سرویس خدمات فنی

ساخت وبلاگ

رسوب گیری کولر آبی رنگ یکی‌از مهم‌ترین خدمت های عصر ای در کولرهای آبی‌رنگ است . همگی مردمان کشورمان جمهوری اسلامی ایران و راز اسر جهان با کولرهای آبی‌رنگ آشنا می‌باشند . درصد بالایی از مردمان دنیا مخصوصا در بخش ها گرم و کم آب هر ساله یک سری بالایی از این سیستم های سرمایشی تبخیری را خریداری مینمایند . به نحوی که در سالهای اخیر در کشورمان کشور ایران ورود ارز از روش ساخت و صادرات همین سیستم های سرمایشی معمولی شایان توجه بوده است . البته عامل این همگی استقبال از کولرهای معمولی و صنعتی تبخیری چیست؟  سرویسکار کولر آبی در مشهد

مکانیسم کارایی کولرهای آبی‌رنگ فراوان بی آلایش و ابتدایی است . چنانچه در خصوص تاریخچه این سیستم ها اندکی تحقیق و مطالعه فرمائید , مراعات خواهید کرد که انسان , از ابتدایی ترین فرهنگ و تمدن ها با استعمال از مکانیسم تبخیر آب ( Water Evaporation ) محل معاش خویش را خنک می نموده است . همین به کار گیری از آب در خنک سازی باعث شده‌است تا درصد بالایی از کولرهای عالم و کشور‌ایران ( بیشتراز 80 درصد ) را کولرهای آبی‌رنگ تشکیل دهند . به کارگیری از آب قادر است مزایا و عوارض متعددی را در بر داشته باشد . 

مزایای سیستم تبخیری 
اولا این‌که آب را می توان ارزان ترین سیال خنک کننده در عالم دانست . 
میزان دسترسی به آب دوچندان بیشتر و آسوده خیس از هر سیال خنک کننده دیگری است . 
آب , هیچ مدل آلاینده ای را وارد محیط معاش و هوای نمیکند و از همین رو کولرهای تبخیری را دوستدار طبیعت یا این که Eco Friendly می نامند . 
البته از طرفی همین به کارگیری از آب هم ایراداتی را به کولرهای آبی رنگ وارد ساخته است که منجر تکاپوی تولیدکنندگان برای رفع آنها شده‌است . اولی خلل بها آب است که در طول بازه ی فعلی و با اعتنا به معضل آب نمی‌توان از آن جشم پوشی کرد . در مقاله‌ها دیگر وبسایت می‌توانید راجع‌به مصرف اب کولرهای آبی رنگ و راهکارهای کاهش آن مطالعه فرمایید . 

ولی مورد دوم وجود املاح در آب است . وجود املاح و موادتشکیل دهنده سنگین وزن از جمله عنصرها نمک و آهک در آب باعث می شود تا به مرور زمان واسط های تبخیری از جمله پوشال ها یا این که پدهای سلولزی مبتلا رسوب گرفتگی شده و به مرور امکان و بازدهی نخستین خویش را از دست بدهند . این فرمان میتواند علاوه بر کاهش ریت خنک سازی سیستم سرمایشی مذکور , با ارتقا میزان انرژی برق مصرفی سیستم مخارج عملکردی را هم بالا پیروز شود . برهان این فرمان را هم می توان در شیوه کارایی کولرهای آبی رنگ جست . 

تلاش کولرهای آبی رنگ 
شیوه تلاش این کولرها مبتنی بر تبخیر آب است . آب در زمان پدها توزیع شده و جذب آن‌ها میگردد . براین اساس هوای گرم در تماس با این رطوبت جذب شده گرمای خویش را به آب داده , باعث تبخیر آن می شود ; و با اعتنا به آنتالپی تبخیر بالای آب , تا جايگاه حرارت قابل مراعات ای افت دما پیدا می نماید . 

پرواضح است که وجود رسوبات در نقص‌ و فرج پدهای سلولزی یا این که پوشال ها منجر کاهش جذب رطوبت به وسیله پدها شده و از طرفی میزان عبور جریان هوای گرم هم طی پدها به شدت افت می‌یابد . ارتقا وزن پدها و پوشال ها که منجر افتادگی به مرور زمان آنها خواهد شد هم میتواند جای دعوا داشته باشد . البته برای پرهیز از این حالات چه بایستی کرد؟ 

رسوب گیری کولر آبی‌رنگ 
رسوب گیری یا این که رسوب زدایی کولر آبی‌رنگ یکی‌از مهم‌ترین راهکارهایی است که میتواند با ایراد ارتقاء رسوبات و املاح آب در کولرهای تبخیری رویا رویی نماید . علاوه بر پدهای سلولزی و پوشال های کولر , گهگاه چه بسا بخش هایی از بدنه کولرها را هم رسوبات آب فرا می‌گیرند . رسوبات آب می‌توانند چه بسا روی واتر پمپ و لوله کشی های سیستم های سرمایشی هم تاثیر گذارده و آن‌ها را مسدود سازند . علاوه بر تمام این موردها , انتقال این رسوبات نمکی و آهکی به محیط خانه و دفتر می‌تواند باعث پیدایش آلرژی و حساسیت در یوزرها و بیماری آنان گردد . براین اساس نیاز به رسوب زدایی است . برای این مراد روش های مختلفی توصیه شده‌است . 

راهکارهای رسوب گیری کولر آبی رنگ 
به کار گیری از پدهای سلولزی به جای پوشال 

پدهای سلولزی را تحت عنوان پدهای خویش تمیز کن یا این که دارنده پاک سازی خودکار ( Self - Cleaning ) هم میشناسند . به این مفهوم که ساختار و پباده سازی این پدها به نحوی است که با ساختار کانال این منظم خویش می‌توانند به سهولت رسوبات آبی رنگ را پاک سازی کنند . با اندکی جریان ملایم آب روی پدها می توان تمام رسوبات و املاح نشسته در مشکل و فرج آنها را زدود . 

به کارگیری از رسوب گیر کولر آبی‌رنگ 
رسوب گیر کولر آبی‌رنگ وسیله ای دربرگیرنده یک محیط , غربال رزینی , اتصالات فیتینگی ( Fitting ) و غیره است که قادر است با جذب املاح آب بازدارنده ارتقاء رسوبات در سیستم های تبخیری گردد . غربال رزینی ( Resin Based Filter ) این دستگاه اکثر زمان ها به طور میکسی از فیلترهای رزینی آنیونی و فیلترهای رزینی کاتیونی ساخته می شود تا قوی باشد همگی املاح و عنصرها آب , از جمله موادتشکیل دهنده با توشه مثبت یا این که موادتشکیل دهنده با توشه منفی را جذب و از سیستم حذف کند . 

مکانیسم کارایی این رسوب گیرهای کولر آبی‌رنگ به طور قابل انعطاف کردن آب یا این که کاهش مشقت آن است . براین اساس با کاهش مشقت آب , میزان متراکم شدن آن و رسوب کردن املاح کاهش پیدا کرده و بازده کارایی کولر آبی رنگ تضمین میگردد . ولی می شود به مراد ارتقاء همت رسوب گیرهای تبادل یونی , آنها را با فیلترهای الیافی یا این که پلی فسفات هم ادغام نمود که در این صورت شاهد نرمی بالاتری از آب خواهید بود . 

فیلترهای تصفیه آب سبب ساز میشوند رسوب گیری کولر آبی رنگ با مسافت های هنگامی متعددی انجام گیرند . 

طرز به کار گیری از رسوب گیرهای کولرهای آبی‌رنگ هم زیاد معمولی است و کافی است آن‌ها‌را در مسیر آب و روی شیلنگ انتقال آب کولر نصب فرمائید . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : سرویسکار کولر آبی,سرویسکار کولر آبی مشهد,سرویسکار کولر, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 187 تاريخ : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1397 ساعت: 17:05

عیبهای سیستم لوله های فاضلاب و بسته شدن لوله های ساختمان ها بخش اعظم اشکالاتی که در سیستم گرفتگی 

لوله بازکنیدر منازل پیدایش می نماید که عمدتا به دلیل صحیح انجام نشدن لوله کشی فتضلاب می‌باشد . اما بامورد بررسی قراردادن این اشکالات میتوان به راحتی انهارابرطرف کرد .  لوله کش

از اشکالات که معمولا به وجود میاد به دلیل ناصحیح کار گذاشتن لوله های ساختمانها وسیفونهامیباشد . 

اشکالات دیگر این است در حین لوله کشی وبنایی ودوقاب ریزی کف به باطن سیفونها رفته این سبب ساز میشود که بعداز مدتها لوله ساختمان گیر کندونیاز به لوله بازکنی فنر برقی داشته باشد . کوچک بودن لوله ها هم ایز نقص‌ را به‌وجود خواهد آورد 

در‌حالتی که ساختمان چندساله باشد و از لوله های چدنی به کار رفته باشد ولوله های چدنی رسوب گیر هست وبعد از تعدادی سال مشکلات گرفتگی ایجا می‌نماید ونیاز به لوله بازکنی وفنر برقی ویا تراکم هوا دارااست . گرفتگی لوله های چدن به دلیل کار کرد یک سری ساله سبب میشود لوله زنگ اهن بخود بگیرد وسایز درون لوله به جهت زنگ اهن تنگتر میشود و سبب گرفتگی مکررمیشود صرفا منش بازکردن لوله چدنی رسوب زودایی با فنرفولادی است . 

نکات کلیدی در نصب لوله های فاضلاب : 

درصورت قابلیت می بایست از کار گذشتن لوله های فاضلاب در تحت ساختمان اجتناب کرد . اماچنانچه این قابلیت و امکان وجودنداشته باشد بایستی به نکات زیرتوجه کرد . 

1 - لوله فاضلاب بایستی در خط بی واسطه و با یک شیب کار گذارده شود . 

2 - بایدبرای همگی قسمتهای لوله فاظلاب قابلیت دسترسی جهت نظافت آماده گردد . 

3 - روزنه های انسان روی داخل ساختمان می بایست به در پوش دولبه مجهز باشد . 

4 - بایداز اتصالات انعطلاف پذیراستفاده کردولوله ها راباmm150مواد دانه ای همراه تخته تراکم پذیری به ضخامت 25mmدرمحل اتصلال هر لوله جهت محافظت انعطاف پذیری تسلط نمود . 

عوارض دیگر گرفتگی لوله های ساختمان 
چنانچه لوله فاضلاب ساختمان بیش ازاندازه بزرگ باشد . عمق اب داخل لوله کاهش میابد و شاید برای انتقال موادجامد کافی نباشد . ازطرف دیگرچنانچه لوله فاضلاب ساخمان بیش ازاندازه کوچک باشد . این دستور می‌تواند به بیش تر توشه و پس زدن آب ازدریچه هایآب روی تراس و آب گرفتگی منتهی شود . درصورت احتمال توسعه ساختمان به شیب کارگذاری لوله عمق وصافیسطح داخلی آن اعتنا کار گذاشتن لوله وابسته است . برای یافتن قطر لوله های فاضلاب ولوله های آب سطحی جداول ونمودارهای مختلفی موجود است . درروش دیگرقطر لوله های فاظلاب رامی توان با محاسبه انتخاب کرد . 

عیب یابی سرویس بهداشتی خارجی و تعمیر آن 
تعمیرات سرویس بهداشتی خارجی حاد به چند علت انجام میگیرد . اعم از عارضه ها بیشتر که سبب فساد در دستشویی خارجی می شود پیدایش مشکلاتی در گرفتگی لوله ی سرویس بهداشتی خارجی و یا این که فساد سیفون دستشویی می‌باشد . 

فساد سیفون منجر دور از هم شدن بوهای نامطبوع در محیط می شود و گرفتگی دستشویی هم موجب بالا زدن آب سرویس بهداشتی خواهد شد . درین نصیب به رفع این مشکلات و طرز ی تعمیر دستشویی خارجی وخیم میپردازیم 
عوارض فساد سیفون و تعمیر آن : 
اعم از دلایلی که سبب می شود سیفون سرویس بهداشتی خارجی به خیر و خوبی کار نکند کم بودن حجم آب تانک خارجی , فساد پرکن و یا این که فلوتر خارجی , حاد بودن پمپ تخلیه , فساد سیستم دستشویی خارجی و تهیه و تنظیم نبودن پیچ ها هست . 
در حالتی‌که بوی نامطبوع فاضلاب به باطن خانه روش پیدا کرد علت اکثر ی آن کم بودن آب جانور در سیفون یا این که نصب غلط دستشویی خارجی هست . 

اعم از دیگر مشکلاتی که منجر پیدایش انواع در سیستم دستشویی خارجی می شود تخلیه نشدن آب است که دراین‌صورت خلل از پیچ ها یا این که گیر کردن بدنه ی اهرم در تانک می‌باشد . بلند بودن ارتفاع زنجیر هم منجر تولید این اختلال خواهدشد . 

در شرایطی که آب جانور در دستشویی پر سرعت تخلیه نمی‌شود می‌تواند انواع از شترگلو باشد . بستن زانوی طولانی تر در شترگلو و یا این که نبودن ونت کم آب باعث پیدایش این اختلال خواهد شد . 

رفع گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی : 
از سایر عواملی که سبب می شود گرفتگی دستشویی خارجی میباشد . گیر کردن شی فرنگی داخل لوله ی دستشویی سبب ساز پیدایش این نقص‌ خواهد شد . گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی عوارض متفاوتی داراست که بسته به آن روش های مختلفی برای رفع گرفتگی دستشویی موجود هست . در صورت گیر کردن شی فرنگی با استعمال از فنر لوله بازکنی می توان مانع ها را از شیوه آب فاضلاب خارج کشید . به کار گیری از دستگاه تراکم هوا و فنر فولادی یا این که فنر لوله بازکن برقی برای رفتگی های شدید کاربرد داراست . 

برای لایروبی دیوارها از فنر فولادی استعمال می نمایند . 

دستگاه تراکم هوا با فشار هوا و آب , لوله یا این که دستشویی گرفته شده را گشوده می نماید . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : لوله کشی,لوله کش,انواع لوله, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 203 تاريخ : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1397 ساعت: 3:13

پیام آشنا : قیم فرمانداری ویژه کرج ذکر کرد : طبق ضابطه رئیس پسماند اشخاصی که در مکان‌های ممنوع , نخاله تخلیه مینمایند خلافکار محسوب شده و طبق ضابطه با آنها برخورد می گردد .  حمل نخاله ساختمانی شرق تهران

علی قنبر وقتی صبح روز قبل در کارگروه هدایت پسماند شهرستان کرج , ضمن تاکید بر ضرورت سوق‌دهی نخاله های ساختمانی ذکر کرد : طبق ضابطه رئیس پسماند اشخاصی که در مکان‌های ممنوع , نخاله تخلیه می نمایند خلاف‌کار محسوب شده و طبق ضابطه با آنان برخورد می گردد . 

او به‌دنبال ابراز تاسف کرد : بعضا از خودروهای حمل ضایعات و نخاله های ساختمانی پسماندهای عمرانی و ساختمانی را در لبه کمربندی‌ها , معابر کم رفت و آمد و در جوار پل‌ها و پایین گذرهای شهری تخلیه می نمایند به همین جهت و برای رویا رویی با این بی رسمی , گشت‌های اداره مدیر پسماند شهرداری با هماهنگی ماموران نیروی انتظامی خلافکاران را به مراجع قضایی معرفی نمایند . 

هنگامی اظهار‌کرد : مبتنی بر ماده ۲۰ ضابطه رئیس پسماندها , خودروهای تخلیه‌کننده در اماکن غیرمجاز علاوه بر مجازات‌های ذکر شده در ضابطه , به یک تا ۱۰ هفته توقیف محکوم می شوند . 

او همینطور در اختیار گرفتن رفت و آمد کامیون های حمل نخاله و تجهیز آنان به GPS را از راهکارهای موثر برای آنالیز بر مورد پسماند های عمرانی و ساختمانی تیتر کرد . 

قیم فرمانداری شهرستان کرج بعضی مشکلات مرتبط با دپو و دفن آشغال درین شهرستان اشاره نمود و افزود : در کلیه حوزه های پسماند از جمله شهری , طبابت و صنعتی و ویژه , دارنده مشکلاتی هستیم . 

او از مدیران عضو کارگروه سوق دهی پسماند خواست تا برای دستیابی به شهری منزه و ارتقاء رضایت شهروندان , خدمتگزاری دارای تعهد بوده و پیگیری مصوبات جلسات کارگروه را در موعد مقرر خویش انجام دهند . 

وقتی بیان کرد : برای داشتن شهری سلامت و پیشرفته , می بایست اقدامات فرهنگی صورت بپذیرد و حفاظت از محیط زیست در شهروندان نهادینه شود تا شاهد کاهش هدر رفت سرمایه های ملی و تخریب محیط زیست باشیم . 

شهردهگلان در حصار نخاله ها صورت نمایی می کند/ ازعلل آزاد سازی نخاله درحاشیه شهر فقدان یا این که به دور بودن مکان نخاله است 
شهردهگلان در حصار نخاله ها صورت نمایی می کند/ ازعلل آزاد سازی نخاله درحاشیه شهر کمبود یا این که به دور بودن مکان نخاله است 
حالت نابسامان نخاله های ساختمانی رهای در لبه شهر دهگلان علاوه بر مخدوش کردن چشم انداز زیبای شهر بستر ساز مشکلات ومعضلاتی دیگر برای شهروندان شده‌است . 

به نقل از خبر نگار دهگلان شیفته , یک کدام از مشکلاتی که شهردهگلان با آن دست به یقه است چالش نخاله های ساختمانی است که امروزه با توسعه و گسترش ساخت و سازهای عمرانی و ساختمانی , همینطور تخریب و تجدید بنا ساختمان ها , میزان پسماندهای ساختمانی و عمرانی به نحو چشمگیری در درحال حاضر ارتقاء است . 

این شهرستان با وجود تعدد مشکلات در تمامی قضیه ها با محرومیت دست و پنجه قابل انعطاف می نماید و حدود چندینن ساله با چالش آزاد سازی نخاله های ساختمانی روبرو می‌باشد که متاسفانه تا به امروز هیچگونه اقدامی از سمت دستگاههای ذیربط برای حل این خلل صورت نگرفته است . 

با ترقی روزافزون و رویش جمعیت و بسط جامعه ها بشری نیاز جامعه ها به ساخت و ساز و بسط اماکن ارتقاء مییابد که‌این دستور منجر ساخت روز افزون نخاله ساختمانی شهری خواهد شد و با عدم آنالیز و طرح ریزی و جهت دهی مناسب دستگاههای ذی ربط در این خصوص مشکلات تخلیه غیر رسمی نخاله ساختمانی در کناره شهر دهگلان و جاده ها خود نمایی می نماید . 

در جاده منتهی به گورستان نو شهر دهگلان آزاد سازی نخاله های ساختمانی به طور غیر رسمی در کناره شهر جمع شده و سبب آلودگی محیط زیست و بدمنظر شدن فیس شهر شده‌است . 

یک کدام از عللی که سبب ساز شده نخاله های ساختمانی در لبه جاده رها شود به دور بودن محل تخلیه است که می بایست با این اصل دقت کرد که مهم ترین پارامتر در تعیین محل نخاله ها نزدیک بودن به راس شهر است تا مورد قبول مردمان قرا بگیرد تعیین محل دفن نخاله بدور از شهر سبب ساز ارتقاء تخلفات و تخلیه غیرقانونی در کناره شهر می شود . 

طبق ضابطه رئیس پسماند شهری کسانی که در مکان های ممنوعه نخاله تخلیه می نمایند مجرمند البته ضابطه مانع مدیر شهری در مواقعی آن طور که می بایست دور از شوخی گرفته نمی‌شود . 

محیط زیست وابسته به فرد خاصی نیست و برای محافظت آن کلیه اشخاص جامعه مسئولیت دارا هستند و می بایست همیاری حتمی را در این طریق داشته باشند . 

یکی شهروندان دهگلانی ضمن ابراز نگرانی از وجود نخاله های خیابان ساحلی در مسیر قبرستان تازه ذکر کرد : وجود این نخاله ها رخ شهر را فراوان زشت نشان می‌دهد نیاز است این نخاله ها سوق‌دهی شده و از این مسیر به منزلت نخاله منتقل شود . 

او از شهرداری , شورای شهر ودستگاههای ذیربط خواست تا نسبت به‌این چالش راه حل ای بیندیشند . 

چیمین حسامی مدیریت شورای اسلامی شهر دهگلان در رای زنی با خبر نگار ما اظهار داشت بابیان این که نخاله های ساختمانی در قسمت های گوناگون عمرانی , ساختمان سازی و گودبرداری ها , مشتمل بر خشت , بتن , سنگ های ساختمانی , قطعات گچی , چوب , پلاستیک و فلزات است , بیان کرد : گهگاه شاهد تخلفات و تخلیه غیررسمی نخاله های ساختمانی در لبه جاده و یا این که در مکان های نا مناسب که به وسیله رانندگان کامیون حمل کننده نخاله ساختمانی بیشتر در ساعتها شب صورت میگیرد . 

 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : حمل نخاله,حمل نخاله ساختمانی,حمل نخاله در تهران, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 192 تاريخ : سه شنبه 4 ارديبهشت 1397 ساعت: 22:56

گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی شاید به عوارض مختلفی چهره دهد که در اکثری از این موراد نیاز به امکانات خاصی برای مفتوح کردن لوله ی سرویس بهداشتی خارجی نخواهید داشت .  باز کردن توالت فرنگی

در بیشتر مورد ها اشخاص برای مفتوح کردن سرویس بهداشتی خارجی و رفع گرفتگی آن از تلمبه یا این که مواد شیمیایی استعمال مینمایند . ولی گهگاه هم میتوان لوله بازکنی سوای نیاز به تلمبه هم انجام بخشید . 

در شرایطی که که گرفتگی دستشویی به دلیل مشکلات و نصب غیر درست سیستم فاضلاب سرویس بهداشتی نباشد ایراد به راحتی برطرف خواهد شد . 

شیوه های مفید متعددی برای مفتوح کردن گرفتگی دستشویی جان دار می‌باشد که مهم ترین آن به کارگیری از تلمبه دستی است . در صورت گرفتگی سرویس بهداشتی اولی استراتژی این است که به سراغ یک تلمبه ی دستی بروید و قبلی از به کار گیری به نیکی آن را گرم نمائید . البته اگه تجهیزاتی نظیر تلمبه دستی برای گشودن دستشویی خارجی دراختیار ندارید سفارش ما به شما به کارگیری از یک بطری نوشابه است . 

لوله بازکنی با بطری نوشابه : 
تراز ی نخستین : 

یک بطری نوشابه تنظیم نمایید و رمز آن را به صورت تحت برش دهید . 
سطح ی دوم : 
نصیب بریده شده را پاره ای زاویه دار روی رخنه‌ سرویس بهداشتی قرار دهید و آغاز به تلمبه زدن فرمائید . تا گرفتگی لوله برطرف شود . 
رفع گرفتگی دستشویی خارجی با بطری نوشابه 
گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی احتمال دارد به عوارض مختلفی چهره دهد که در بخش اعظمی از این موراد نیاز به امکانات خاصی برای مفتوح کردن لوله ی سرویس بهداشتی خارجی نخواهید داشت . 

در بیشتر مورد ها اشخاص برای مفتوح کردن دستشویی خارجی و رفع گرفتگی آن از تلمبه یا این که مواد شیمیایی به کارگیری می نمایند . ولی گهگاه هم میتوان لوله بازکنی سوای نیاز به تلمبه هم انجام اعطا کرد . 

در شرایطی‌که که گرفتگی دستشویی به دلیل مشکلات و نصب غیر درست سیستم فاضلاب دستشویی نباشد اختلال به راحتی برطرف خواهد شد . 

راه و روش های اثرگذار متعددی برای مفتوح کردن گرفتگی دستشویی مو جود است که مهم ترین آن به کارگیری از تلمبه دستی است . در صورت گرفتگی سرویس بهداشتی اولی استراتژی این است که به سراغ یک تلمبه ی دستی بروید و گذشته از استعمال به خیر و خوبی آن را گرم نمایید . ولی اگه تجهیزاتی نظیر تلمبه دستی برای مفتوح کردن دستشویی خارجی در اختیار ندارید توصیه ما به شما به کارگیری از یک بطری نوشابه است . 

لوله بازکنی با بطری نوشابه : 
سطح ی نخستین : 

یک بطری نوشابه تهیه و تنظیم نمایید و راز آن را به صورت ذیل برش دهید . 

تراز ی دوم : 

نصیب بریده شده را یه خرده زاویه دار روی شکاف سرویس بهداشتی قرار دهید و استارت به تلمبه زدن فرمائید . تا گرفتگی لوله برطرف شود . 

در صورت گرفتگی شدید لوله میتوانید با یک کمپانی دارای اعتبار لوله بازکنی تماس حاصل فرمایید چون گرفتگی شاید در اثر مالامال برودن چاه سرویس بهداشتی باشد . 

عیب یابی سرویس بهداشتی خارجی و تعمیر آن 
تعمیرات دستشویی خارجی وخیم به چند علت انجام می‌گیرد . اعم از عوارض اکثر که منجر فساد در دستشویی خارجی می شود پیدایش مشکلاتی در گرفتگی لوله ی دستشویی خارجی و یا این که فساد سیفون دستشویی می‌باشد . 

فساد سیفون سبب متفرق شدن بوهای نامطبوع در محیط می شود و گرفتگی سرویس بهداشتی هم موجب بالا زدن آب سرویس بهداشتی خواهد شد . در‌این نصیب به رفع این مشکلات و روش ی تعمیر دستشویی خارجی وخیم می‌پردازیم .

عارضه ها فساد سیفون و تعمیر آن : 
اعم از دلایلی که سبب می شود سیفون دستشویی خارجی به نیکی فعالیت نکند کم بودن حجم آب تانک خارجی , فساد پرکن و یا این که فلوتر خارجی , وخیم بودن پمپ تخلیه , فساد سیستم سرویس بهداشتی خارجی و تهیه نبودن پیچ ها میباشد . 

در صورتی‌که بوی نامطبوع فاضلاب به باطن خانه رویکرد پیدا کرد علت اکثر ی آن کم بودن آب جان دار در سیفون یا این که نصب غلط دستشویی خارجی می‌باشد . 

اعم از دیگر مشکلاتی که منجر پیدایش انواع در سیستم سرویس بهداشتی خارجی می شود تخلیه نشدن آب است که در‌این‌صورت خلل از پیچ ها یا این که گیر کردن بدنه ی اهرم در تانک هست . بلند بودن ارتفاع زنجیر هم سبب ساز ساخت این اختلال خواهدشد . 

در‌حالتی که آب جانور در سرویس بهداشتی سرعت بالا تخلیه نمی‌شود می‌تواند گونه های از شترگلو باشد . بستن زانوی بیشتر در شترگلو و یا این که نبودن ونت کم آب منجر پیدایش این نقص‌ خواهد شد . 
رفع گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی : 
از سایر عواملی که سبب می شود گرفتگی دستشویی خارجی است . گیر کردن شی فرنگی داخل لوله ی سرویس بهداشتی منجر پیدایش این نقص‌ خواهد شد . گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی عارضه ها متفاوتی دارااست که بسته به آن روش های مختلفی برای رفع گرفتگی سرویس بهداشتی موجود هست . در صورت گیر کردن شی فرنگی با استعمال از فنر لوله بازکنی می توان سختی ها را از منش آب فاضلاب خارج کشید . به کار گیری از دستگاه تراکم هوا و فنر فولادی یا این که فنر لوله بازکن برقی برای رفتگی های شدید کاربرد دارااست . 

برای لایروبی دیوارها از فنر فولادی استعمال می نمایند . 

دستگاه تراکم هوا با فشار هوا و آب , لوله یا این که سرویس بهداشتی گرفته شده را گشوده می نماید . 

برای گرفتگی های خفیف خودتان میتوانید دست بکار گردید . البته در‌حالتی که گرفتگی دستشویی شدید بود و خودتان نتوانستید از پس آن برآیید از ریختن اسید مضاعف در لوله اجتناب نمایید و با یک کمپانی تخلیه چاه تماس حاصل نمایید . 

 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : بازکردن توالت فرنگی,توالت فرنگی,لوله بازکنی توالت فرنگی, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 206 تاريخ : سه شنبه 4 ارديبهشت 1397 ساعت: 4:05

پیشین از این که به تعمیر فلاش تانک بپردازیم می بایست بدونیم که به هیچ عنوان فلاش تانک چجوری فعالیت میکنه؟ بطور کلی میشه اظهار‌کرد عمل فلاش تانک یا این که سیفون سرویس بهداشتی اینطوره که آب رو توی مخزن خودش نگه میداره و یکدفگی تمام آب رو آزاد میکنه تا با شدت به وجود اومده دستشویی شسته بشه .  خدمات فلاش تانک

برای توضیح بیشتر میتونیم بگیم که درپوشی وجود داره که با وزن آب جلوی جاری شدن آب رو میگیره . هنگامی که ما ضمانت کننده رو می کشیم , درپوش برداشته شده و آّب آزاد میشه . تا‌زمانی‌که آب درون مخزن خالی نشده شناور متصل به مخرن , درپوش رو بالا نگه میداره تا آب به طور کامل بیرون بشه و پس از اون درپوش مجدد روی لوله مجرای آب رو میپوشونه . حال آب وارد مخزن میشه تا این‌که سیستم فلاش تانک ورود آب رو جدا کنه تا آب هدر نره . 

در زمان شبانه روز رویکرد ای که گفته شد توشه ها و توشه ها تکرار میشه و چنانچه توی هر یکی‌از سطح های بالا اختلال پیش بیاد شما نیاز به تعمیر فلاش تانک پیدا میکنین . 

عیب یابی سیفون یا این که فلاش تانک 
گذشته از تعمیر فلاش تانک می بایست ببینیم چرا فلاش تانک وخیم شده . اما عارضه ها زیادی برای فساد سیفون وجود داره که در‌این بخش تکراری ترین اونها رو میگیم . 

آب بندی نشدن 
کمتر شدن تخلیه آب 
چکه کردن آب 
عدم تخلیه آب 
ریختن آب از مخزن فلاش تانک 


آب بندی نشدن 
راز ریز شدن آب به باطن سرویس بهداشتی میتونه نشونه ی عدم آب بندی سیفون باشه که در اینصورت نیاز به تعمیر فلاش تانک داره . 

کمتر شدن تخلیه آب 
اگه فلوتر ( وسیله ای برای در دست گرفتن تراز مایع که ظاهری حبابی صورت داره ) یا این که پرکن مخزن حاد باشه , مخزن به صدق لبریز نمیشه و در فیض تخلیه آب کمتر میشه . 

اعتنا کنین اگه شیر تخلیه تهیه و تنظیم نباشه و در وضعیت کم قرار گرفته باشه , تخلیه آب کمتر میشه . 

چکه کردن آب 
اگه اتصال ها صحیح و مهندسی شده نباشه , اورینگ ها در جای منحصر به فرد خودشون نباشن و مهره ها شل باشن ممکنه سیفون چکه کنه . 

عدم تخلیه آب 
اگه اهرم سیفون و وسایل متعلق به اون مشکلی داشته باشن تخلیه آب به صحت انجام نمیشه . همینطور ممکنه اهرم درون چنگکی جا نیفتاده باشه یا این که اهرم به صدق نصب نشده باشه یا این که چنگکی به جایی مانند در فلاش تانک گیر کرده باشه . 

ریختن آب از مخزن فلاش تانک 
اگه شناور تهیه و تنظیم نباشه و یا این که به در فلاش تانک گیر کنه آب از مخزن فلاش تانک روان میشه . 

ترفندی برای تعمیر فلاش تانک 
از مالامال شدن و خالی شدن خودکار فلاش تانک خودداری کنین , یعنی پس از هربار به کار گیری شیر فلاش تانک رو ببندین و برای توشه دیگه که وارد دست شویی میشین شیر آب رو گشوده کنین تا مخزن برای استعمال لبریز بشه . این فعالیت رو تا کمتر از یک ماه تکرار کنین تا توشه جرم به چنگ آوردن به دور لوله آب , دیگه فلاش تانک چکه نکنه . 

اگه براتون سوال پیش اومده که چرا اینکار رو می‌کنیم بهتره بدونین هنگامی که سیفون خالی بشه مدام مقداری آب توی اون باقی میمونه در حدی که ته مخزن تنها تر باشه . با کم آب شدن آب , پاره ای جرم روی لوله ها رسوب میکنه که همین رسوبات جلوی چکه کردن رو میگیرن , با این عمل جلوی هدر رفتن آب رو نیز گرفتین . 

اگه گشوده نیز روش های بالا کمکتون نکرد میتونین با تماس گرفتن به شخص کارشناس برای تعمیرسیفون خونه تون مبادرت کنین 

فلاش تانک مطلوب برای نصب سرویس بهداشتی خارجی 
فلاش تانک ها امروزه نیز در سرویس بهداشتی های اهل ایران و نیز خارجی کاربرد دارااست . فلاش تانک ها هر یک دارنده مزیت ها و کاربرد های مختلفی می‌باشند که تعیین را برای شما پیچیده خواهند کرد . گزینش یک فلاش تانک بسته به نیاز و انگیزه شما از نصب فلاش تانک متعدد خواهد بود . فلاش تانک ها از یک منشاء تغذیه و یک لوله ی انتقال آب تشکیل شدهاست . در نصب دستشویی خارجی این نکته دوچندان دارای اهمیت شما که یک فلش تانک مطلوب در سیستم سرویس بهداشتی خارجی به فعالیت رود . هنگام گزینش سرویس بهداشتی خارجی گذشته از نصب سرویس بهداشتی خارجی داده ها ضروری و کافی را در رابطه با میران مصرف آب بوسیله فلاش تانک به دست آورید . درین نصیب به معرفی اشکال فلاش تانک ها میپردازیم . 

فلاش تانک توکار : 
در شرایطی که زیبایی توالت برای شما اهمیت دارااست سفارش ی ما به شما به کار گیری از فلاش تانک ها ی تو فعالیت میباشد . این فلاش تانک ها همان طور که از نامشان پیداست هنگام نصب سرویس بهداشتی خارجی باطن دیوار نصب میشوند . به‌این صورت که برای به کارگیری از این فلاش تانک هات می بایست دکمه ی نصب شده بر روی دیوار را استعمال کرد . از این دسته فلاش تانک ها در هتل ها , رستوران ها , منزل های مجلل و ارگانها ی مدنی به کار گیری می شود . 

فلاش تانک خود کار 
در حالتی‌که تمیزکاری و تمیری توالت برای شما زیاد دارای اهمیت است توصیه ما به شما نصب فلاش تانک اتومات هنگام نصب دستشویی خارجی میباشد . در صورتیکه از فلاش تانک ها خودکار در سیستم دستشویی خارجی به کارگیری نمائید بعد از بازکردن درب سرویس بهداشتی فلاش تانک به طور خودکار فعالیت نموده و آب را تخلیه می نماید . 

فلاش تانک دو مخزنه 
برای صرفه جویی بیشتر و خوبتر در مصرف آب سفارش ما به شما به کار گیری از فلاش تانک های دومخزنه است . این فلاش تانک ها از دومخزن با حجم های گوناگون درست شده گردیده اند که به گزینش شما فعالیت می کنند . با نصب این فلاش تانکها می‌توانند از میزان اب هدر رفته به میزان متعددی کم نمایید . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : فلاش تانک,خدمات فلاش تانک, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 162 تاريخ : سه شنبه 4 ارديبهشت 1397 ساعت: 1:27

بیشتر مواقع منش چاه گرمابه یا این که سرویس بهداشتی رفته رفته گرفته میشه و آب عالی عبور نمی کند , این نقص‌ , خصوصا در منازل سابق ساز بیشتر صورت می‌دهد .  لوله بازکنی کرج

برای بازکردن گرفتگی چاه گرمابه هر مقطع یکبار می بایست با سیفون تلمبه زد یا این که از مواد گشوده کننده لوله مانند چانته یا این که اسید به کار گیری کرد تا خط مش آب گشوده شود . ولی در بعضا مواقع اسفاده از این لوله بازکن ها برای رفع گرفتی های چاهک گرمابه جوابگو نبوده و خویش هم سبب پیدایش مشکلاتی دیگری اعم از از در میان بردن لوله های فاضلاب گرمابه و رخنه‌ کردن آن‌ها می شود که در‌این حالت خلل شما تنها با ردوبدل لوله ها برطرف خواهد شد . 

از موادی که برای اینکار فراوان استعمال می نمایند و به کار گیری از آنها به لوله جراحت میرساند موردها پایین میباشد : 

چانته ( سود سوزآور ) 
اسید های حاذق 
محلول های شیمیایی لوله بازکنی 
برای گشودن چاه گرمابه در استعمال از این مواد بیشتر توجه فرمائید . 

ادله گرفتی چاه خزینه 
استدلال مسدود شدن خط مش آب لوله های خزینه 

توده شدن موی باطن سیفون یا این که لوله ی گرمابه هست . جرم به دست آوردن و رسوب در دیواره های لوله سبب ساز باریک شدن قطر لوله شده و گرفتگی لوله را باعث می گردند . به کارگیری از اسیدهای کارکشته برای بازکردفتگی خزینه اثرگذار می باشند البته متاسفانه منجر شکاف شدن لوله میگردند . برای این فعالیت میتوانید از یک ماده ی جایگزین به کارگیری فرمایید . 

گشودن لوله های پوسیده ی گرمابه با پودرلباس شویی : 

برای گشودن لوله ی گرمابه می بایست بی خطرترین آنها و در عین درحال حاضر اثر گذار ترین آنها‌را تعیین کرد . روش های زیادی برای مفتوح کردن گرفتگی لوله ی حام به صورت تضمنی موجود هست که اولی منش آن استعمال از پودر باسشویی میاشد . 

برای بازکردن گرفتی لوله ی خزینه ابتدا اب داغ را داخل لوله بریزید وسپس برای بازکردن لوله نیمی از پودر را داخل لوله بریزی و 

مجدد آب داغ را گشوده نمائید . در‌حالتی که گرفتگی برطرف نشد مجدد این فعالیت را تکرار نمائید تا منش گرمابه به خیر گشوده شود . برای انجام خوب تر این فعالیت میتوانید یک تلمبه ی دستی را گرم کرده و از آن استعمال کنید . 

ماده های شوینده ی استراتژی قابل قبولی برای بازکردن کفشوی فاضلاب گرمابه میباشند . از هر ماده ی شوینده ی دیگری مانند ششمپو هم میتوانید به کارگیری کنیددومین راه و روش بری بازکردن گرفتگی لوله های خزینه به کارگیری از فنر لوله بازکن برقی است که شرکتهای لوله بازکنی این عمل را برای شما به شایسته ترین صورت انجام می دهند . 

محلول های بی خطر لوله بازکنی 
گرفتگی های لوله های خانه می‌تواند یک اختلال دور از شوخی در هر منزلی باشد که رفع آن بایستی دراولویت کاری شما باشد . گشودن گرفتگی های متفاوت لوله بوسیله مواد و محلول های بی خطر لوله بازکنی در اکثری از مورد ها قادر است مشکلات شمارا برطرف کند . به کارگیری از محلول های شیمیایی خطر آفرین بوده و بکاربردن آنها سبب ساز از در بین رفتن لوله های فاضلاب و به خطر پرت کردن سالم ساکنین خانه شود . از این رو سفارش ما به شما به کار گیری از محلول های لوله بازکنی ارگانیک و خانگی میباشد . 

به کارگیری از آب جوش : 
در حالتی که نقص‌ گرفتگی لوله ی شما به دلیل تحمع چربی باشد به کار گیری از آب جوش می‌تواند موءثر باشد . بعد از هر توشه ظرف شستشو یه خرده آب جوش در لوله ی آشپزخانه بریزید تا گرفتگی حدالامکان برطرف شود . 

بازکردن سیفون آشپزخانه : 
سیفون آشپزخانه به دلیل صورت و فرمی که دارااست مواد غذایی در پیچ‌و‌خم های آن تجمع مییابد و گرفتگی لوله را موجب می شود . برای رفع گرفتگی لوله ی آشپزخانه سیفون را بازکرده و مواد مو جود در آن را تخلیه فرمایید . 

چه گونه از سود سوز آور برای بازکردن گرفتی لوله استعمال کنیم : 
سود سوز اور اعم از مواد کار کشته می‌باشد که می‌تواند گرفتگیهای شدید لوله را برطرف کند . 

لوله بازکنی به امداد جارو برقی : 
موسسه ها لوله بازکنی برای بازکردن گرفتی های از پمپ های دمنده به کارگیری می‌کنند . از آن جایی که جارو برقی هم قادر است یک دمش در لوله ساخت نماید می‌تواند برای مفتوح کردن لوله از این وسیله هم به کار گیری فرمائید . با این وسیله می توان مواد مازاد جانور در لوله را به داخل فاضلاب سوق دهی نمائید . 

به کارگیری از تلمبه ی دستی : 
یک کدام از از طریق های متداول لوله بازکنی استعمال از تلمبه ی دستی می‌باشد . برای بازکردن گرفتگی , تلمبه را بر روی محل ورود چاهک قرار دهید و آغاز به تلمبه زدن فرمائید . قبلی از انجام این فعالیت خوبتر است پاره ای تلمبه را گرم فرمایید . 

از موادطبیعی دیگری که گرفتگی های لوله را برطرف می نمایند دربرگیرنده مورد ها پایین هست . 

آب لیمو ( ماندن در لوله به دوران یک ساعت ) 
آبژاور یا این که سفیدکننده ( ماندن در لوله به برهه زمانی قریه دقیقه ) 
سه جام ب جوش و یک جام جوش شیرین ( ماندن در لوله به برهه زمانی یک ساعت ) 
یک جام سرکه ( ماندن در لوله به دوران سی دقیقه ) 
برای بازکردن لوله می‌توانید از این مواد به طور جدا استعمال فرمائید . بعداز گذشت دوران زمان رقم خورده از آب جوش برای کامل شدن شدن کار لوله بازکنی به کارگیری کنید . 

رفع گرفتگی های شدید لوله : 
در حالتی که گرفتگی لوله ی شما با امداد روش های ارگانیک گشوده نشد میتوانید از یک کمپانی لوله بازکنی ماهر برای انجام این فعالیت امداد بگیرید . شرکت ها لوله بازکنی با به کار گیری از دستگاه های توسعه یافته سوای زخم رساندن به سیستم لوله کشی خلل لوله های شما‌را برطرف خواهند نمود . 
بازسازی مجدد  نمایش سورس دانلود سورس کپی

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : لوله بازکنی کرج,لوله بازکنی,لوله بازکن, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 185 تاريخ : سه شنبه 4 ارديبهشت 1397 ساعت: 0:39

کولر آبی‌رنگ بزرگ در محیط های صنعتی مورد به کارگیری قرار می‌گیرد . سعی کولر آبی رنگ بزرگ نسبتاً با سعی کولرهای آبی رنگ خانگی شباهت داراست البته میزان هوادهی , میزان اقتدار هوادهی و پرتاب هوادهی به مراتب بیشتر از کولرهای خانگی است . تعمیرات کولر آبی مشهد

تفاوت کولر آبی رنگ بزرگ و کولر آبی‌رنگ خانگی 
میزان هوادهی کولر آبی‌رنگ بزرگ و صنعتی بیشتر از کولر آبی‌رنگ خانگی است 
در دو جور سه فاز و تک فاز ایجاد می گردند . 
حرفه هوادهی در کولر صنعتی آبی رنگ بزرگ قادر است از جور سانتریفیوژ و یا این که آکسیال باشد . 
کولر آبی‌رنگ بزرگ پرتابل صنعتی قادر است در فراخور نیاز محیط صنعتی در مکان های مختلفی قرار داده شود . 
الکترو موتور مورد استعمال در کولر آبی‌رنگ بزرگ با ای پی بالا بوده 
کولر صنعتی بزرگ دارنده سیتم کنترلی هوشمند است و قابلیت و امکان طرح ریزی هفتگی دارااست . 
در کولر های آبی رنگ بزرگ جهت چرخش آب در واسط تبخیری از پمپ های سانتریفیوژی و یا این که دو یا این که سه تا پمپ استعمال می شود . 
کولر آبی‌رنگ بزرگ ساخت تیم صنعتی گرماسرد یکی‌از شایسته ترین گزینش ها در مرزو بوم میباشد که با پباده سازی مهندسی و استعمال از کیفیت خوب ترین متریال ایجاد و به بازار عرضه میشود . 

اشکال گونه های کولر آبی رنگ بزرگ : 
کولر صنعتی سانتریفیوژی ( در گنجایش های 13000 , 18000 , 25000 , 35000 , 40000 ) 
کولر صنعتی آکسیالی ( در گنجایش های 13000 , 18000 , 25000 , 35000 , ) 
کولر صنعتی پرتابل ( در گنجایش های 13000 , 18000 , 25000 ) 
کولر صنعتی پلیمری ( در گنجایش های 13000 , 18000 , 25000 ) 
در تمام گونه های کولر های صنعتی ساخت گرماسرد از واسط تبخیری پد سلولزی 10 سانتی متری به کار گیری می‌گردد که جان دار ارتقاء بازده تا 86 % می شود . استعمال از پد سلولزی علاوه بر ارتقا بازده منجر تولید هوای تمیز و عاری می شود و از شیوع بیماری های تنفسی و چشمی به میزان متعددی می کاهد . 

سیستم های سرمایشی کولر آبی‌رنگ 18000 

کولر آبی‌رنگ 18000 یک کدام از مالامال فروش ترین گونه های کولر های صنعتی است که با دقت به گنجایش برودتی و قیمت خوب ان یکی‌از پرکاربردترین آن ها است . این کولر نسبت به ایرواشرهای با گنجایش شبیه علاوه بر بازده فراتر , بها ذیل تری هم داراست و همین دستور منجر می شود که رغبت صنعتگران بدین سیستم خنک کننده مضاعف فراوان است . 

کولر آبی‌رنگ 18000 با سیستم سرمایشی تبخیری و تولید رطوبت نسبی مطلوب برای آب و هوای گرم و کم آب اکثر وقت ها شهرهای کشور‌ایران ( نظیر تهران , اصفهان , کرمان , شیراز , گرگان , مشهد مقدس و … ) زیاد مطلوب هست . 

خصوصیت های کولر 18000 سلولزی 
سیستم سرمایشی از مدل تبخیری EVAPORATIVE 
میزان هوادهی 18000 متر مکعب بر ساعت 
فرآورده بدنه از گالوانیزه کلفت با پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره ای مقاوم در قبال نور و روشنایی بدون واسطه خورشید و رطوبت باران و محیط 
دارنده الکتروموتورژن تبریز با اقتدار 5 . 5 اسب بخار با IP54 و جریان 8 . 5 آمپر 
بازده خنکی دوچندان بالا نزدیک به 83 % 
پد سلولزی اوکراینی با ضخامت 10 سانتی متری با قدمت فراوان بالا ( حدود 3 تا 5 سال برای آب با مشقت معمولی ( آب شهری ) ) 
مجهز به سیستم پخش آب کتف ای جهت بازده فراتر و کاهش مصرف آب 
مطلوب جهت تالار هایی با شبکه کشی ( نزدیک به 20 - 25 متر ) 
تولید هوای عاری از آلاینده , ذرات آویزان و باکتری ها 
بازده فراتر و بها ذیل خیس کولرهای سلولزی اعم از کولر 18000 نسبت به ایرواشرها با گنجایش شبیه 
خنکی بیشتر نسبت به کولرهای پوشالی تا 30 % 
عدم تولید و نشر بوی نا مطبوع در محیط 
دارنده حرفه سانتریفیوژ با بالانس استاتیک و دینامیک با دستکم صدا و لرزش 
1‌سال گارانتی طلایی و سرویس ها بعداز فروش نا محدود 
تحویل 1 - 2 روز کاری 
ارسال به تمام شهرهای جمهوری اسلامی ایران 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : تعمیرات کولر آبی,تعمیر کولر آبی,تعمیرات کولر آبی مشهد, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 165 تاريخ : دوشنبه 3 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:49

شارژ گاز R410Aآموزش روش شارژ گاز R410a در کولر گازی اینورتر ( کم‌مصرف ) ؟ 

گذشته از این‌که به روش شارژ گاز R410a بپردازیم می بایست توضیحاتی داده شود تا شما با این گونه مبرد بیشتر آشنا گردید . 

گازهای فریون یا این که به عبارتی مبرد استفاده‌شده در اسباب برودتی شیمیایی بوده و از ترکیبات مختلفی تشکیل می گردد که در طی سالیان به کار گیری از آنان عملکرد شده که هرساله نوعی از این ترکیبات تهیه و تنظیم شود که علاوه بر راندمان فراتر نسبت به گازهای قدیمی‌تر با محیط سازش بیشتر و ( ODP ( OZON POTANTI DEPLETION ( تخریب لایه ازون ) کمتری داشته باشد . بیشترین تخریب لایه ازون بوسیله مبرد R11 می باشد که به‌عنوان پایه قرار داده‌شده و با عدد یک نشان داده می گردد حالا هرقدر مبرد دارنده ODP کمتری باشد صدمه کمتری به لایه ازون وارد می‌نماید .  سرویسکار کولر گازی تهران

که شما میتوانید مشاجره بی نقص آن را در برگه مبردها دنبال فرمائید . 

مواد تشکیل یا این که ترکیبات دهنده گاز R410a چیست؟ 
گاز R410a از مخلوط دو گاز ( R - 125 ( CF3CHF2 و ( R32 ( CH2F2 به‌صورت ۵۰ /۵۰ ساخته شده است که ازلحاظ سرمادهی مضاعف عالی بوده و دارنده نقطه‌جوش منفی ۵۱٫۴ - مرتبه است که در مقایسه تخت‌گاز R22 که دارنده نقطه‌جوش منفی ۴۰٫۸ سکو است دوچندان راندمان بالاتری داشته و سازگار با ODP هم هست که دارنده گنجایش سوز و سرما سازی زیاد خیر و خوبی بوده و برای مبدل‌های حرارتی کوچک مثل کولر گازی فراوان خوب ست . 

طرز شارژ کردن کولر گازی با‌گاز R410a 

با توضیحات بالا به‌صورت مختصر و موءثر با‌گاز R410a شناخت پیدا کردید و بایستی بدین نکته دقت فرمایید که‌این گاز متاع جدیدی است که در عمده کولرگازی‌های اینورتر مورداستفاده قرار می گیرد . 

فرآیند انجام عمل 

هنگامی شما با کولر گازی اینورتر مواجه می شوید برای شارژ گاز یا این که تعمیر کولر گازی اولی کاری که میکنید بایستی به برچسب فنی کولر اعتنا کرده و از گونه گاز و اندازه به عمل رفته در سیستم طمئن گردید نظیر صورت تحت که می بینید گاز آن را R410a معرفی کرده و اندازه آن را ۱٫۱۰ کیلوگرم معلوم نموده است . برچسب فنی کولر گازی 

هنگامی از مدل گاز سیستم که R410a مطمئن شدید می بایست از فقدان یا این که فقدان گاز در سیستم مطمئن گردید در صورتیکه دراین مورد مشکلی دارید به برگه شیوه شارژ گاز رجوع کنید 

بعداز موردها بالا در‌این سیستم شارژ گاز R410a به دو وضعیت می تواند وجود داشته باشد : 

خالی بودن کولر از گاز به‌صورت بدون نقص 
نبود گاز در کولر گازی اینورتر یا این که افزودن گاز R410a 
خالی بودن کولر ارز گاز به‌صورت بدون نقص 

درصورتی که سیستم کاملاً فاقد گاز R410a بود شایسته ترین و اصولی‌ترین روش برای شارژ گاز به‌صورت وزنی است که با به کارگیری از معیار اندازه مورد نیاز گاز شارژ می شود 

نکته : روی برچسب فنی دستگاه نظیر صورت بالا جور گاز و اندازه آن درج‌شده است . 

میزان گاز درج‌شده روی برچسب فنی برای ۵ متر لوله محاسبه‌شده پس در حالتی‌که در نصب کولر گازی شما میزان لوله بیشتر از ۵ متر استفاده‌شده باشد بایستی به ازای هر متر لوله بیشتر ۲۰ گرم گاز به سیستم اضافه‌تر شارژ نمائید 

ولی در‌صورتی‌که برای شارژ گاز معیار نداشتید میتوانید با به کار گیری از گیج مانوفیلد به اندازه ۱۱۰ PSI تا ۱۲۰ PSI گاز شارژ نمایید اما این اندازه گاز برای وقتی است که دمای محیط باطن یعنی وی اواپراتور ۲۷ سکو سانتی‌گراد و دمای محیط خارج یعنی کندانسور ۲۵ سکو سانتی‌گراد باشد دقت داشته باشید گاز R410a بایستی حتماً به‌صورت مایع شارژ شود یعنی هنگام شارژ بایستی کپسول را برعکس نمائید مثل صورت پایین : شارژ گاز R410a 

به دلیل فرکانسی بودن موتور کولرهای گازی اینورتر نمیتوان آنها را با استعمال از آمپر دستگاه شارژ کرد چون کمپرسور این مدل سیستم دائماً مبنی بر دمای محیط و امر استفاده کننده به کولر در هم اکنون تغییر و تحول به دور موتور است یعنی شاید الآن در بیشترین شرایط خویش باشد مثلاً ۶ آمپر اما یکسری ثانیه آن گاه در کمترین وضعیت یعنی ۱ آمپر . پس به‌هیچ‌عنوان این روش برای شارژ گاز R410a سفارش نمیشود . 

فقدان گاز در کولر گازی اینورتر یا این که افزودن گاز R410a 

وقتی که شما با سیستمی روبرو می شوید که متوجه می شوید گاز آن براثر نشتی یا این که هر علت دیگر کم شده شده‌است پس از جستن علت نبود گاز می بایست آن را شارژ فرمائید . 

افزودن گاز R410a با‌گاز R22 یه خرده تفاوت داراست 

با اعتنا به این که گاز R410a از دو گاز گوناگون تشکل شده‌است زمانی سیستم نشتی دارااست شما دقیقاً نمی‌دانید که چه میزان از کدام گاز در سیستم وجود دار د و چه اندازه از کدام گاز خارج‌شده است پس اصولی‌ترین و علمی‌ترین روش این است که در صورتی متوجه شدید ۱۰ % تا ۱۵ % بیشتر از گاز کل سیستم کم شده شده‌است حتماً می بایست تمام گاز را خالی کرده و مجدد آن را شارژ نمائید اما درصورتی که کمتر از اندازه ذکرشده از سیستم گاز خالی‌شده بود می توانید آن اندازه را به طور مایع طولانی تر فرمائید . 

نکته : اما روش بالا روش علمی و اصولی شارژ گاز R410a کولر گازی اینورتر است البته به دلایلی که مطمئناً شما نیز در صورتی‌که جزء تعمیرکاران اهل ایران باشید می دانید در کشور ایران اکثری از تعمیرکاران به‌این روش فعالیت نمیکنند و در هر حالتی از نبود گاز , گاز را به سیستم بیشتر می کنند که‌این فعالیت مشکلات پایین را به همراه خواهد داشت 

سیستم راندمان و سرمای کافی را نخواهد داشت 
در زمان طولانی سبب صدمه زدن به کمپرسور میگردد 
روغن کولر گازی را فاسد می کند 
و مطمئناً مشتری از سرمای دستگاه راضی نبوده و این‌یک امتیاز منفی ( ازلحاظ کسب درآمد درازمدت ) برای یک تعمیرکار است که یک مشتری ناراضی داشته باشد 
 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : سرویس کولرگازی,کولر گازی,سرویس و تعمیر کولر, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 195 تاريخ : دوشنبه 3 ارديبهشت 1397 ساعت: 2:16

همگی ساله تعداد متعددی از حادثه ها مجموعه نجات اداره آتش‌ آدرس را رویدادها چاه فاضلاب تشکیل می دهد و گویا است در هریک از این رویدادها , تلفات مالی و جانی فراوانی را هم به همراه داشته است .  لایروبی و تخلیه چاه

از سالها قبلی تا به امروز هزاران رینگ چاه با روشهای گوناگون در محیط استان تهران و پایتخت حفر شده که حادثه ها متفاوت ناشی از این چاهها هر روزه یقه گیر شهروندان شده و جان و متاع آنها‌را به خطر میاندازد . 

از سوی دیگر زیرا این جور چاهها با گذشت زمان فرسوده میگردند بدین ترتیب گونه های چاهها همواره حامله رخداد ای ناراحت کننده برای مردمان می‌باشند , به همین بهانه خطرها ناشی از وخیم بودن چاه , هنگامی معلوم می شود که شخصی از ساکنان ساختمان با ریزش دهانه چاه مواجه شده و به عمق آن سقوط نماید و در پایین خروارها خاک و سنگ مدفون میشود . 

به نظر می رسد تا وقتیکه حفر این چاهها ادامه داشته باشد پیدایش حادثه ها ناشی از آن هم دوام خواهد داشت , ولی برای کاهش رویدادها چاه ضروری است ضوابط ما یحتاج از طرف مسئولان دستور به صورت دور از شوخی مورد دقت قرار گرفته شود و نیز چنین مهندسین ناظر در احداث ایمن این جور بناها ارزیابی دائمی داشته باشند . 

در این جهت اداره حریق آدرس هم خویش را مسئول می داند تا مردمان را هر چه بیشتر از خطرها چاهها علی الخصوص چاههای فاضلاب با خبر سازد و شهروندان نیز این حق را دارا هستند تا داده ها بیشتری راجع‌به خطرها چاه داشته باشند و با دانش و درایت بیشتری خویش را از خطرها بدور نمایند . 

به همین جهت مهندس محمود قدیری نائب رئیس پیشگیری اداره حریق آدرس استان تهران و پایتخت گفتگویی با ما داشته تا راجع‌به گونه های حادثه ها ناشی از چاه فاضلاب , چگونگی وقوع حادثه ها مرتبط با چاهها و همینطور راههای پیشگیری از این رویدادها توضیح دهد که مشروح این مصاحبه را پیرو می‌خوانیم : 

در استان تهران و پایتخت چه دسته چاههایی موجود هست و کماکان حفر میشود؟ 

اما در استان تهران و پایتخت چاههای مختلفی با هدف ها مختلفی حفر میشود البته به طور کلی دو گونه می‌باشند , یکی چاههای آب و دیگری چاههای فاضلاب 

کدام یک از چاهها واقعه ساز هستند؟ 

هر مورد از اشکال چاه می تواند رخداد ساز باشد ولی درین بین چاههای فاضلاب از فراوانی و پتانسیل بیشتری در زمینه‌ی پیدایش رویدادها مرگبار برخوردار می باشند . 

آیا برای حفر چاه نیازی به گرفتن مجوز میباشد؟ 

اساسا برای حفر چاههای فاضلاب نیازی به اخذ مجوز نیست اما برای حفر چاههای آب حتما بایستی اذن حفر چاه از اداره آب به طور جواز اخذ شود . 

آیا کارگران حفر چاه و تخلیه چاه زیر بررسی سازمان های مسئول قرار دارند؟ 

با اعتنا به اطلاعات دردسترس هیچ اداره و یا این که نهادی از قبیل ارگانهای مدنی و یا این که شهرداری بر کار این کارگران ( کارگران تخلیه چاه و حفر چاه ) ارزیابی و کنترلی ندارند . 

مهمترین نکات ایمنی از نگاه اداره حریق آدرس برای به دست‌کم رساندن وقوع این جور حادثه ها چیست؟ 

در حالتی که اصول علمی و ایمنی در حفر چاه , تخلیه چاه و یا این که هر کار دیگر از سمت مهندسان , پیمانکاران و و همینطور مقنیها , حفاران و چاهکنها به نظیر تمام شغل های عمرانی و ساختمانی دیگر در حیث گرفته شود می توانیم امیدوار باشیم که تعداد پیدایش این دسته رویدادها به دست‌کم رسد . برخی از مهمترین این اصول عبارتند از : 

الف ) شناسایی فرآورده و جور خاک محل متبوع برای حفر چاه و رعایت نکات ایمنی برای مقاوم سازی دهانه چاه در پروسه گوناگون 

ب ) بررسی مسافت محل حفر چاه با چاههای مو جود و کهن : در صورتیکه مسافت در میان چاهها کم باشد در هنگام حفر چاه این قابلیت موجود هست که دیواره دربین چاهها تخریب شده و محتویات چاه همسایه به باطن چاه جدید ساز نفوذ نماید و به درون آن تخلیه شود که‌این شرایط بدون شک سبب پیدایش رویدادها خطرناک و مرگ توشه میشود . 

ج ) به کار گیری از ابزار و اثاثیه استاندارد و قابل اعتماد : استعمال چرخ چاههای غیرمقاوم و شکسته و یا این که طنابهای غیر مقاوم و یا این که مقاوم مجروح می‌تواند احتمال سقوط افرادویا دپو و ظروف انتقال خاک را ارتقاء داده ومنجر به زخم دیدگی و مرگ اشخاص شود . 

د ) وقتی که کارگری درگیر حفاری باطن چاه است , شخص دیگری تحت عنوان ناظر ایمنی برفراز چاه ( دهانه چاه ) بایستی وظیفه حفظ از مسایل ایمنی و سقوط اشیا به باطن چاه را برعهده گیرد . 

ه ) به کارگیری از امکانات حفاظت شخصی نظیر کلاه , کفش ایمنی , دستکش و هارنس نقش مؤثری در کاهش صدمات در رویدادها چاه را ایفا می‌کند . 

و ) قبلی از ورود به باطن چاه می بایست از مسئله کلیدی مطمئن بود : 

۱ - عدم وجود گازهای سمی چاه بویژه سولفید هیدروژن ( H2S ) در درون چاه که تحت عنوان یک کدام از مهم‌ترین کارداران پیدایش حادثه ها و سوانح مرگبار بشمار میآید ; استعمال از دستگاههای گازسنج منحصر چاه برای شناسایی این گاز مضاعف موثر است . 

۲ - ثبات و پایداری خاک دیوارههای چاه 

ز ) استعمال از لامپ فروغ و روشنایی چاه با ولتاژ حداکثر ۴۸ ولت اعم از نکات حتمی به شمار میآید ; زیرا استعمال از ولتاژ بیشتر از این در باطن چاه که تن از با خاک مرطوب رابطه دارااست مضاعف خطرناک است و احتمال دارد منجر برق گرفتگی و مرگ اشخاص شود . 

ح ) بعداز بارندگی و یا این که نفوذ آب به اطراف رینگ چاه و یا این که داخل چاه , رعایت تمام جوانب احتیاط برای انجام عملیات داخل چاه می بایست در لحاظ گرفته شود . 

ط ) تخلیه نخالهها و خاکهای چاه در صورت قابلیت می بایست در مسافت نسبتا به دور از چاه صورت پذیرد . پیشنهاد می شود این مسافت کمتر از ۳ متر نباشد . 

ی ) چاههای فاضلاب منازل به ویژه چاههای کهن ( اگر چه که منازل مرمت شده باشد ) به یکی‌از پتانسیلهای خطر ساز خانهها تبدیل شده‌است . برای اطمینان از عدم ریزش چاه رعایت این نکات واجب است : 

۱ - محل و مکان ظریف چاه برای ساکنین ساختمان مشخص و معلوم باشد . 

۲ - ساکنین ساختمن هرگونه نشست زمین در محل چاه و یا این که ساخت ترک در دیوارهای در حدود آن را دور از شوخی بگیرند . 

۳ - در صورت نمناک بودن دیوارها , اطراف و یا این که کف زمین , ایراد را با یک کارشناس چاه برای بررسی شرایط در بین بگذارید ; دراین باره اداره حریق آدرس استان تهران

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : لایروبی چاه,لایروبی و حفر چاه,لایروبی و تخلیه چاه, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 207 تاريخ : يکشنبه 2 ارديبهشت 1397 ساعت: 21:30

مقاوم در قبال کلر و مواد شیمیایی در سیستم لوله کشی UPVC : لوله و اتصالات یو پی او سی مقاومت بالا در قبال کلر و مواد شیمیای و خوردگی دارا هستند . مقاومت زیر فلزات در قبال کلر سبب خورده شدن آنان و در پلیمرهایی نظیر PP منجر کم آب شدن و آسیب پذیر خیس شدن میشود که‌این دستور سبب ساز کوتاهتر شدن قدمت این سیستم ها و امکانات آنان میشود در حالیکه این نقص‌ در لوله و اتصالات UPVC حل شده‌است .  نصب شیرآلات

عدم رسوب گیری و زنگ زدگی در سیستم لوله کشی یو پی او سی UPVC : در استخر ها و محل هایی نظیر جکوزی که آب گرم در آن جریان داراست به مرور زمان رسوب متعددی که حاصل از املاح و مواد ضدعفونی هست در اتصالات و شیر آلات تشکیل میشود . این ایراد که در کل سیستم لوله کشی فلزی ( گالوانیزه و استیل ) به فراوانی مشهود است منجر افت فشار و از فعالیت افتادن شیر آلات خواهد شد . در حالیکه نقص‌ فوق در سیستم های لوله کشی یو پی او سی UPVC حل شده‌است 

نصب پر سرعت , راحت و کم هزینه سیستم لوله کشی UPVC : نصب سرعت بالا و آسوده با مخارج نصب ذیل خیس در سیستم لوله کشی یو پی او سیUPVC در مقایسه با بقیه سیستم ها لوله کشی استخر , همینطور زیبایی و هماهنگی سیستم لوله کشی یو پی او سی UPVC خلاف فلزات ( گالوانیزه , استیل ) و پلیمرهای دیگر اعم از پلی اتیلن که نیاز به ساپورت کردن برای نمای خوبتر دارا هستند و حجم بیشتری برای فضای موتور منزل و تاسیسات می‌گیرند از سایر علل برتری یو پی او سی PVCU نسبت به سیستم های لوله کشی شبیه است . 

آب بندی مطمئن در سیستم های لوله کشی UPVC : مثلا در اتصالات پلی اتیلن که به دو روش جوشی و کوپلی است که دسته جوشی در صورت اجرای درست مطمئن خیس خواهد بود به دلیل ارتقا ارتفاع فراوان پلی اتیلن علیه دما و فشار بالای سیستم لوله کشی جکوزی این سیستم ها در نقطه اتصال ضعیف می‌باشند و به دلیل عدم سازش پلیمر با بتن بنابرین آب بندی لوله ها به خصوص لوله های مکش استخر که از بتن عبور می‌کنند زیاد خلل است که‌این ایراد در سیستم لوله کشی نوین PVCU با امداد والکراس یا این که رینگ آب بند حل شده‌است . و همین طور عدم آب بندی مطلوب در مقاطع عبور لوله از بتن در لوله کشی استخر و جکوزی که‌این خلل در لوله کشی یو پی او سی UPVC حل شده‌است . 

قابلیت استعمال لوله , اتصالات وشیرآلات UPVC در موتور منزل های استخر و جکوزی : که به جهت تنوع مضاعف اتصالات و شیرآلات یو پی او سی UPVC در موتور منزل های استخر و جکوزی قابل به کار گیری است که‌این دستور مثلا برای اتصالات و شیرآلات پلی اتیلن و یا این که پلی پروپلین قابل صحت نیست . 

مقاومت لوله و اتصالات UPVC در قبال حریق : سیستم لوله کشی یو پی او سی UPVC هیچ نوع رسانایی به احتراق ندارد و بایستی در لحاظ گرفت که در حالت رخداد حریق به هیچ وجه قابلیت و امکان نفوذ به مرحله لوله یو پی او سی را ندارند . 

مرحله صاف و صیغلی لوله های UPVC : لوله های یو پی او سی از مواد بی رنگ و رایحه ساخته میشوند به همین علت از مرحله درون آینه صاف خویش , لوله های UPVCیوپی او سی دست کم جریان حیف کردن از آن رد می شود , خاصیت فیزیکی لوله هایUPVC هیچگونه تاثیر پذیری از آفتاب بی واسطه و یا این که برف و باران ندارند . 

قابلیت اجرای شیب در لوله های UPVC : برخی اوقات نیاز است سیستم لوله کشی در سمت موتور منزل دارنده شیب باشد که‌این فرمان به راحتی در سیستم لوله کشی یو پی او سی UPVC قابل انجام هست . 

افت دوچندان کم فشار سیستم لوله کشی UPVC نسبت به سایر سیستم ها 

ضد رسوب و ضد اسید بودن لوله , اتصالات و شیرآلات UPVC از سایر مزیت های این سیستم نسبت به دیگر سیستم های لوله کشی است . 

ارتفاع قدمت بالا لوله و اتصالات UPVC : به دلیل مقاومت در قبال مواد شیمیایی و خوردگی ارتفاع قدمت لوله , اتصالات و شیرآلات یو پی او سی UPVC مضاعف بالا می‌باشد . 

تنوع مضاعف اتصالات و شیرآلات UPVC : تنوع مضاعف بالای اتصالات و شیرآلات یو پی او سی درمقابل سیستم های لوله کشی مثل پلی اتیلن , پلی پروپلینPP , فلزی ( گالوانیزه ) , و پنج لایه 

مقرون به صرفه بودن سیستم لوله کشی UPVC برعلیه با سیستم های لوله کشی ۵ لایه و استیل 

جانور بودن لوله , اتصالات , شیر آلات فشار قدرتمند UPVC از سایز ۱۶ تا ۳۱۵ : که تنها این تنوع در سیستم لوله کشی یو پی او سی UPVC وجود دارد و برای مثال در سیستم های ۵ لایه تأمین لوله و اتصالات بالای ۳۲ میلیمتر خلل و سایزهای بالای ۷۵ میلیمتر هم تماما سفارشی و حداکثر ۱۱۰ میلیمتر میباشد و این ایراد راجع به لوله و اتصالات پلی پروپلین PP هم درستی می نماید 

اجرای زیاد سهل و آسان سیستم لوله کشی UPVC نسبت به دیگر سیستم های لوله کشی 

استحکام فراوان بالای سیستم لوله کشی UPVC نسبت به وزن فراوان تحت آن‌ها که مثلا وزن لوله های یو پی او سی یک پنجم لوله های فولادی است از سایر مزیت های سیستم لوله کشی یو پی او سی UPVC می‌باشد که در هنگام حمل و نقل امداد متعددی می نماید . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : نصب شیرآلات,لوله کشی,لوله کشی و نصب شیرآلات, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 2 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:44