومت در قبال مواد شیمیایی و خوردگی ارتفاع قدمت لوله , اتصالات و شیرآلات یو پی او سی UPVC مضاعف بالا می‌باشد . 

تنوع مضاعف اتصالات و شیرآلات UPVC : تنوع مضاعف بالای اتصالات و شیرآلات یو پی او سی درمقابل سیستم های لوله کشی مثل پلی اتیلن , پلی پروپلینPP , فلزی ( گالوانیزه ) , و پنج لایه 

مقرون به صرفه بودن سیستم لوله کشی UPVC برعلیه با سیستم های لوله کشی ۵ لایه و استیل 

جانور بودن لوله , اتصالات , شیر آلات فشار قدرتمند UPVC از سایز ۱۶ تا ۳۱۵ : که تنها این تنوع در سیستم لوله کشی یو پی او سی UPVC وجود دارد و برای مثال در سیستم های ۵ لایه تأمین لوله و اتصالات بالای ۳۲ میلیمتر خلل و سایزهای بالای ۷۵ میلیمتر هم تماما سفارشی و حداکثر ۱۱۰ میلیمتر میباشد و این ایراد راجع به لوله و اتصالات پلی پروپلین PP هم درستی می نماید 

اجرای زیاد سهل و آسان سیستم لوله کشی UPVC نسبت به دیگر سیستم های لوله کشی 

استحکام فراوان بالای سیستم لوله کشی UPVC نسبت به وزن فراوان تحت آن‌ها که مثلا وزن لوله های یو پی او سی یک پنجم لوله های فولادی است از سایر مزیت های سیستم لوله کشی یو پی او سی UPVC می‌باشد که در هنگام حمل و نقل امداد متعددی می نماید . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : نصب شیرآلات,لوله کشی,لوله کشی و نصب شیرآلات, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 2 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:44

کرمان - مدیرعامل اداره مدیر پسماند شهرداری کرمان از تشکیل کمیته‌ای به اسم کمیته جهت دهی پسماندهای ساختمانی در شهر کرمان خبر اعطا کرد . حمل نخاله شرق تهران

اسمعیل جهانشاهی در گفتمان با خبر نگار مهر با اشاره به صادر شدن کارت عضویت برای خودروهای حامل پسماندهای ساختمانی اظهار‌کرد : کامل شدن این طرح فارغ از همیاری پلیس راهور به سود نمی رسد . 

او بابیان اینکه که‌این طرح با بیان شورا در بخش ها چهارگانه اجرا میگردد , اظهار داشت : گرچه محل تخلیه خاک و نخاله , بیرون از اطراف شهر بوده و به سازمان رویکرد و منابع ارگانیک وابسته است , ولی با این وجود اجرائیات شهرداری , شهر را تا پس از پمپ بنزین در اختیار گرفتن می نماید . 

او با اشاره به عدم دخالت رسمی شهرداری در این زمینه تاکید کرد : طبق مصوبات کارگروه پسماند شهرستان کرمان , دستگاه‌های مذکور مکلف به چک و در دست گرفتن محور یاد شده می‌باشند . 

جهانشاهی با تاکید بر این که طرح سوق‌دهی پسماندهای ساختمانی , به وسیله اداره مدیر پسماند تدوین کردن و بوسیله نائب رئیس سرویس ها شهری به شورای اسلامی شهر برای ثبت , ارسال شده‌است , ذکر کرد : این طرح بعد از بررسی بوسیله شورا و ثبت , برای اجرا به شهرداری‌های بخشها چهارگانه بیان می شود . 

او بابیان این‌که اداره رئیس پسماند اکنون برای اجرای طرح یاد شده سه وبسایت تخلیه پسماندهای ساختمانی در لحاظ گرفته است , ذکر کرد : سایت‌های مذکور در محل‌های معدن شن و ماسه شهرداری بنا شده در سرآسیاب , جاده کوه پایه پیچ باباکمال و معدن شن و ماسه ضمانتی جاده کوه باداموئیه واقع گردیده اند که تمامی مورد تایید اداره محیط زیست و بقیه سازمان‌های ذی‌ربط میباشند . 

او در باب وب سایت جاده جوپار اظهار داشت : با دقت به این که این تارنما بیرون از اطراف شهر و تعطیل است , شهرداری طبق وظیفه رسمی خویش , به وسیله اجرائیات ناحیه سه از تخلیه غیر مجاز پسماندهای ساختمانی تا پس از پمپ بنزین خودداری مینماید . 

جهانشاهی با اشاره به عدم دخالت رسمی شهرداری درین محور , تصریح کرد : طبق مصوبات کارگروه پسماند شهرستان کرمان , اداره ها رویه و منابع ارگانیک تحت عنوان مسئول در اختیار گرفتن و ارزیابی در‌این محور رقم خورده گردیده اند ; ضمن این‌که تطهیر و دوری از تخلیه غیر مجاز پسماندهای ساختمانی در اطراف رویکرد و تاغ‌زارها بر عهده این دو سازمان است . 

انجام مطالعات طرح جامع پسماند در ۲۸ شهر هرمزگان 

بندرعباس - نائب رئیس کارها عمرانی استانداری هرمزگان از انجام مطالعات طرح جامع پسماند در ۲۸ شهر استان هرمزگان خبر اعطا کرد . 
به نقل از خبر نگار مهر , عباس شیرخانلو ظهر یک شنبه در گرد هم آیی کارگروه مدیر پسماند استان هرمزگان خواهان جمع‏ آوری آشغال ها و پسماندهای و نخاله‏ ای اطراف شهر بندرعباس بوسیله شهرداری بندرعباس شد . 

او ادامه اعطا کرد : طبق ضابطه شهرداری ها ملزم به محاسبه بر کارها مربوط در اطراف شهرها می باشند و اعم از این مورد ها گردآوری آشغال و پسماندها در اطراف شهری است . 

نائب رئیس هماهنگی کارها عمرانی استانداری هرمزگان افزود : کالج علم ها طبی مکلف به ارزیابی بیشتر بر مراحل گردآوری آشغال های عفونی و غیر عفونی در مرکزها بهداشتی و درمانی در تراز استان است . 

شیرخانلو از انجام مطالعات طرح جامع پسماند در ۲۸ شهر استان هرمزگان خبر بخشید و ابلاغ داشت : از این تعداد پنج طرح به ثبت پژوهشکده اداره شهرداری ها و دهیاری های مرزوبوم رسیده و بقیه طرح ها هم در آتی در حدود ثبت خواهند رسید که ثبت این طرح ها می‏تواند کمک‏ های مالی اداره شهرداری ها را بدنبال داشته باشد . 

او اعلام‌کرد : همینطور در گردهمایی روز جاری هم طرح جامع پسماند شهرهای بستک و جبهه و دهیاری های اطراف این شهرها به ثبت کارگروه مدیر پسماند استان رسید . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : حمل نخاله,حمل نخاله ساختمانی,حمل نخاله در شرق تهران, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 186 تاريخ : يکشنبه 2 ارديبهشت 1397 ساعت: 14:13

 خرم‌آباد - مدیرکل محیط‌زیست لرستان از شرایط زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی در شهرها و جاده‌های این استان انتقاد کرد . 

به نقل از خبر نگار مهر , مهرداد فتحی بیرانوند در نشست ستاد سرویس ها اجرایی هجرت در سخنانی با بیان این که استان لرستان دارنده جاذبه‌های ارگانیک فراوانی است اظهار داشت : طبیعت قشنگ و بخشها توریسم آن در تبدیل لرستان از محل عبادت به مقصد توریسم تأثیرگذار است .  حمل نخاله ساختمانی جنوب تهران

او با بیان این که برنامه‌های خویش را برای حفاظت از محیط‌زیست استان پیش‌بینی کرده‌ایم تیتر کرد : در این خصوص مباحث فرهنگی در امر فعالیت قرارگرفته است . 

مدیرکل محیط‌زیست لرستان با بیان این که متأسفانه خیلی از شهرها درباره با زباله‌ها شرایط نیکی ندارند اعلام‌کرد : در این طریق همیاران ما در کلیه شهرستان‌ها مأمور یافته‌اند تا نسبت به پاک‌سازی پسماندهای شهرها مبادرت نمایند . 

فتحی بیرانوند همینطور با اشاره به این‌که همینطور متأسفانه نخاله‌های ساختمانی در جاده‌های استان منظر بدی را ساخت کرده‌اند اظهار کرد : این نقاط در هم اکنون شناسایی می باشند و امید‌داریم با همیاری راهداری این نخاله‌ها جمع‌آوری شوند . 

او با بیان این که در طول روز طبیعت هم با همیاری شهرداری‌ها توزیع کیسه‌های آشغال را خوا‌هیم داشت ابلاغ داشت : تشکیل گشت‌های مشترک با ارثیه فرهنگی برای محافظت طبیعت و پرهیز از انقطاع درختان را خوا‌هیم داشت . 

مدیرکل محیط‌زیست لرستان با اشاره به جمع‌آوری سبزه‌های عید با همیاری شهرداران هم اعلام کرد : همینطور پاک‌سازی نمادین کلیه شهرهای استان با همیاری تشکل‌های زیست‌محیطی را خوا‌هیم داشت . 

فتحی بیرانوند از نصب بنر و توصیه‌های زیست‌محیطی در مرحله شهرها خبر اعطا کرد و اذعان کرد : همینطور ارزیابی بر رستوران‌ها و بیمارستان‌ها و . . . درباره با پسماندها را انجام می دهیم . 

اجرای طرح «نهضت پاکیزگی» در پلدختر ; سفره «هفت‌سین» پهن می‌گردد 

پلدختر - شهر دار پلدختر از اجرای طرح «نهضت پاکیزگی» در‌این شهر هم زمان با فرارسیدن روز ها عید نوروز خبر بخشید . 
صمد چراغی پور در گفت‌وگو با خبر نگار مهر اظهار داشت : با دقت به نزدیک شدن به روز ها عید باستانی شهرداری با بسیج تجهیزات و آماده‌سازی و زیباسازی فضای شهری تمام تمهیدات واجب برای میزبانی از مسافران و گردشگران اندیشیده است . 

اجرای طرح «نهضت پاکیزگی» 

او با بیان این‌که تمامی لکه‌گیری‌ها تا پایان سال انجام خواهد شد خاطرنشان کرد : تمامی حفاری‌های تراز معابرشهر پلدختر از ۱۵ اسفند سرازیر تا ۲۰ فروردین‌ماه سال آتی تعطیل خواهد شد . 

شهر‌دار پلدختر افزود : شهرداری پلدختر نسبت به خرید بیش تر از ۱۵ هزار گل فصلی و تهیه و تنظیم و غرس بیش تر از دو هزار نهال از گونه سایه‌دار و دکوری تا پایان سال مبادرت خواهد کرد . 

چراغی پور اظهار کرد : شهرداری با رنگ‌آمیزی جداول و بلوارها , تعمیر و بهسازی سرویس‌های بهداشتی , نمازخانه‌ها و زیباسازی صورت شهر به استقبال عید و مسافران نوروزی خواهد رفت . 

او افزود : ستاد سرویس ها مهاجرت در شهرداری پلدختر تشکیل و تا به امروز دو گرد هم آیی برای هر چه‌بهتر برنامه‌ریزی و ارائه سرویس ها مناسب به مسافران و شهروندان تشکیل شده است . 

چراغی پور تصریح کرد : از اوایل اسفند جمع‌آوری نخاله‌های تراز شهر به عنوان طرح «نهضت پاکیزگی» آغازشده و تا پاک‌سازی رخ شهر ادامه خواهد داشت . 

سفره «هفت‌سین» پهن می شود 

او افزود : شهرداری نسبت به تنظیم سفره هفت‌سین مبادرت و در محل ورود شمالی شهر کمپ شهرداری برای استقبال از مسافران و تحویل هدایایی در لحظه تحویل سال و تهیه و تنظیم بروشورهای موعظه مبادرت می گردد . 

شهر دار پلدختر ذکر کرد : به یاری بخش محرمانه عمل برپایی نمایشگاه عرضه سوغات محلی و برگزاری جشن و پای کوبی و موسیقی محلی انجام خواهد شد . 

او افزود : نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی در محل ورود جنوبی جنب عرصه بسیج و نمازخانه و توالت ضلع شمالی شهر جنب پل تاریخی در درحال حاضر تعمیر و تجدید بنا حساس و آماده‌سازی برای به کارگیری مسافران است . 

چراغی پور اذعان کرد : همیاری واجب با آموزش‌وپرورش در زمینه‌ی اسکان مسافران و هلال‌احمر و ارثیه فرهنگی از سمت شهرداری به فعالیت خواهد آمد . 

او افزود : توقع میرود بقیه دستگاه‌های مربوطه در مشاجره سرویس ها مهاجرت با شهرداری همیاری حتمی به عمل‌آورند , به‌ویژه گرفتاری با اهمیت شهرداری دوری از ورود عشایر کوچ روبه‌داخل شهر پلدختر است . 

شهر دار پلدختر اظهار امیدواری کرد : با پیش بینی ها دستگاه‌های مربوطه به‌ویژه کارها عشایر , منابع ارگانیک , نیروی انتظامی بتوان بازدارنده از ورود عشایر کوچ رو به داخل شهر شد تا حقوق و دستمزد شهروندان تضعیف نشود . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : حمل نخاله,حمل نخاله ساختمانی,حمل نخاله در تهران, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 191 تاريخ : يکشنبه 2 ارديبهشت 1397 ساعت: 13:13

چک بر دما و فشار در دیگ الکتریکی با به کار گیری از سنسور حرارتی در دست گرفتن می شود . فشار آب برای تهیه آب استعمال می شود . آب , آمدن به مخزن , در آن قراردارد ارزیابی کردن روزنه . با امداد آن , خون ریزی هوا هم انجام می شود , که در هنگام جایگزینی واحد باخت خورده میتواند به سیستم تامین آب وارد شود . شیر بر روی تامین آب از دیگ نصب شده‌است . با امداد آن , در صورت جایگزینی یا این که تعمیر هر چکیده , می‌توانید آب را جدا نمایید . نصب آبگرمکن

دیگ الکتریکی برای به کار گیری در نزدیکی ساعت کارآمدتر است . آب در آن بایستی در کلیه اوقات باشد و می بایست یک خروجی غیر وابسته داشته باشد . درصورتی که هیچ رینگ زمین وجود نداشته باشد , حتمی است صورت پذیرد ( این حقیقت برای عارضه ها ایمنی در مقابل یک مدار کوتاه به تسکین دهنده اصلی است , در فیض , تمام آب در سیستم احتمالا ذیل ولتاژ باشد ) . 

برای یک منزل بزرگ که در آن خانواده های یک و یک‌سری خانواده معاش می نمایند , خوب تر است از کف , دیگ بخار متمرکز برای گنجایش 100 تا 200 لیتر استعمال شود . برای یک فصل تابستان چنین دیگهای بخار نمی گیرند , چون مخارج گرمایش آن مضاعف مضاعف است . چقدر می بایست دیگ بخرم؟ 

دیگ های با صرفه برای منزل مرزوبوم تانک های 50 تا 100 لیتر با دو کیلوگرم دیزل وجود خواهد داشت . وی با گاز آب را گرم می نماید ( برای 1 . 5 تا 3 ساعت ) , در حالی که هزینه برق کم است . دارای شهرت ترین ساخت کنندگان عبارتند از : Termor , Atlantik , Vaillant , Drazice . 

دیگ بخار گاز حضور مهم گاز در اطراف منزل و انشعاب آن به باطن منزل , سبب می شود این روش کارآمدتر باشد و ارگان های انرژی ارزان خیس . تعیین یک دیگ بخار برای یک منزل در درحال حاضر اجرا بر روی گاز می بایست در برند های مثل Ariston در 95 لیتر , Vaillant در 130 لیتر Viessmann متوقف شود . این معمول ترین , قابل اطمینان و تقاضای تقاضا است آبگرمکن گاز برای فصل تابستان 

هنگام استعمال از هر امکانات گاز در اتاق بایستی سیستم قابل اعتماد تهویه هوا باشد . 

معایب گاز دیگهای بخار : 

برای نصب امکانات گاز می بایست جواز مطلوب را از خدمت گاز در محل اقامت خویش بگیرد . همینطور , فارغ از آن ها , نصب دیگ بخار غیررسمی خواهد بود ; 
حتمی است بسته بندی مطلوب اوراق مرتبط با ثبت امکانات گاز صادر شود . این شاید یه خرده ارتفاع بکشد ; 
در سیستم گاز , ضروری است فشار کم داشته باشد ; 
برای نصب دیگ بخار گاز نیاز به فضای بیشتری دارید 
کلیه عمل با امکانات هزینه متعددی خواهد داشت . 

دیگ بخار چوب ضوابط برای تعیین یک دیگ بخار چوب , خصوصیت های نصب باکس : مستقل یا این که جوش داده شده‌است . با یک باکس جوش داده شده , زمان گرمایش 30 % کاهش می‌یابد , ولی در صورت فساد , چنین کوره برای تعمیر زیاد مشقت بار است . از‌آنجا که بخش اعظمی از ساکنان تابستانی , آن‌ها یک دیگ بخار چوب را با کوره غیروابسته تعیین می نمایند .

یک دیگ بخار چوب می‌تواند تحت عنوان یک دستگاه گرمایشی سرویس نماید . تحت عنوان سوخت , همگی چیز که می سوزد استعمال می شود ولی هیچ مخلوط شیمیایی ندارد ( سوخت جامد , هیزم , چیپس , صفحه , مقوا , گلوله ) . 

آبگرمکن چوبی در محل کلبه مورد به کار گیری قرار می گیرد , جایی که هیچ الکتریسیته و هیچ مرجع گاز نیست . ساختار و اصول آن‌ها فراوان معمولی است . مخزن را در کوره قرار دهید . در باطن مخزن لوله دود نصب شده‌است . با امداد آن , آب گرم می شود . 

حرارت غیر بی واسطه بویلر . این دسته بخاری آب تحت عنوان یک مرجع حرارت , از آب گرم سیستم گرمایشی به کار گیری می نماید . پباده سازی آن یک ظرف است که در آن یک سیم پیچ ( یک لوله گرمایش ) نصب شده‌است . این نقش مبدل حرارتی را بازی می نماید - انتقال آب گرم از روش لوله , گرما به آب در مخزن را حرارت می‌دهد و آن را به دمای متبوع حرارت میدهد . 

این روش ارائه یک منزل با آب گرم , ارزان خیس از آن است که نیازی به هزینه مازاد برق و گاز ندارد . گردش آب با به کار گیری از یک پمپ منحصربه‌فرد که به سیستم آب گرم ( تامین آب گرم ) متصل است , انجام می شود . 

تاکنون , ایجاد کنندگان متعددی میباشند که محصول ها باکیفیت ساخت می نمایند . 

طرز تعیین یک دیگ بخار غیر بی واسطه از طیف وسیعی از مدل؟ دیگهای دوست داستنی ترین و قابل اعتماد اثبات ایجاد کنندگان Drazice , ACV هوشمند , VIESSMANN , BUDERUS , وایلانت , یانکرز بوش GRUPPE , بازتاب , کمپانی فرانسوی سونیه دوال , لهستان از Galmet , ایتالیایی برتا و BAXI . 

کدام دیگ بخار را برای اقامت تابستانی گزینش کنید؟ 
در‌حالتی که ما در زمینه‌ی مزایا و معایب کلام کنیم , بایستی از هر دسته بویلر در یک مورد یگانه استعمال کنیم . 

هنگام گزینش یک دیگ الکتریکی , می بایست مصرف برق آن را در حیث گرفت . برای ساکنان تابستانی که به تدریج از منزل به منزل میایند , این دیگ بخار یک کدام از راحت ترین هاست , چون این کافی است تا آن را به خروجی وصل نمایید تا آن را استارت نمایید . در حالی که چیزها را گشوده فرمایید , آب برای گرم کردن به دمای مناسب طول خواهد کشید . در اینجا اضطراری است که آسانی نصب آن را در حیث بگیریم , که قادر است غیر وابسته باشد سوای جواز های مازاد . 

بررسی دیگهای گاز قابلیت گزینش مطلوب برای نصب آن‌ها در تراس را مهیا می نماید , ممکن است راحت خیس آن‌ها را در منزل یک محل اقامت دایم نصب فرمایید . مخارج بالا و روش نصب با دخالت خدمت گاز , و همینطور زمان زمان طولانی جهت دریافت گرفتن مجوز , نمی تواند به نظر اقتصادی خویش را توجیه نماید . 

دیگهای سوخت جامد نسبت به موادتشکیل دهنده گرمایش گذشته مضاعف ارزان خیس می‌باشند , چون آنان میتوانند خیر فقط برای گرم کردن آب , بلکه همینطور تحت عنوان یک دستگاه گرمایشی استعمال شوند . البته در اینجا حساس است که اطمینان حاصل شود که آن را با گاز خنک نمی‌شود . برای انجام این فعالیت , شما بایستی مدام در حوالی آن قرار بگیرید و سوخت را پرتاب فرمایید . 

مورد ایده آل به حیث می‌رسد دیگ بخار غیر بی واسطه است . البته در فصل‌تابستان , زمانی که گرمایش در منزل خاموش است , دیگ بخار فعالیت خویش

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : نصب آبگرمکن,آبگرمکن,خرید آبگرمکن, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 176 تاريخ : يکشنبه 2 ارديبهشت 1397 ساعت: 1:24

۱ - چاه 

عمق چاه مستراح برای یک خانوار ۵ نفری میان ۲ تا ۵ متر می بایست باشد . خواسته ازچاه محیط ای است که مدفوع انسانی در آن ذخیره شود ; به طوری که باکتریها و انگلها و عامل ها ضرر و زیان بخش محیط بیرون و همینطور حشره‌ها و بقیه حیوان ها به آن دسترسی پیدا نکنند . چاه مستراح در منازل معمولاً به صورت استوانه ای حفر میشود . قطر دهانه چاه حدود ۹۰ سانتیمتر در حیث گرفته میشود . چاه مستراح شاید با دهانه مربع و یا این که مستطیل به بعد ها ۱۲۰ تا ۹۰ سانتیمتر هم حفر شود . 

عمق چاه 
عمق چاه مستراح برای یک خانوار میانگین ( ۵ نفره ) بایستی فی مابین ۲ تا ۵ متر باشد . در زمینهای طاقت فرسا و غیرقابل نفوذ به جهت جذب نشدن آب عمق چاه را میتوان به ۸ تا ۱۰ متر ارتقاء اعطا کرد . در زمینهایی که تراز آب زیرزمینی بالاست میتوان از تواتهایی با مخزن آبی رنگ استعمال نمود .  لایروبی چاه

محل چاه 
چاه مستراح می بایست زیر دست چاه آب‌آشامیدنی حفر شود . با اعتنا به مال , شیب زمین و هم تراز آب زیرزمینی , مستراح و چاه آب‌آشامیدنی می بایست حدود ۷ تا ۱۵ متر و گهگاه تا ۳۰ متر از یکدیگر مسافت داشته باشند . هر چه فرآورده زمین سست خیس و قابل نفوذتر باشد این مسافت بایستی زیادتر گزینش شود و برعکس در زمینهای محکم و سفت مسافت کمتری را میتوان تعیین نمود . 

کف چاه 
کف چاه مستراح در زمینهای یکنواخت غیرآهکی می بایست دست کم ۵/۱ تا ۳ متر فراتر از مرحله آب زیرزمینی قرار گرفته باشد . دیوار نصیب بالایی چاه می بایست طوقه چینی شده و قطر آن کمتر از قسمتهای دیگر باشد و با مصالح بادوام پوشش داده شود . 

نقل وانتقال 
جابه جایی روی مدفوع نو هیچ زمان نبایستی انجام گیرد . بدین ترتیب حفر چاه به تعداد دو رینگ برای استفادۀ متناوب از آن ها لازم است تا در صورت مالامال شدن یک رینگ چاه , درب آن به زمان 1سال مسدود شده و از چاه دوم استعمال شود . بعداز 1 سال بایستی فعالیت تخلیه چاه انجام یافته و محتویات چاه تخلیه گردد , و یا این که برای این مراد مستراح با محل دفع دو انبار که به مستراح کودی پر اسم و رسم است احداث کنند . 

۲ - نشیمنگاه مستراح 
تراز نشیمن یا این که سنگ مستراح و اطراف آن می بایست از مصالح با تداوم و غیرقابل نفوذ و قابل شستشو نظیر بتون , کاشی , سفال , سنگ چینی , سرامیک ساخته شود . سنگ نشیمن بایستی فارغ از ترک و شکستگی و به رنگ روشن باشد . اما چنانچه که اختلال ارتقاء هزینه مطرح نباشد به کارگیری از سنگ چینی بادوام خوب تر و شستشوی آن سهل و آسان خیس است . 

۳ - اتاقک مستراح 
اتاقک مستراح بایستی دارنده ویژگی ها پایین باشد : 

الف ) کف اتاقک مستراح و دیوارهای داخلی آن , بایستی دست کم تا یک متر قابل شستشو باشد . در مستراحهایی که دارنده سرویس بهداشتی می باشند قابل شستشو بودن دیوار تا طول ۵/۱ متر ضرورت دارااست . 

ب ) پنجره ای به بعدها حدود ۵۰ × ۴۰ سانتیمتر ( ۲۰ درصد تراز کف اتاقک ) به خواسته تهویه و تأمین نور و روشنایی نصب شود . این پنجره می بایست در محل قابل قبولی به طول دست کم ۱۶۰ سانتیمتر از کف دیوار قرار گرفته و مجهز به توری باشد . 

پ ) درب مستراح از هر نوعی که باشد ( پارچۀ قطور , حصیری با پوشش پارچه ای , جاجیم , گلیم , چوب و … ) برای خودداری از ورود مگس و حشره‌ها , بایستی فارغ از درز و شکا ف بوده و با نصب فنر خودبخود قابل مسدود شدن باشد . 

ت ) سقف اتاقک می بایست شیب دار باشد و آبریز پشت بام در جهت مخالف درب محل ورود مستراح قرار داده شود . 

ث ) کف اتاقک مستراح ضمن قابل شستشو بودن می بایست به طرف نشیمن شیب کافی داشته باشد و از مرحله اطراف مستراح ۱۵ سانتیمتر ( یک پلکان ) فراتر قرار گیرد . 

ج ) بعدها داخلی اتاقک عموماً یک متر در یک متر و حداکثر ۲۰/۱ × ۲۰/۱ متر کافی خواهد بود ; ولی در صورت استعمال از توالت در درون اتاقک , بعد ها آن حدود ۵۰/۱ × ۲۰/۱ در حیث گرفته میشود . دیوارهای فرنگی مستراح می بایست صاف , فارغ از درز و ترک و خوش نما باشد و حدود ۱۵ سانتیمتر با پهنا ۱ متر از زمینهای اطراف بلندتر و با مصالح قابل شستشو پوشانیده شود و به طرف بیرون شیب داشته باشد تا در مواقع بارندگی شدید آب باطن مستراح نشود . دست کم طول داخلی مستراح ۲ متر و طول درب محل ورود کمتر از ۸/۱ متر نباشد . 

چ ) خلأ اطراف اتاقک نباید تحت عنوان انباری , مرغدانی و یا این که محل مراقبت شی ءها زائد مورد به کارگیری قرار گیرد . 

ح ) نصب هواکش برای دوری از انتسار رایحه و هم تمیز کاری دایمی باطن اتاقک و سنگ مستراح اضطراری است . می بایست سفارش کرد چه بسا الامکان در احداث و یا این که بهسازی مستراحها از مصالح محلی رایج و مطلوب استعمال شود . 

چه بسا الامکان درون اتاقک مستراح دارنده شیر آب سلامت متصل به آب مصرفی خانه باشد و ترجیحاً خارج یا این که باطن اتاقک مجهز به توالت گردد . در صورت نبودن کانال لوله کشی آب استعمال از یک بشکۀشیردار باطن اتاقک مستراح ضرورت داراست . 

۵ - شترگلو ( سیفون ) 
هنگام احداث مستراح بهداشتی اضطراری است از یک قطعه شترگلو به طور لوله ای U صورت که از آب مالامال میشود و در پایین کاسۀ نشیمن قرار می گیرد , مصرف شود . سیفون به وسیلۀ فشار آب سنگ سرویس بهداشتی و پیوست ها آن را شستشو داده و مواد زائد را به چاه فاضلاب سوق دهی مینماید 

الف ) دست کم موقعیت قابل پذیرش یک مستراح معمولی در منازل روستایی 

مستراح می بایست دارنده دیوار , سقف و درب باشد . 
مستراح می بایست داری کف قابل شستشو ( دارنده شیب مطلوب به طرف سره ) باشد . 
دیوارهای داخلی مستراح از کف تا طول ۱۵ سانتیمتر قابل شستشو باشد . 
جریان ارگانیک هوا در اتاقک مستراح برقرار باشد . ( پنجره یا این که منفذ خروجی هوا داشته باشد ) 
مدفوع از روش سره در چاه جاذب , سپتیک تانک , مخزن آبی رنگ , و یا این که لوله گردآوری فاضلاب ده تخلیه گردد ( سبب ساز آلودگی محیط نشود و مایه ی تعفن و بدنما نباشد ) 
در باطن مستراح و یا این که مجاورت آن آب جهت شستشو به میزان حتمی در دست باشد . 
ب ) مستراح گوده ای یا این که کانالی ( صحرایی ) 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : لایروبی چاه,لایروبی و حفر چاه,لایروبی و تخلیه چاه, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 177 تاريخ : يکشنبه 2 ارديبهشت 1397 ساعت: 0:07

تعیین کولر صنعتی 

برای گزینش کولر صنعتی برای یک محیط صنعتی نظیر کارخانه ها , سوله ها , مساجد و … . به داده ها ذیل نیاز خوا هیم داشت : 

بعدها کلی محیط ( ارتفاع پهنا طول ) 
برق دردست ( تک فاز و سه فاز بودن برق در دست و آمپر جریان برق ) 
میزان افت فشار استاتیکی حاصل از شبکه کشی 
دمای هوای مرطوب محیط 
دمای هوای کم آب محیط 
میزان توشه سرمایشی محسوس 
در اینجا با حل یک نمونه طریق تعیین تعداد کولر صنعتی را بررسی می‌کنیم . 

نمونه 1 ) ساختمانی اداری در شهر تهران با بعدها 24 . 4*15*3 متر مربع و توشه سرمایشی 22 . 8kw جهت سرمایش محیط به یکسری کولر صنعتی نیاز داراست در حالتی که میزان افت شبکه کشی در ساختمان برابر 30 پاسکال باشد تعدادی کولر صنعتی و با چه ظرفیتی نیاز است؟ 

قدم نخستین جهت تعیین کولر صنعتی بایستی دمای هوای کم آب و دمای هوای مرطوب شهر متبوع را انتخاب کنیم . 

با اعتنا به این که مکان متبوع در شهر تهران هست دمای هوای مرطوب و دمای هوای کم آب در فصل‌تابستان را با به کار گیری از جدول تقسیم بندی کلی بخش ها در فصل تابستان و فصل‌زمستان محاسبه میکنیم .  نصاب کولر آبی مشهد

دمای هوای کم آب شهر تهران در فصل‌تابستان 35 مرتبه سلسیوس 

دمای هوای مرطوب شهر تهران در فصل تابستان 18 . 3 جايگاه سلسیوس 

قدم دوم بایستی دمای خروجی هوای کولر را محسبه نماییم . 

بازده کولر های صنعتی گرماسرد 80 % میباشد . 

با استعمال از فرمول پایین دمای خروجی کولر محاسبه می شود : 

=0 . 8 راندمان کولر صنعتی گرما سرد 80 % 

DBout=35 C° دمای کم آب هوای خارج ( شهر تهران در فصل تابستان ) 

WBout=35 C° دمای مرطوب هوای خارج ( شهر تهران در فصل تابستان ) 

DBout= ? C° دمای خروجی از دهانه کولر صنعتی گرماسرد 

از فرمول میزان دمای خروجی دهانه کولر را بدست میاوریم : 

دمای خروجی کولر صنعتی گرماسرد در وضعیت ذکر شده راجع‌به بررسی شده 21 . 6 C° هست 

اختلاف 4 . 4 C° دربین هوای خروجی از دهانه کولر صنعتی و دمای هوای محیط می‌باشد . با در حیث دریافت کردن این اختلاف در تراز بعدی میزان هوادهی واجب را جهت محیط محاسبه می‌نماییم . 

قدم سوم محاسبه میزان هوادهی ما یحتاج محیط با استعمال از فرمول ذیل : 

⍴=چگالی هوای محیط 

گنجایش گرمایی ویژه هوا=Cp 

=دمای طرح داخلTit 

q=22 . 8kw میزان توشه سرمایشی محسوس 

*Cp=0 . 98⍴ چگالی هوا در گنجایش گرمایی ویژه هوا 

Airflow =5 . 24 m3/s 

Airflow =11096 cfm 

بجهت شبکه کشی و افت شبکه پیشنهاد می شود از کولر صنعتی سانتریفیوژ به کارگیری گردد . کولر صنعتی خصوصی ECC دارنده رشته سانتریفیوژ با بالانس استاتیک و دینامیک هست . 

میزان هوادهی کولر ECC11000 گنجایش هوادهی مساوی 11000m3/h دارااست که متساوی 6500 cfm میباشد . 

اما می بایست به‌این این قضیه دقت کرد که 6500 cfm میزان هوادهی کولر ECC11000 در وضعیت ازاد و فارغ از در لحاظ به دست آوردن افت ناشی از شبکه کشی است و در براوردهای آخرین هوادهی حتما بایستی افت شبکه کولر در حیث گرفته شود . با در حیث دریافت کردن افت شبکه میزان هوادهی برای کولر صنعتی ECC11000 برابر 5650cfmمی گردد . 

برای بدست آوردن تعداد کولر موردنیاز کافی است تا هوادهی ما یحتاج را بر هوادهی کولر ( با به حساب آوردن میزان افت فشار ناشی از شبکه کولر ) تقسیم کرد . 

در اینجا خوا هیم داشت : 

با اعتنا به معادله بالا تعداد کولر ما یحتاج 2 عدد است . 

در انتخاب و محاسبات و گزینش کولر صنعتی می بایست به مدل کاربرد آن هم دقت نمود در‌صورتی‌که کولر در محیط اداری , مساجد و یا این که تالار های ورزشی مورد به کار گیری قرار می‌گیرد حتما نیاز به نصب اینورتور در دستگاه هست . 

ب اعتنا به تمام مورد ها اشاره شده در ابتدا این محیط به دوتا کولر ECC11000 و دوتا اینورتور نیاز دارااست . 
 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : نصاب کولر آبی مشهد,نصاب کولر آبی,نصاب کولر, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 141 تاريخ : شنبه 1 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:52

سیستم های سرمایشی بخشی از مهم‌ترین و دارای اهمیت ترین امکانات در ساختمان های مدرن میباشند . به خصوص برای مناطقی با آب و هوای گرم , نادر منزل ها و ساختمان هایی را می توان یافت که سوای منفعت گیری از سیستم های سرمایشی معیشت کنند .  نصاب کولر آبی تهران

در ایلات متحده ایالات متحده , بیشتراز 80 درصد ساختمان ها , از جمله ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی با به کارگیری از سیستم های سرمایشی در دست گرفتن میشوند . این در حالی است که در کشورمان جمهوری اسلامی ایران هم بخش عظیمی از مردمان , که قریب به 65 درصد از کل جمعیت مملکت را به خویش اختصاص می دهند زیر پوشش سیستم های سرمایشی می‌باشند .

در باب اشکال این سیستم ها و نیز چنین مباحث فنی و تخصصی آن به کرات در مقاله ها دعوا شده‌است . هم اکنون قصد داریم درباره ی لزوم و اهمیت سیستم های سرمایشی هم دعوا کنیم . این که وجود این سیستم ها در معاش انسان تا چه میزان قادر است حیاتی و تاثیر گذار باشد . 

گرما و اهمیت آن 

ممکن است بررسی میزان تاثیر گرما بر روال معاش , فعالیت و چه بسا مرگ و میر بشر ها جذاب دقت باشد . با دقت به آماری که از سمت سرویس ها هواشناسی در میان المللی ( National Weather Service ) صادر شده‌است , تمامی ساله بیشترین آمار مرگ و میر ناشی از جریانات آب و هوایی در دنیا مرتبط با گرما می شود! 

در چارت فوق که بوسیله این اداره تکثیر یافته است , میزان مرگ و میر ناشی از جریانات آب و هوایی و ارگانیک مانند : 

سیل ( Flooding ) 
رعد و برق ( Lightening ) 
طوفان ( Toado ) 
گردباد ( Hurricane ) 
و گرما ( Heat ) 
به طور میانگین برای یک عصر 30 ساله آورده شده‌است . 

با لحاظ بدین چارت به آسانی می توان اهمیت گرما و رویا رویی با آن را اخذ , به دلیل آن که در زمان 30 سال آماری مورد مطالعه بیشترین مرگ و میر در عالم به وسیله گرما انجام یافته است و چه بسا سیل و گردباد هم نتوانسته است تا این حد ضرروزیان توشه باشد . حالا خوب تر می توان درباره ی اهمیت سیستم های سرمایشی مطالعه و مشاجره نمود . 

اهمیت سیستم های سرمایشی 
صرف حیث از دسته سیستم های سرمایشی و مکانیسم تلاش و وجود یا این که عدم وجود تهویه مطبوع در آنان , به کارگیری از این سیستم ها در موقعیت دمایی مضاعف گرم , دوچندان مرطوب یا این که زیاد کم آب می‌تواند مزایای فراوانی را در بر داشته باشد . 

گرمای شدید قادر است به طور بدون واسطه روی کارایی فیزیکی و خیالی آدم تاثیر بگذارد . چنانچه که برای زمان زمان اگر چه کوتاه در موقعیت دمایی زیاد گرم قرار گیریم , مبتلا حس خستگی مفرطی خوا هیم شد که توان انجام کارها را از ما میستاند . به این ترتیب وجود یک سیستم سرمایشی و تهویه مطبوع قادر است بر همت ما در محیط متبوع تاثیر گذار باشد . 
دمای زیاد بالا منجر تعرق شدید در اشخاص حاضر در محیط می شود . بنابراین قسمتی از آب تن به طور نامتعادل بیرون شده و باعث پیدایش مشکلات و اختلالاتی در اندام های آن میگردد . از این رو به کارگیری از سیستم های سرمایشی میتواند در مورد مراقبت تن درستی و رفاه هم اکنون یوزرها دارای اهمیت باشد . 
کیفیت هوای تنفسی آدم ها هم مورد مضاعف مهمی است . به خصوص راجع‌به شهرهای بزرگ و آلوده و کثیف , شهرهای صنعتی و چه بسا ساختمان ها و تالار های صنعتی , این قضیه دوچندان به دیده می‌خورد . گرد و غبار , آلودگی های کربنی , قارچ ها , بعضی باکتری ها و غیره میتوانند برای اشخاص حاضر در محیط دوچندان دردسر ساز باشند . سیستم های سرمایشی مدرن با به کار گیری از تکنولوژی های نو به عمل رفته در پباده سازی و ساخت قادرند قسمتی از این آلاینده ها را تصفیه کنند . این ارتقای کیفیت در هوای تحویلی به محیط میتواند نشان دهنده اهمیت سیستم های سرمایشی باشد . 


کیفیت اسباب و امکانات در اهمیت سیستم های سرمایشی 
بعضا از اسباب و اثاث و امکانات الکترونیکی علی الخصوص در صنعت های احتمالا پایین تاثیر سکو حرارت بالا بیشتراز مقدار گرم شده ( Overheating ) و مبتلا زخم شوند . استعمال از رشته برای پی سی ( PC ) کامپیوترها دقیقا به همین بهانه هست . احتمالا بتوان مزیت دیگر سیستم های سرمایشی را بلاخص در محیط های صنعتی این داستان دانست . 
دیدنی است بدانید بعضا از مراجع سیستم های سرمایشی را یک کدام از سیستم های ارتقای ساز وکارهای امنیتی هم می دانند! جای تعجب نیست در‌صورتی‌که در لحاظ بگیرید به کار گیری از یک سیستم خنک کننده میتواند با عدم نیاز به گشوده گذاشتن پنجره ها و درب ها و … بازدارنده از تهدید محدوده متبوع به وسیله خرابکاران شود . 
نکته دیگری که میتواند بیان‌کننده اهمیت سیستم های سرمایشی باشد مربوط می توان به مکان به کار گیری این سیستم ها . در واقع محیط های کاربری متعدد دارای اهمیت متفواتی از لحاظر کاربرد کولرها میباشند . به عنوان مثال : 
برای یک مرغداری به کارگیری از سیستم های سرمایشی و اما گرمایشی مطلوب امری انکارناپذیر است . در واقع احتمال دارد اولی قدم برای مبادرت به ساخت یک مرغداری گزینش شیوه سرمایش , گرمایش و تهویه آن است . 
یا این که یک راس تجاری را در لحاظ بگیرید . تردید نداشته باشید که سوای در لحاظ به دست آوردن سیستم های تهویه و سرمایش و گرمایش مطلوب برای آن , نخواهید توانست مشتریان و بازدیدکنندگان را متقاعد به استقبال از آن محیط فرمائید . بقیه مرکز ها همگانی هم از این قاعده مستثنی نیستند . 
نیز چنین در زمینه ی تالار های تولیدی و صنعتی بزرگ , در صورت عدم وجود سیستم های سرمایش و گرمایش مطلوب , نخواهید توانست بازده تلاش قابل قبولی را از کارمندان و کارمندان اخذ فرمایید . چرا‌که اعتنا و سرعت پایین موقعیت دمایی نامطلوب به دست کم میزان خویش تقلیل می‌یابد . 
با دقت به مطالبی که تیتر شوید , اهمیت سیستم های سرمایشی را می توان بیشتراز پیش ادراک نمود . به همین دلیل است که اکنون می توان خیل عظیمی از این سیستم ها را در فروشگاه ها , مغازه های بزرگ و چه بسا مغازه های اینترنتی مشاهده نمود . 

کافی است در یکی‌از شهرهای بزرگ و تقریبا گرم چرخ بزنید . باکس های آبی کولرهای آبی رنگ و در بعضا از ساختمان ها اسپلیت ها اعتنا شمارا به خویش جلب خواهد کرد . این حجم از استعمال و تنوع و کثرت گونه های آنان هم مبین این فرمان است

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : نصاب کولر آبی,نصاب کولر آبی تهران,نصاب کولر آبی در تهران, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 150 تاريخ : شنبه 1 ارديبهشت 1397 ساعت: 18:15

خرید و تعیین یک آبگرمکن عالی و با تداوم دارنده خصوصیت هایی است که بایستی در هنگام خرید آن بدین مشخصات اعتنا کرد تا بتوان شایسته ترین آبگرمکن را تعیین کرد . نصب آبگرمکن

آب گرم کن وسیله ای است که معمولاً برای گرم کردن آب بکار گرفته می شود . در مصارف خانگی از آب گرم شده اکثر اوقات برای شستن ظروف و البسه , استحمام , غذاپزی و گرم کردن محیط خانه استعمال می شود . فال روزمره 

نکاتی برای تعیین و خرید یک آبگرمکن مطلوب 
ایمنی آبگرمکن 
در‌صورتی‌که ایمنی آبگرمکن برایتان حیاتی است و می‌خواهید با خاطر راحت از آبگرم به کار گیری فرمائید , می بایست آبگرمکنی بخرید که علاوه بر سیستم های ایمنی استاندارد دارنده کلید حرارتی و شیر اطمینان هم باشد . به‌این صورت ایمنی خویش و خانواده تان را تضمین خواهید کرد . 

آب گرم فوری میخواهید 

در صورتیکه می‌خواهید پس از مفتوح کردن شیر آب خیلی پر سرعت آب گرم روی دست تان بیاید , در پی خرید آبگرمکنی باشید که بتواند آب را در هنگام به کارگیری گرم نماید و منتظر گرم شدن آب نمانید . 

آب گرم دائمی میخواهید 

در شرایطی‌که میخواهید برای زمان متعددی آب گرم داشته باشید و در وقت خزینه آب سرد نشود , آبگرمکنی بخرید که آب گرم همیشگی تحویل شما دهد . پیشنهاد می‌کنیم برای این خواسته آبگرمکن با مخزن بزرگ یا این که آبگرمکن دیواری با گنجایش حرارتی بالا بخرید . 

به فشار آب دقت فرمائید 

فشار آب در بخش ها گوناگون معاش گوناگون است . درصورتی که در جایی گذران زندگی می کنید که فشار آب خیلی زیر است , آبگرمکنی بخرید که بتواند با فشار خشک نیز عمل نماید . ولی برای روشن کردن آبگرمکن کم فشار گشوده نیز دست‌کم فشار آب نیاز است چون در غیر این صورت آبگرمکن روشن نمی‌شود . خوب تر است از آبگرمکن مخزنی ایستاده استعمال فرمایید . 

خرید آبگرمکن 

آبگرمکن متناسب با فضای منزل بخرید 

می بایست آبگرمکنی بخرید که با فضای منزل تان متناسب باشد . صحیح نیست در آشپزخانه کوچک از آبگرمکن خیلی بزرگ به کارگیری نمائید . بایستی آبگرمکنی تعیین نمائید که با اشغال جای کمتر , آب گرم مایحتاج منزل تان را تامین نماید . 

آبگرمکن کم مصرف برای صرفه جویی در مصرف گاز 

بایستی آبگرمکنی تعیین نمائید که بتواند بهینه جویی در مصرف گاز , آب گرم موردنیاز منزل را تامین نماید . میزان مصرف گاز آبگرمکن های دیواری روی برچسب انرژی آن معین شده‌است . مصرف انرژی و گاز آبگرمکن دیواری از آبگرمکن ایستاده کمتر است . درصورتی که در منزل تان از گاز کپسولی استعمال می‌کنید یا این که در جایی آبگرمکن میخواهید که احتمال دارد برای یکسری روز یا این که یکسری هفته از آن استعمال نکنید , آبگرمکن جرقه زن سوای شمعک بخرید . این آبگرمکن ها درحین گشوده شدن شیر آب سیستم جرقه زن آبگرمکن را روشن می نماید و فورا آب گرم را تحویل شما میدهد . 

به تداوم و کیفیت آبگرمکن دقت فرمائید 

روی تمام آبگرمکن ها نشان استاندارد ملی ثبت شده که نشان دهنده تداوم و کیفیت آبگرمکن است . داشتن برچسب انرژی روی تمام آبگرمکن های دیواری ضروری است . افزون بر آن تایید ارگانهای دارای اعتبار داخلی و فرنگی مثل استاندارد کیفیت اروپا نشان دهنده کیفیت بالای دستگاه است . 

سرویس ها بعداز فروش آبگرمکن 

در طول خرید بایستی به سرویس ها بعد از فروش و بازه ضمانت آبگرمکن دقت نمایید . می بایست آبگرمکنی بخرید که به راحتی بتوانید با کمپانی خالق در رابطه باشید چون تمام اسباب و اثاث خانگی بعداز مدتی به تهیه و تعمیر نیاز دارا هستند . نصب و تعمیر اثاثیه خانگی گازسوز زیرا آبگرمکن فعالیت تخصصی است و می بایست به وسیله کارشناس و خدمت فعالیت مجاز انجام گیرد . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : نصب آبگرمکن,آبگرمکن,خرید آبگرمکن, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 188 تاريخ : شنبه 1 ارديبهشت 1397 ساعت: 1:57

رسوب زدایی و تخلیه چاه فاضلاب از مهم ترین عملیات مرتبط با سرویس ها چاه می شود که انجام این عملیات تاثیر بسزایی در همت چاه و ارتقاء قدمت چاه داراست . تخلیه چاه و از در میان بردن لایه های مازاد در دیواره ای چاه فاضلاب منجر جذب آب فاضلاب به وسیله خاک می شود . پس خوب تر است علاوه بر تخلیه چاه , عملیات لایروبی چاه را هم انجام دهید . چون با تخلیه چاه لایه های مازاد و محکم شده در دیواره ها و رسوبات مازاد از چاه بیرون نمیشوند ولی این مواد هم مثل دیگر فضولات چاه می بایست از آن تخلیه و دفع شود تا چاه بعداز بازه زمانی کوتاهی مجدد لبریز نشود و سعی آن نظیر روز اولیه شود . با لایروبی چاه و رسوب زدایی چاه می توان در دوران زمان طولانی تری به سرویس ها چاه فاضلاب نیاز پیدا کرد . با انجام عملیات لایروبی چاه می توان چاه را مجدد احیا و نظیر روز اولیه جدید کرد .  تخلیه چاه

رسوب زدایی و ارتقا عملکرد چاه چه طور انجام می گیرد؟ 
به خواسته لایروبی چاه فاضلاب و از میان بردن رسوبات دیواره ها و کف تراشی چاه فاضلاب در گام نخستین چاه فاضلاب بوسیله پمپ های کار کشته مکنده تخلیه شده و تمام محتویات چاه به داخل تانکر انتقال میابد . بعد از آن شخص کارشناس و حرفه ای با امکانات ایمنی وارد چاه شده و با دستگاه های اختصاصی مبادرت به تراشیدن و از در بین بردن جرم های بیشتر می نماید . لایه های مازاد که حجم متعددی از چاه فاضلاب را اشغال کرده اند بوسیله ی رسوب زدا ها و مته ها ی منحصربه‌فرد لایروبی چاه تراشیده و از چاه فاضلاب جدا می گردند . این فعالیت تاجایی که به خاک چاه رسد ادامه می‌یابد . دیواره های چاه بعد از لایروبی به راحتی آب فاضلاب را به نیکی جذب می نمایند . از این رو یکی شایسته ترین روش ها برای ارتقاء تلاش و ارتفاع قدمت چاه فاضلاب لایروبی آن می‌باشد . 

برای تضمین تندرست چاه فاضلاب بعداز تخلیه چاه مبادرت به بررسی دیواره های آن کنید . عملیات لایروبی چاه چنانچه به وسیله نیروهای کارآزموده و حرفه ای و نیز چنین امروزی ترین دستگاه ها انجام گیرد در کمترین زمان قادر است چاه کهنه ی و ناکارامد شمارا تبدیل به چاه تازه با سعی بالا نماید . 

درصورتی که عملیات لایروبی چاه به وسیله شایسته ترین موسسه ها خدماتی چاه و فاضلاب انجام گیرد می توان این اطمینان را داشت که عملیات فارغ از هیچ نوع فساد و زخم وصال به چاه فاضلاب انجام میگیرد . 

تخلیه چاه و تخلیه سپتیک تانک روستاهای تهران 
دفع فاضلاب و تخلیه چاه در قبل و جمهوری اسلامی ایران دیرباز به طور ابتدایی و نامطلوب انجام می‌گرفت . فاضلاب تولیدی برحسب حالت محلی در چاه یا این که محیط روباز , همسایه توالتها گردآوری و بعداز تخلیه از آن‌ها تحت عنوان کود در مزارع کشاورزی به کارگیری می شد . این جور روش دفع فاضلاب و هم مجاورت چاه‌های دفع فاضلاب با چاه‌های آب دلیل حیاتی شیوع بیماریهای عفونی و انگلی بوده است . 

اینک فقط تغییری که در موضوع دفع فاضلاب روی داده است استعمال از گندگاه ( گندانبار , مخزن یا این که سپتیک تانک ) است . تجزیه میکروبها در مخازن مذکور تا اندازه‌ای در کاهش آلودگی مؤثر است لیکن به کار گیری بی واسطه پسآب سپتیک تانک در مزارع کشاورزی مجاز نیست . 

خطرها بهداشتی و اثرات دفع ناصحیح مدفوع 
آلودگی خاک , منابع آب , هوا و مواد غذایی 
کاهش میزان ساخت و نیروی عمل 
شیوع بیماریهای انگلی و عفونی در جامعه 
زشت و نازیبا شدن محیط معاش 
مرگ ناشی از بیماریهای عفونی وانگلی در جامعه 

مستراح بهداشتی 
یک کدام از روشهای جنگ با بیماریهای روده‌ای و انگلی , دفع درست مدفوع و فاضلاب از روش به کارگیری از مستراح بهداشتی است . 

گونه های مستراحهای بهداشتی که درمناطق روستایی مورد استعمال قرار می گیرند عبارتند از : 

مستراح معمولی 
مستراح آبگیر 
مستراح گوده‌ای و کانالی 
مستراح کودی 
مستراح آبی رنگ 
مستراح معمولی تصحیح شده تهویه‌ای 

مستراح معمولی بهداشتی 
نوعی از مستراح است که در عین دارا بودن حالت نسبتاً بهداشتی , امکان احداث در روستاها را داراست و ساختن آن نیازی به هزینه متعددی ندارد . 

مستراح معمولی بهداشتی می بایست وضعیت پایین را داشته باشد . 

چاه : 
محفظه‌ای گود که فاضلاب و مدفوع انسانی در آن ذخیره شود به طوری که انگلها و باکتریها و کارداران ضرر بخش به محیط بیرون رویه نیابد و همینطور حشره‌ها و بقیه حیوان ها موذی به آن دسترسی پیدا نکنند . قطر دهانه استوانه‌ای صورت بایستی حدود ۹۰ سانتی متر و دهانه مربع یا این که مستطیلی صورت به بعدها ۱۲۰ - ۹۰ سانتی متر در حیث گرفته شود . 

عمق چاه متبوع برای یک خانوار میانگین ۲ تا ۵ متر و در زمینهای طاقت فرسا و غیرقابل نفوذ به خاطر جذب نشدن آب , عمق چاه را میتوان به ۱۰ - ۸ متر ارتقا اعطا کرد . 

محل چاه : 
با اعتنا به فرآورده و شیب زمین چاه و همینطور تراز آب تحت زمینی در آن مکان , چاه مستراح و چاه آب‌شرب بایستی حدود ۷ تا ۱۵ متر و در بعضا مورد ها ۳۰ متر از یکدیگر مسافت داشته باشد . هر چه مال زمین سست خیس و قابل نفوذتر باشد این مسافت می بایست بیشتر باشد و برعکس در زمینهای محکم و سفت مسافت کمتری را میتوان گزینش نمود . 

کف چاه : 
کف چاه فاضلاب منحصر مستراح در زمینهای یکنواخت غیر آهکی دست‌کم ۵/۱ متر فراتر از تراز آب زیرزمینی قرار گرفته باشد . 

نشیمنگاه مستراح : 
مرحله نشیمن یا این که به عبارتی سنگ مستراح و اطراف آن می بایست از مصالح ساختمانی با استمرار و غیر قابل نفوذ و همینطور قابل شستشو مثل بتون , سفال , کاشی , سنگ چینی و سرامیک استعمال شود . 

اتاقک مستراح : 
– دیواره‌های داخلی و کف تا یک متر قابل شستشو باشد . 
– پنجره به بعد ها ۵۰×۴۰ سانتی متر جهت تهویه و تأمین فروغ مستراح در محل قابل قبولی و با مسافت دستکم ۱۶۰ سانتی متر از کف دیوار قرار گرفته مجهز به توری باشد . 
– درب مستراح از هر نوعی که باشد می بایست با نصب فنر خویش به خویش بسته شود . 
– کف اتاقک مستراح بهداشتی می بایست از تراز اطراف ۱۵ سانتی متر فراتر قرار گرفته باشد . 
– بعد ها داخلی اتاقک مستراح معمولا یک متر در یک متر یا این که حداکثر ۱۲۰×۱۲۰ سانتی متر باشد و دست‌کم طول داخلی مستراح بهداشتی ۲ متر و طول در

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : تخلیه چاه,تخلیه و لایروبی,لوله بازکنی و تخلیه چاه, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 184 تاريخ : شنبه 1 ارديبهشت 1397 ساعت: 0:18

همدان - در حالی بیش تر از ۴۰ سال از دفع ضایعات سفال و سرامیک شهر جهانی لالجین در بستر رودخانه «قوری چای» می‌گذرد که‌این ایراد کماکان پابرجاست و تلاش‌ها برای جهت دهی حالت بی‌نتیجه باقی‌مانده است . 

خبرگزاری مهر – تیم استان‌ها : عمر سفال لالجین مبتنی بر مستندات جانور به بیش تر از ۷۰۰ سال می رسد و یک کدام از مرکز ها بیشتر ساخت سفال در کشور‌ایران و دنیا محسوب میشود به‌طوری‌که تیتر پایتخت سفال کشور‌ایران را یدک میکشد . 

یک‌هزار کارگاه سفال در شهر لالجین موجود است 

سفالینه‌های ساخت لالجین با تنوع دوچندان مضاعف صدها دسته ظروف دکوری و مصرفی را مشتمل بر میگردد چراکه هزار کارگاه سفال در شهر لالجین موجود هست که مواد نخستین آنها از خاک رس مخصوصی که صرفاً درین حیطه موجود است , تنظیم میگردد .  حمل نخاله ساختمانی

مبنی بر نهایی آمار بیشتراز ۲۰۰ مغازه بزرگ و کوچک سفال در شهر لالجین فعال است که گردشگران را در راستای خویش فرا میخوانند . 

همین ظرفیت‌ها سبب ساز شد که ۱۴ تیرماه ۱۳۹۵ شهر لالجین بین استدلال ها از شورای جهانی صنایع‌دستی تیتر شهر جهانی سفال را به خویش اختصاص دهد . 

این شهر سفالی اگر‌چه به دلیل امتیاز ویژه‌ای که کسب کرده این ایام بیشتر در معرض اعتنا گردشگران جای‌دارد البته متأسفانه مدیر ضعیف در جمع‌آوری پسماندها و ضایعات سفال و سرامیک رخ نامناسبی به آن داده که درخور شهر جهانی سفال نیست . 

پسماندهای ناشی از ایجاد به چالش شهر لالجین تبدیل‌شده است 

در شهر لالجین دو جور سفال سنتی و صنعتی تنظیم میگردد که هردوی آنها به فراخور مشتری‌پسندی منزلت خاصی دارا هستند البته نکته‌ای که در ایجاد سفال‌ها مدنظر است پسماندهای ناشی از ساخت است که به چالش این شهر تبدیل‌شده چراکه رودخانه این شهر را در معرض جراحت دورازشوخی قرار داده است . 

مبتنی بر تحقیق انجام شده شهرک سفال لالجین در سال ۷۶ کلنگ زنی شده و درحالی‌که می بایست طبق ضابطه مدیر پسماند تمام پسماندهایش را جمع‌آوری و بازیافت می‌کرده البته متأسفانه حدود ۲۰ سال و تا اوایل این سال آنها‌را در کناره رودخانه قوری چای رها می‌کرده و مشکلات زیست‌محیطی فراوانی به‌وجود می‌آورده چراکه به‌جز آب , خاک آن محدوده نیز در معرض نابودی قرارگرفته و می رفت تا در آتی فاجعه‌ای رقم بزند . 

پسماندهای شهری لالجین از حدود ۴۰ سال پیش به دلیل پریشانی در اطراف رودخانه قوری چای تخلیه می شوند که متأسفانه این ایراد کماکان پابرجاست صراحت دارد که جلسات و نشست‌های دائمی مسئولان پیرامون این ایراد بالاخره پاسخ بخشید و موقعیت پسماند شهرک سفال لالجین مشخص و معلوم شد ولی نکته‌ای که وجود داشت این‌که فقط پسماندهای شهرک سفال در لبه و چه بسا درون رودخانه قوری چای رها نمی شد بلکه پسماندهای شهری نیز از حدود ۴۰ سال پیش بجهت پریشانی در‌این محل تخلیه می گردند که متأسفانه این ایراد کماکان پابرجاست . 

طبق تحلیل‌ها فعلا اطراف و بستر رودخانه قوری چای محل انباشت پسماندهای واحدهای سنتی سفال لالجین است که به دلیل مخاطرات و مشکلات ایجادشده می بایست سوق‌دهی شود چراکه انباشت و تل انبار پسماندهای سفال لالجین در مساحتی افزون بر یکسری کیلومتر در نزدیکی جاده و اطراف و بستر رودخانه قوری چای موجب پیدایش مشکلات و احتمال خطر در صورت پیدایش سیلاب می‌گردد . 

از سمت دیگر با اعتنا به این که محل انباشت این پسماندها در اطراف شهر بوده و فضای منظر جاده را هم زیر تأثیر قرار داده می بایست هر چه سریع‌تر نسبت به انتخاب تکلیف آن مبادرت شود . 

نگاهی به خبر ها منتشرشده پیرامون عملکرد برای هدایت حالت جان دار بیان کنده آن است که فروردین‌ماه سال جاری و صحیح ۹ ماه گذشته گردهمایی کارگروه پسماند استان همدان برگزار و در زمینه ی سوق‌دهی دفع پسماند شهر همدان و مدیر پسماند شهرک سفال و سرامیک لالجین مشاجره و تبادل‌نظر شد . 

طبق صحبت‌های تعویض شده درین گرد‌همایی سال قبل در کارگروه پسماند استان همدان تصویب شده شد که محل جدیدی برای دفع پسماندهای شهرک سفال و سرامیک لالجین در لحاظ گرفته شود و با اجرای این مصوبه کمپانی آب منطقه‌ای استان همدان مکلف به پاک‌سازی اطراف رودخانه از پسماندهای سفال و سرامیک و کمپانی شهرک سفال لالجین هم مکلف به در حیث دریافت کردن مکانی برای انتقال این پسماندها شد . 

برای دفع پسماندهای کارگاه‌های سنتی شهر لالجین بایستی در شهرداری تصمیم‌گیری میشد که طبق بررسی ها بعد از گذشت بیش تر از 1‌سال از نشست سال قبلی تا به امروز شهرداری غالب به انجام این عمل نشده است بر این اصل مکانی افزون بر ۸ هکتار در زمین ها روستای دستجرد به‌منظور دفع پسماندهای سفال و سرامیک و بازیافت آنها با جذب سرمایه‌گذار شناسایی و اقدامات اجرایی در این راه انجام شد البته برای دفع پسماندهای کارگاه‌های سنتی شهر لالجین می بایست در شهرداری تصمیم‌گیری میشد که طبق استدلال‌ها بعد از گذشت بیش تر از یکسال از گرد‌همایی سال قبل تا به امروز شهرداری غالب به انجام این عمل نشده است . 

در گرد‌همایی فروردین‌ماه این سال کارگروه مدیر پسماند استان همدان بارها بر این نکته که پاک‌سازی مسیر رودخانه از پسماندها مضاعف دارای اهمیت است چون با حال حاضر در صورت پیدایش سیل با خلل روبه‌رو خوا هیم شد , تأکید شد و نائب رئیس استاندار همدان هم با انتقاد از حالت جانور و ابلاغ این که مسیر رودخانه مسیر آب است و هیچ‌کس حق ندارد این مسیر را به هر نحو ازجمله ساخت‌وساز و تخلیه پسماند مسدود نماید , تیتر کرد در صورت رجوع زمان سیل , چنانچه مشکلی تولید شود , تقصیرکار شخص و اشخاصی می‌باشند که اذن دادند مسیل مسدود شود . 

اهمیت پرداختن بدین زمینه از آنجایی است که کم‌کم به ماه‌های نهایی سال نزدیک می‌شویم و کماکان کاری از پیش نرفته است . 

قیم حفاظت محیط‌زیست استان همدان در این سمت با بیان این که پسماند تولیدی در شهر لالجین موضوعی است که به سوابق ایجاد سفال و سرامیک در‌این شهر برمی‌گردد , اظهار کرد : این قضیه به معضلی بدون شوخی تبدیل‌شده است . 

ساخت روزمره ۶۰ بدن پسماند سفال و سرامیک در باطن شهر لالجین 

سید عادل عربی با بیان این که روزمره ۶۰ بدن پسماند سفال و سرامیک به وسیله واحدهای باطن شهر تولید می شود , اظهار کرد : متأسفانه این پسماندها در تارنما نخاله‌های ساختمانی لالجین که جواز ندارد دپو می‌گردد . 

او با اشاره به این‌که نصیب بیشتر پسماندهای تولیدی مرتبط با شهرک لالجین است که آن‌هم در تارنما غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی دپو می شود , اعلام‌کرد : محیط‌زیست استان همدان یک وبسایت نو معرفی کرده که پسماندها به محل

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : حمل نخاله,حمل نخاله ساختمانی,حمل نخاله در تهران, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 171 تاريخ : جمعه 31 فروردين 1397 ساعت: 18:08

گرگان - در اولیه صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان در سال ۹۷ بررسی تلاش نوروزی دستگاه های مسئول در سمت کاهش کاستی ها در سالیان آینده , مطرح شد . حمل نخاله ساختمانی تهران

به نقل از خبر نگار مهر , شامگاه روز شنبه , اولیه گرد‌همایی شورای اسلامی شهر گرگان در سال ۹۷ , برگزار شد . 

درین گردهمایی که فرمان فعالیت گزارش سعی برنامه های استقبال از فصل بهار نهادهای تابعه شهرداری گرگان و دستگاه های اجرایی را در فرمان عمل داشت , فائزه عبداللهی , مدیر شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد : با نامگذاری سال ۹۷ تحت عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» بوسیله رهبر معظم انقلاب بایستی گرد‌همایی ای یگانه آن تشکیل تا نقش شورای شهر در چگونگی حمایت از کالای اهل ایران معین شود . 

او بیشتر کرد : حمایت از کالای اهل ایران به اقتصاد شهر یاری کرده و باعث تقویت اراده ملی خواهد شد . 

تولید بازارچه های خوداشتغالی به جهت شعار سال 

مدیریت شورای اسلامی شهر گرگان اعلام کرد : ‌در پایان سال ۹۶ با همیاری اداره فرهنگی و ورزشی شهرداری شاهد ساخت بازارچه‌های خوداشتغالی بودیم و محصول ها خانگی در آنان عرضه شد . 

او بابیان این‌که که‌این بازارچه ها یکی‌از روش‌های حمایت از کالای ملی است , اظهار‌کرد : از همگی افرادی که در ستاد وام ها نوروزی قدم برداشتند سپاس میکنم . 

عبداللهی اعلام کرد : می بایست از همگی گنجایش ها دراین باره به کار گیری کنیم و نشان دهیم که با تعامل می توان اتفاقات خیر رقم زد . 

برگزاری جلسات گوناگون در کمیسیون توریسم 

پیرو معاون شورای اسلامی شهر گرگان گفت : برای نخستین دفعه در قدمت شورای شهر گرگان , کمیسیون توریسم صورت گرفت . 

علی اصغر یوسفی ادامه اعطا کرد : جلسات زیادی با اداره ها و دستگاه های متفاوت تشکیل و در آن برنامه های استقبال از فصل بهار طرح ریزی شد . 

او اعلام کرد : در ۲۰ مهر ۹۶ در نمایشگاه توریسم تهران برای نمایش دادن جاذبه های توریسم استان کمپانی کردیم که دستاوردهای نیکی به همراه داشت . 

یوسفی خاطرنشان کرد : جشنوراه های و برنامه های مختلفی اعم از برگزاری پایانه های نوروزی , مسابقه شایسته ترین هفت سین , آزادسازی ماهی ها , مهیا سازی سه تالار برای مواقع چالش , نوروزخوانی و غیره انجام شد . 

او همینطور بیان کرد : ارتقا ساعت‌ها سرویس ها دهی اتوبوس ها , شستشوی روزمره آنان و نقاشی کردن ایستگاه ها بوسیله اداره حمل و نقل توشه و مسافر شهرداری گرگان اتفاق افتاد . 

یوسفی همینطور از اقدامات سرویس ها شهری و فضای سبز و اداره حریق آدرس شهرداری گرگان برای سرویس ها دهی به شهروندان در روزها عید باستانی سپاس کرد . 

دقت به حمل و نقل هوایی در سمت صنعت توریسم 

به‌دنبال ناصر گرزین , ‌دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان ذکر کرد : ‌دور از انصاف است که‌این تمامی عمل را ببینیم البته سپاس نکنیم . 

او ادامه بخشید : یک کدام از زیرساخت های حیاتی صنعت توریسم , دقت به گسترش حمل و نقل هوایی است که می بایست مورد دقت قرار گیرد . 

گرزین بابیان اینکه حمل و نقل هوایی در جذب گردش گر اصلی است , اذعان کرد : زحمات شبانه روزی متعددی در برنامه های استقبال از فصل بهار انجام شد تا رضایت شهروندان تعیین شود . 

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان تأکید کرد : ‌ تحلیل و بازخوانی این عملکردها قادر است کاستی های فعالیت را در سالیان آتی کمتر کرده تا شاهد ماندگاری مسافر باشیم . 

نخاله های ۱۱۰۰ کیلومتر از راههای مازندران گردآوری شد 


ساری - نائب رئیس راهداری سازمان کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از گردآوری آشغال و نخاله در هزار و ۱۰۰ کیلومتر از کناره راههای کلیدی استان خبر اعطا کرد . 
عباسعلی نجفی در گفتمان با خبر نگار مهر با اشاره به رضایت یوزرها جاده ای از مقوله زیباسازی و پاک سازی اطراف منش های اساسی استان در روز ها عید نوروز همین سال خبر بخشید اظهار داشت : با اعتنا به تعطیلات روز ها عید باستانی طرح ضربتی پاک سازی و خوشگل سازی اطراف رویه های کلیدی استان از ۲۰ اسفند سال۹۶ به صورت سراسری در تراز استان به اجرا درآمد که خوشبختانه با کارایی و کوشش خستگی ناپذیر راهداران عزیز با رضایت یوزرها جاده ای همراه شد . 

نجفی به دنبال یادآور شد : هزار و ۱۰۰کیلومتر مربع گردآوری آشغال و نخاله در لبه راههای مهم استان و همینطور دو هزار و ۱۰۰کیلومتر شستشوی علامت ها اعم از اقدامات این سازمان کل در طرح نوروزی در مورد خوشگل سازی و پاک سازی اطراف منش های استان است . 

نائب رئیس راهداری سازمان کل راهداری و حمل و نقل و جاده ای مازندران تیتر کرد : قشنگ سازی و پاک سازی اطراف شیوه ها نیاز به یک فرهنگ وتمدن سازی پهناور در مرحله جامعه داشته و کلیه آحاد مردمان می بایست نسبت به‌این حیاتی خویش را مسئول بدانند . 

او اظهار داشت : امید واریم در سال جدیدبا همدلی و تعامل بیشتر و رعایت ضوابط و مقررات بوسیله رانندگان شاهد سالی فارغ از سوانح رانندگی در مرزوبوم و استان باشیم . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : حمل نخاله,حمل نخاله ساختمانی,حمل نخاله در تهران, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 138 تاريخ : جمعه 31 فروردين 1397 ساعت: 17:20